![]() |
Abonnement Orange
Over een paar maanden loopt mijn orange free 20 abonnement af. Hierna wil ik graag overstappen op een orange free 30 abonnement met wellicht een foon. Maar krijg hier van Orange zelf een brief thuis gestuurd , waar ze me een redelijk aanbod doen om het abonnement te verlengen met leuke acties (bv nieuwe telefoon) of hoe zit dat nu ?
Weet iemand dit , of heeft iemand hier ervaring mee ?? |
Je kan idd het abbonement verlengen en een nieuwe telefoon krijgen, ik raad je aan om eens naar de Orange-shop te gaan. Mijn ervaring is dat de service prima is en dat ze verstand van zaken hebben.
|
bel eens een helpdesk of kijk op de site :)
|
je gaat een brief krijgen binnenkort, en dan kun je redelijk goedkoop een nieuw toestel krijgen, als je verlengt met een hoger abo dus ipv 20 een 30 dan krijg je nog meer korting,maar ze gaan je echt n brief sturen, ze willen nl heel graag hun abo houders houden, maar als je ongeduldig wordt kun je ook naar de orange shop gaan ...
|
ik heb geen brief gekregen..
moest zelf bellen, en het was goedkoper als ik gewoon naar de belcompany ging en het verlengde.. hetzelfde toestel kostte me bij belcompany 20 euro minder.. |
ff lekker reclame de phonehouse hanteerd de zelfde prijzen als Orange en dan heb je je toestelmeteen.
met mijn andere abo's heb ik het ook gewoon daar verlengt. vergeet alleen niet een bankafschrift en een geldig ID |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |