![]() |
"Lieve Vriend"
Heftig bloedend
open wonden gescheurd, gebroken, aangetast, verhard bloedrood, zoute tranen Teneergeslagen, verbaasd, beledigd aangerand, verkracht vies, vies voel ik me het is allemaal onduidelijk een waas van haat liefde uit haat rottend karkas vertrouwen licht hoofd,lichaam verduisterd neergemaaid begrip omringd door woede gebonden door angst Hoe ik me zo heb kunnen verliezen in niets meer dan een vlek in een put van twijfel verdronken in een zoen zoete klanken, zoete wijn tranenstroom, eindeloos water, losse veters liefde om me heen Lieve vriend, ik laat je gaan je hebt me nu te lang gebruikt me veel te lang al pijn gedaan Lieve vriend, ik laat je vrij je hebt nu wat je hebben wilde je bestaat niet meer voor mij |
Het einde vind ik mooi!
Het begin vind ik een beetje onduidelijk, misschien zou je wat meer uitmoeten leggen daarover? :confused: (maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk) |
Het begin is vooral heel persoonlijk, een uiting van gevoel.
|
Ik vind juist het begin mooi, met die losse woorden die toch zinnen vormen. Het einde vind ik wat minder "pakkend" ofzo.
|
"Hoe ik me zo heb kunnen verliezen
in niets meer dan een vlek in een put van twijfel verdronken in een zoen " (y) |
1 woord: MOOOOOOOI!!!! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |