![]() |
Wat doe jij als jij onderuit geschopt wordt tijdens de wedstrijd
Terwijl de bal niet in de buurt is?
|
terugschoppen?
|
Na een paar stoten op zijn neus zal ie de volgende keer wel een 2e keer nadenken voordat ie weer zoiets in zijn hoofd haalt... :D
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand het in zijn hoofd kan halen mij in de wedstrijd zomaar een schop te verkopen... |
Zorgen dat ie kwaad blijft en als de scheidsrechter kijkt naai ik hem wel een gele kaart aan. Ik speel sowieso op het randje tegen m'n tegenstanders. Van die vervelende duwtjes/knietjes die net geen overtreding zijn, maar waar je zo geirriteerd van raakt. Ik zorg altijd dat ik agressiever ben dan de tegenstander (niet dat ik blessures schop ofzow), dus ik ben wel es vaker neergetrapt.
|
ff tegen de ref zeggen of hij bij #20 op clipping wil letten, verder niets.
|
ik zou hem bij de volgende actie nog veel vernederender dollen... :cool:
|
als het in een duel was maakt het me niet veel uit.... dan vlieg ik er zelf het volgende duel er gewoon nog wat harder in...
als ie me zomaar schopt ofzo dan magtie het gras van dichtbij gaan bekijken... |
Ik bevestig patsertaal ;)
|
Toneelspelen natuurlijk, net doen alsof ie me verschrikkelijk geraakt heeft.
|
Citaat:
Dat komt me bekend voor :D Maar mijn voetbal carriere is afgelopen vanwege zwakke gezondheid. Helaas voor het Nederlandselftal want dat had ik in me 1tje Europees kampioen gemaakt in Portugal :D |
Opletten of scheidsrechter niet kijkt. Zo nee, dan haal ik uit met m'n arm. Heb m'n vriend een keer per ongeluk een blauw oog geslagen tijdens voetbal... :o
|
Zo mooi mogelijk vallen daarna een beetje tegen hem aan duwen net zoiets als Engelaar dus deed :D
|
de eerstvolgende keer dat ie de bal krijgt een sliding met 2 benen en dan net de bal missen en zn enkels ofzo raken
|
Ik voetbal al geen jaren meer, ik heb jáááren geleden (lees: 9 jaar) besloten voetbal te verruilen voor karate.
Ik denk dat dát wel genoeg zegt! :D Het is me weleens gebeurt, later met de schoolselectie dat een gozer het 2 keer had gedaan, toen maakte ik een tackel van achter met 2 benen op zijn enkels, ook toen de bal uit de buurt was, scheids zag het niet, die jongen zijn moeder wel :D |
Citaat:
|
Zal hem de Tyfus inslaan !!
Maar wanneer het een grote Antiliaan is. Zal ik hem bedanken! En heel rustig weglopen !! |
Keihard terugschoppen..
|
EmilioFCG schreef op 17-08-2003 @ 23:07:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja :D :p |
ik neem dan een voorbeeld aan Gert Claessens (y)
|
Ik ben ooit 2 wedstrijden geschorst omdat ik tegen zo'n gast zei rot op naar je eigen land :o
en voor de rest alleen bikkelhard in de duels met hem gaan, of met z'n tweeen :p |
uhm als de bal nie in mijn buurt is en hij schoffeld me onderste bove ja dan gaan er dooie valle denk ik :D als ik erges nie tege kan is het zoiets wel. ma in een gewoon duel maakt me da niet veel uit
|
Gewoon een mooi stukje toneel opvoeren en hopen dat iemand anders het opmerkt en zo ook de schiedsrechter.
|
Eerst een mooie PANNA geven en later hem 'opzoeken' en het smerige elleboogje van Zlatan herhalen!
Ik vind alle elleboogjes smerig, maar in een 3e Klasse ammateurwedstrijd ziet de scheids het (bijna) nooit... Het kán dus wel lekker zijn om er 1tje 'per ongeluk' uit te delen |
Citaat:
|
Citaat:
Terug schoppen is dan ook zielig vind ik. Dan zou je het gewoon moeten negeren. |
Citaat:
|
doodschop geven zodra hij aan de bal komt, begrijp me niet verkeerd als ze mij een schop geven als de bal in de buurt is dan kan mij het niet echt boeien zo lang het geen te erge schop is een tikje maak ik me niet druk om.
|
overdreven reageren en aaaaaaah roepen..
misschien kan ik nog wat traantjes eruit persen ;) |
Eerst iets terugdoen, dan zeggen tegen de scheids dat-ie meer uit zijn doppen moet kijken en meer mot letten op die man die je onderuit heeft gehaald, omdat jij dan iets terug hebt gedaan, zal diegene wel weer wraak nemen en je weer onderuit halen in het zicht van de scheids, zodat hij gestraft wordt en jij niet :p
|
Citaat:
Wat wanneer de hij wraak neemt buiten het zicht van de scheids?! |
Citaat:
|
Het even met de scheids 'bespreken' .. Kmaak er niet een heel groot probleem van, tis voetbal.. Maar hij moet me het niet 2 of 3 keer flikken..
|
In het water is dat best moeilijk. :)
|
Of
- Voor lul zetten met een passeerbeweging. - Een onopvallend maar gemeen tikkie geven. bijv, als hij net langs je gaat je been achter je andere been langs doen om hem alsnog tegen te houden |
een gedicht voordragen
|
Citaat:
|
Hier en daar een elleboog laten slingeren, of gewoon doodleuk mijn hockeystick voor ze schenen rammen. Als het tenminste met opzet is he,.. anders dan sla ik een keer per ongeluk een bal net iets te hoog op ze voeten, in de buurt van 'daar waar je nie geraakt wilt worden'.
|
Geen idee, heb het nog nooit meegemaakt en ik zou niet weten wat ik zou doen.
|
Citaat:
|
Kijk om, voel een adrenaline stoot door mijn lijf en onthoud het gezicht. De rest van de wedstrijd hem gaan irriteren en fel aanpakken als de bal in de buurt komt. Hij/zij mag dan geen bal meer hebben. Dat is mijn wraak. Schoppen en Slaan of woedend worden??? Nee absoluut nie!!!
|
rustig blijven en het eerst volgende duel hem opzoeken en hem met de bal ertussen een smerige tackle a la keane te maken. Scheids geef je dan geen kaart, want bal ertussen.
|
Ik ben meestal de gene die begint... :D
maar natrappen doe ik niet... gewoon normaal trappen |
gek worden en hem een paar rammen geven om vervolgens uit het veld te worden gestuurd...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |