![]() |
je nick
wat betekent je nick en wat zegt dat over jou en je lifestyle?
|
mijn nick is verouderd
|
nr van Portishead, waar een herinnering aan verbonden is die ik nooit meer wil vergeten maar ook nooit meer wil en zal herbeleven, en het is een van mn lievelingsnrs.
edit: mn nick zegt dus niets over mn lifestyle. |
figuurtje van kof
een van m'n favoriete games |
Hermione is een personage uit Harry Potter. D'uh... :p
Het zegt niets over mijn lifestyle en eigenlijk vind ik het een stomme nick, maar geen zin om 'm te wijzigen. |
nummer van een lokale band, en ben misschien soms wel een dromertje, en voor de rest vond ik het gewoon mooi. Nu niet meer, trouwens.
Het is dus niet echt lifestyle verbonden |
lotjesnotje.... dat zij me mama vroeger altijd tegen me... en dat vind ik wel leuk
|
Zie de x's. ik ben dus straight edge, dus verbonden met mijn lifestyle ja.
|
Dan moet je het verhaal van Sheherazade maar eens lezen. De vertelster van 1001 nacht.
Ik heb echt een enorme voorliefde voor oosterse buikdans/harem-toestanden. Ik wil er alles over weten. Ik doe ook aan buikdans op egyptische groove/ambientmuziek. Ik wil ook absoluut arabisch leren en ik schmink m'n ogen vaak egyptisch. Dus ja het past wel een beetje in m'n lifestyle. |
konflict was het hardste drum 'n bass producersduo, maar nu zijn ze uit elkaar en ben ik niet meer zo d'n'b als dat ik ooit geweest ben.
|
Hydraul!C FunK.
-Ehm....tis de naam van de producer/producers die die nike reclames hebbengemaakt. Die met die beat van die bouncende ballen en piepende sneakers. Die beat is nog steeds vet. -Ik vind die naam gewoon dope. -En verder staat het enigzins een beetje voor m'n huidige muzieksmaak. Ik luister eigenlijk naar allemaal muziek die niet gecreerd wordt met instrumenten maar wel heel funky is.....naja o.a. T zegt net zoals m'n vorige nicknames niet veel over mezelf maar dat hoeft ook niet vind ik. |
niet meer. vroeger ergerde ik me aan vrijwel alles, maar ben nu nogal nihilistisch ingesteld. eigenlijk zou ik nu Whatever moeten heten :rolleyes: veel relaxter zo :]
|
Faery. Jaren lang Utopia gespeeld, enkel Faeries als ras spelende. Mja. Fantasy nerdschap (y).
Paranoide. Da's gewoon stoer. >:] |
zal zelf ook ff reageren. wist echt nix zinnigs te bedenken als nick. dus dacht aan boeken die ik had gelezen. heksenkind en dat andere boek van die schrijfster (alle namen en titels vergeten) waren mijn favoriete boeken vroeger samen met ronja de roversdochter :D maar ronja was stomme naam en juniper war helaas al bezet (al vond ik juniper wel echt mooi) dus werd het maar de echte naam van juniper en dat was ninnoc
|
ik vraag me af hoe ninnoc eruit ziet. ik denk een knappe brunette met lichte ogen for some reason :confused:
|
Niks, ik kwam hier met de intentie om het forum op te naaien :cool:, maar ja.
Het bleek verdomme verslavend te zijn... |
Hahaaaaaaaaaa, nerd.
|
Citaat:
|
't gaat over Schrödinger's Kat
|
Uhh het is mijn naam en ik had gebrek aan orginaliteit :p..
|
Hmmja het heeft wel degelijk invloed denk ik want er zijn best veel mensen die me gewoon exo noemen. Waarom weet ik niet meer, is al heel oud, vind 't wel leuk. Handig en sexy.
|
Mijn nickwas altijd Gwen en het spijt me eigenlijk dat ik die niet weer heb gekozen, maar toen ik me aanmelde wilde ik eens iets anders, en ik zou in een band gaan zingen die Quasy zou gaan heten en alleen Quasy vond ik niet echt koel als nick.
|
Qamra betekend maan.. Vond ik wel grappig..
|
Ik heb een heele zoot dreads uit mijn hoofd hangen dus vandaar me naam.
|
Mijn nick moet eigenlijk een naamswijziging ondergaan, echter wegens tegenvallende inkomende kasstromen zal ik hier voorlopig niet toe overgaan, ivm nieuw briefpapier e.d.
En mijn nick kun je wel zelf ontleden lijkt me. |
psycho => als ik boos word,word ik echt totaal psycho...
bunny => i love konijntjes :) |
Raging Retards
De leukste bandnaam die ik ooit gezien heb :P |
Mijn nick is mijn naam. Het is een Thaise naam, betekent dageraad.
|
its my goddamn name nigga and it says I'm a motherfucking thug screaming westside when I pass out from the henny
|
naja, m'n band heet pharmacon...
dus vandaar En ja, dat is heeel belangrijk voor m'n lifestyle ;) |
hmmm, lijkt me wel een beetje duidelijk niet?
ik heb deze naam, omdat ik tegen nazis ben, het is van een Patch die ik heb |
Zo word ik vaak genoemd (afkorting van m'n naam)
|
hmm mn naam is een combinatie van 4 woorden uit mn engesle so boekje
T heeft vrij weinig met mn lifestyle te maken (aangezien ik ook niet meer naar school ga, iig niet zoals het zou moeten) |
Toen ik me aanmelde, keek ik een film met Lana Turner, ik ben gek op oude filmsterren, en het Hollywood uit de 40's en 50's.
dus het past wel bij mijn lifestyle. Mijn echte naam is Helen |
Divina Flor is Spaans en betekent 'goddelijke bloem', niet dat ik mezelf goddelijk zou vinden (integendeel zelfs). Maar ik kwam het laatst tegen in een boek (Kroniek van een aangekondigde dood van Marquez) en ik vond het wel leuk (vind de Spaanse taal ook erg mooi). Toen ik me laatst aanmeldde heb ik toen dat maar gekozen als naam :) .
Niet echt een verbinding met lifestyle. |
Ik heb mijn nick niet eens zelf bedacht :eek:.
Maar ik was eens aan het chatten met Verbal Violence (exforummer) en mijn nick was toen Moonflower, en hij kwam met Moenbloem. En die vond ik ook wel leuk, en ietsiepietsie origineler. Maar op irc en msn heet ik inmiddels gewoon Moen. En mijn nick heeft dus verder ook niet echt iets met mijn lifestyle te maken. |
Apple Shampoo is een nummer van Blink, heeft verder niks met mijn lifestyle te maken. Vind het alleen een fijn nummer en ook wel leuk als nickname ofzo.
|
Citaat:
Duyvel is oud-nederlands voor duivel, het stond in een tekst die ik op de uni. las. En het zegt geen moer over mn lifestyle. |
het betekend mij, en het zegt nis over m'n lifestyle..
|
Fool met het noobteken (een dom persoon) 0_o erin.
Vond het wel grappig staan. een nickname zegt nooit iets over mij aangezien hoofdschot er ook een is :) |
Het betekent andere kant, en tis niet naar dat liedje van de RHCP, maar omdat dr een ander verhaal achter zit. Ik was met vrienden in arnhem en we gingen bijnamen verzinnen om een of andere domme reden. In Nijmegen tegenover de powerhouse zat eerst de damesafdeling van die winkel genoemd otherside, die is later afgebrand. Vandaar. Het heeft niks met mn lifestyle te maken.
|
omdat hockey terminologie geil is...
|
Mwah, Nirvana is koele band, en freak omdat ik er fan van ben ofzo :confused:
|
hellion betekent ketter...sprak me wel aan, aangezien ik nogal geinteresseerd ben in zulke onderwerpen. Zegt dus wel een klein beetje iets over mijn lifestyle.
|
Uhm ik heb lachmetmij verzonnen omdat ik niet wilden dat mijn ouders wisten dat ik een eigen website had want anders gingen ze er steeds op kijken en zeuren als ik er iets op zette wat zei niet GOED vinden..... en daarom gebruik ik lachmetmij nu ook als nick bij veel dingen!
|
Mn eigen naam was al bezet of vond ik te saai, geen idee meer :confused:
Dus heb ik m omgedraaid en er wat geweldige tekentjes omheengezet, vrij irritant. |
inkubus sukkubus - beltaine.. vond ik een heel mooi nummer toen ik me aan melde. heeft verder niks met het jaarfeest te maken :)
eigenlijk is het alleen mn forum naam hier en voor mn e-mail. mn nick is alciën. en dat is de elfse vertaling voor mn echte naam helen :p |
Citaat:
|
Ohja, mijn nick is gewoon mijn eigen naam. Ben half Canadees.
|
herz
hersenen headshot hertz (en in het duits hart) Wel stoer zegt weinig over me lifestyle.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |