![]() |
Hoe ver wonen jullie van elkaar?
Hallo,
ik ben nu al twee en een halve maand samen met mn vriend. Vanaf eind september gaan we allebei studeren, weliswaar 100km van elkaar... Weg van maandag tot vrijdag, zal dus kleine aanpassing vragen. Nu vroeg ik me af, hoe ver wonen jullie van elkaar? |
13 km.... :rolleyes:
|
Slechts 180 km :)
|
Meter of 20 schat ik :)
Maarja, heeft ook z'n nadelen natuurlijk. |
76 km :( tsja
|
20 minuutjes op de fiets :)
|
2 uur trein + 45 minuten extra vervoer.
|
Alkmaar - Amsterdam
half uur treinen + twintig minuten bus maar duurt meestal toch minstens een uur omdat trein en bus niet aansluiten |
8 kilometer tussen mij en mijn 'verse' ex. :(
|
1 km ofzo 2 minuutjes met scooter lekker makkelijk
|
weet niet, andere kant van rotterdam... hij woont in zuid en ik in noord, ongeveer 3 kwartier reizen met een beetje geluk
|
tot voor kort ruim 300 kilometer. Nu gaan we eindelijk samenwonen en is er geen afstand meer :)
liefs, Hanne |
18 km
|
uhm 20 - 30 minuten fietsen:)
|
20 min op de fiets
voor hem is het 10 min op zn scooter |
2,5 uur met het openbaar vervoer
45 minuten met de auto. |
niks
|
5 km, 15/20 min met de fiets.
|
Vanaf morgen woon ik door de weeks in amsterdam op kamers, hij woont al in groningen op kamers :S. Dat is dus zo'n 2,5 uur van elkaar verwijderd met de trein. IN het weekend komen we gelukkig allebei weer fijn trug naar huis in den haag! En dan zijn we zo'n 7 km van elkaar verwijderd.
|
+/- 35 km
|
k weet t niet precies. Ik denk een km. of 30-35. Hij woont in Utrecht, ik in Amsterdam. Ik doe er iig meestal ongeveer 1,5 uur over om naar m toe te komen.
|
14 minuten met de auto als ik me aan de toegestane snelheid hou :) en wat dat in kilometers is.. geen idee :P
|
15-20 minuten met de fiets
|
30/45 min met de bus of een half uur op de fiets.
|
5 minuutjes fietsen, nog niet eens denk ik :)
|
30km, 20minuutjes met de trein of, voor hem dan,de brommer
|
Voor ons zal het ruim een uur, anderhalf uur reizen zijn. Dus meestal spreken we in het midden af (centraal station of centrum) en anders ga ik gewoon naar haar toe, heb ik er wel voor over.
|
5 uurtjes vliegen, dus ongeveer 5.000 km.
|
men ex was ongeveer 20 min fietsen.... als ik de stoplichten mee had en niet voor de brug stond te wachten anders kon ik er wel is 40 min over doen.... het langste dak er ooit over gedaan heb was een uur ofso
|
uhm, ff kijken 39 km...zoiets. Met de brommer in 50 min ofzo, met de fiets wat langer, haha. Verder wonen we hemelsbreed misschien maar 20 km van elkaar. Ik kan namelijk de overkant met goed weer gewoon zien... Tjah, dat heb je als je op een eiland woont....gna.... (Tholen / Wemeldinge) :P
|
nu nog ruim 10 minuten fietsen, maar over 3 maanden 20 seconden lopen.
|
Ongeveer een kilometer,gok ik.
Lekker makkelijk :) |
10 minuten met de fiets en als het moet 7min. hij doet r wat langer over omdat ie geen fiets heeft, dan gaat ie lopen (25 min) of met de tram/lopen das denk 15-20 min.
Lekker dichtbij dus... :) (niet dat we elkaar daarom elke dag zien) |
Nu ongeveer 20 min fietsen van elkaar. Maar ik ga ook studeren en dan wordt de afstand 1uur en 15 min treinen + 20 min fietsen
|
Nu ongeveer 10 km, na het verhuizen 20 km :(
|
500 meter ofzow...en dat werkt al 2 jaar goed
|
Deventer - Den Haag
1 uur en 39 minuten met de trein en dan nog ongeveer een half uur totaal met het openbaar vervoer... |
aantal km weet ik niet hoor, maar is iig met de trein 33 min en met de tram dan nog ong drie kwartier.
met de auto ben ik er in ongeveer een half uur |
Uhmm, ongeveer 15 km. Zo'n 15 minuutjes met de auto iig.
|
80 km ofzo, mja sucks :P
|
3 stappen :p
Van de pc naar de bank :D |
Citaat:
|
Eerst 5 km, nu meer dan 200 :( .
|
Ongeveer 200 meter ofzo.. :p
|
Citaat:
|
Ongeveer 6 km. Tien minuutjes met de auto/scooter en 15 a 20 op de fiets.
|
zo'n 10 uur rijden :o :(
|
2,5 uur.
|
5 minuten heen, 10 minuten terug
(irritante kutbulten ook :p) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |