![]() |
freestyle
oke hij komt er aan hoor
ey yo ik zin niet in een koor daardoor boor ik boven op zijn pik lalala ik verzin alles ter plekke en jullie zijn een stelletje gekke ik sla jullie op jullie bekke ik ga met je dushi aan de haal en pak jullie aan non verbaal meiden houden van mij het is allemaal koek en ei want ik ben een p.i.m.p. en ik geef geen krimp bij wat dan ook ik zet dames aan de kook |
vervelend
|
geen zin in deze keer
|
sint en piet zaten te denken...
|
Citaat:
|
een s?
|
Citaat:
de b van bram jullie schikken je helemaal lam als jullie ontdekken dat ik net niet serieus was maar dat merk je nu pas ik ben nu zo serieus als wat dus ga zitten op je gat en luister naar de meester van hip hop ik zet muziek op z'n kop |
wederom vervelend
|
Citaat:
|
ontwikkel een gezwel
|
Citaat:
|
yo yo
|
Brammetje, Brammetje,
persoonlijk vind ik dat je totaal geen stijl hebt. Een beetje deze geinteresseerde discussianten hun tijd verspillen aan jouw rotzooi. You dumbass, this forum ain't your type, so take some real advice, and form a group with Vanilla Ice! |
Citaat:
|
Citaat:
vooral dat met vanilla ice ik heb ook de film 8 mile gezien dus maar goed geprobeerd sjappieeeeeee |
je bent een sukkel
|
Citaat:
|
Dude wat ben je flauw,
die rijms van jouw, schud iedereen uit zijn mouw. Je rijms zijn pover, gaan nergens over. Je puberaal gedrag begint snel te ontluiken, en dan ken je alleen nog vieze woordjes gebruiken. Bram sorry je rijms zijn prut, alleen maar over lul en kut. Wat denk je hiermee te bereiken, iedereen afzeiken, het getuigt wel van moed blijven rijmen en niemand vind je goed maar hou er nu maar mee op anders krijg je op een dag de deksel op je kop. :rolleyes: |
wow! :eek: (y)
|
battle :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat koffie geen cola is,
En ik de vierdaagse mis, Is deze freestyle heel goed, Want ik denk dat ik poepen moet. Ofzo. |
Jo ik ben geen nikker
Maar ik wil altijd wel playen voor een knikker De holidays zijn voorbij Maar dat geldt niet voor mij Want ik spijbel met regelmaat Dat maakt mij bij de posers gehaat Ik ben klaar met dit free style gedicht Nu mag de topica dicht. |
Citaat:
|
yo br4m hijs weer lauw (y) ik had je de mijne gister al gepasted:
Yoyoyo, ik pleeg een moord, met mijn vocal-chords, die schellen langs amandelen, en kantelen, rappers op hun rug, met hun stugge, taaie, oproer veroorzakende, oplaaiende, vette, lauwe rhymz de ik broeders graag verkoop, ik disste niggaz en die niggaz kregen buikloop, yo die bitches zijn niet aan mij besteed, lik me reet met hun uitgewoonde spleet, waar zelfs Theo van Gogh aan heeft mogen likken, on te wrikken rhymz die je bij blijven na je dood! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |