![]() |
[tekeningen] doc en surfer
http://www.sportiefoost.nl/test/cu2img/img/58surfer.jpg
http://www.sportiefoost.nl/test/cu2i...eepyventje.JPG haihai! nou, ik wilde eigenlijk alleen maar weten wat jullie er van vonden :) alvast bedankt. |
Die surfer vind ik niet zo geweldig, zn handen en voeten zien er behoorlijk verbouwd uit.
Tweede tekening daarentegen vind ik echt geweldig gelukt. Doet me helemaal denken aan die ene vent uit austin powers (y) :) |
opzich teken je wel koel, maar je moet echt veel anatomieboeken gaan lezen, want de houding, verhoudingen en andere lichaamseigenenschappen kloppen voor geen meter...
|
die surfer heeft twee linkervoeten :eek: .
voor de rest wel cool gedaan! (y) |
keeej... :(
maar toch bedankt |
Citaat:
Ze zeiden niet dat het niet te pruimen is, ze zeiden zelfs dat die tweede erg tof is. En je kreeg de raad die je helpt om verder te komen met je tekeningen (y). Alleen maar goed toch? :cool: |
yes! danku..ben weer helemaal vrolijk!
ik schijn de eigenschap te hebben over de positieve dingen heen te lezen :) en alleen de negatieve kanten te zien :( maargoed. uw opende mijn ogen |
vette pic.
die surfer is wel stylevol. alleen die tenen vind ik een beetje tegenvallen verder issie mooi gemaakt. die andere natuurlijk ook |
Doc is lauw, klopt naar mijn inzien ook wel ongeveer
alleen in die houding surfen gaat je tanden kosten denk ik :D |
zou kunnen... jammer genoeg heb ik de (ver)houding etc. van foto gehaald van jongetje die druk op n surfboard bezig was..duss..don't blame me! blame het jongetje op het board!! gnagna.. :)
nejhoor, ik zal het wel niet helemaal goed hebben overgenomen. owja.. die tenen zijn wel origineel mij ;) owja, uit echt kunstenaars(van die rare met rare haren weetjewel)view, mijn tante (=kunstenares)zei dat het juist zow 'leuk'was, die echte 'uitdrukking' in de tenen.. (m.a.w. wat jullie dus vaag vinden :) ) zow, zie je maar: iedereen vind wat anders leuk. trouwens..die 2 linkervoeten zal ze dan wel iver hte hoofd hebben gezien... ;) misschien heeft ze wel helemaal niet goed gekeken :) ik houd t op het laatste :D |
Ik vind de surfer niet echt goed gelukt, sorry..
|
Citaat:
|
kej. bedankt
|
die onderste is helemaal geweldig, maar bij die surfer lijkt het of zn nek echt op zn schouders staat... of te lang is ofzo...
schattig detail: de bloemetjes broek!! :P |
Aparte, strakgelijnde stijl (y) Je zou eventueel je tekenstijl iets verder kunnen ontwikkelen zodat het anatomisch gezien iets meer kloppend is.
De tweede vind ik geweldig; doet me denken aan Pim Fortuyn :) |
Citaat:
|
de stijl vind ik wel grappig maar anatomisch klopt hij idd niet helemaal (en dan heb ik het over de surfer). Zijn arm klopt niet en de voeten ook niet. Maar voor de rest (y)
|
bedankt! ik zal proberen VOORDAT ik weer weer wat post, ook werkelijk een mens te tekenen... :) ipv iets met foute verhoudingen etc..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |