![]() |
Frontpage-site / resolutie
Hallo,
ik heb een site gemaakt in frontpage... verwacht er niet teveel van, ik ben echt wel amateur hier een opmerking die ik kreeg was dat het logo op de intropagina niet helemaal op de pagina kwam, dat je moest scrollen. Die jongen zei dan dat je dat moest instellen zodat de afbeelding zich automatisch aanpast aan de resolutie van de gebruiker... Ik zelf vind het niet echt nodig, maar nu wil ik toch wel weten hoe je dit kan doen en of je dit eigenlijk wel kan in Frontpage. Thx |
|
voordat er hier een flamewar ontstaat over hoe slecht fr*ntpage wel niet is kan ik je aanraden om gewoon HTML te leren, want zo moeilijk is het niet
|
Bij Frontpage is het eenmaal zo dat de website er uiteindelijk anders uitziet,
en als je een andere browser dan MSIE gebruikt kun je het al helemaal vergeten.. Het beste is idd om HTML te leren, frontpage websites zien er eenmaal erg vlug amateuristisch eruit, bijv. de hoover buttons :) Verder kun je met Frontpage niet een plaatje zo maken dat het meerekt volgens mij, hiervoor moet je dus in de source gaan prutsen :) |
Citaat:
@Hop Marianneke: Je kunt de groote van het plaatje aanpassen door bijvoorbeeld in frontpage (bij de eigenschappen van het plaatje de groote aan te passen. Ook zou je de groote van het plaatje aan kunnen passen met een editor als PaintShop Pro, Photoshop of met het gratis alternatief IrfanView. Je hebt trouwens ook (onbewust?) een aantal regel-afbrekingen (na de foto) die de pagina ook weer langer doet lijken dan dat hij eigenlijk is. Code:
<p align="center"> </p> |
ja ik weet dat frontpage erg amateuristisch is
maar om gewoon een site in elkaar te steken om wat foto's op te kunnen posten en zo vinnek et best nog ok 'k zal om te beginnen al letten op die onbewuste regels na de afbeelding thx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |