![]() |
[Tekening » Anime]
Ik weet niet of ik wel verder zal gaan met het lichaam, maar waarschijnlijk laat ik het hierbij. =)
Tekening Commentaar? |
ja... persoonlijk begin ik kotsmisselijk te worden van de quasi-gezellige anime/manga tekeningetjes.. maar als ik dan toch commentaar moet geven... ik vind haar kaken(voor zover je daarvan mag spreken)/kin niet mooi gelukt.... ook lijkt t of ze net gruwelijk klaargekomen is... chapeau als dat je bedoeling was (y) de ogen vind ik vooral geslaagd
|
die kaken zijn inderdaad wel een beetje raar, maar al die manga/anime figuren hebben dat wel vind ik,dat die kaken zo raar zijn, ma voor de rest heel mooi, vooral die ogen !
|
Als je de mond wat lager plaatst zullen de kaken minder raar lijken. :)
|
Agree Teun; Heb het wel gehad met de mangapoppetjes, same met de elfjes...
Tja, verder niets op aan te merken, de tekening is niet slecht... het onderwerp des te minder origineel... |
Nagetekend?
|
mooi :) ik vind die kin prima.. bij anime/manga kloppen de lichamen toch niet
|
Mooi getekend. Ik vraag me inderdaad ook af of dit niet nagetekend is...Zo niet, prima :)
|
Saai.
|
Nice! K vond haar kin ook al wat lang, maar jah, niet alle gezichten moeten perfect zijn eh :)
|
he he cardcaptor???? leuk hoor!!!! vind de serie zo ool;) de ogen mogen alleen wat groten( een goede site om anime te posten is mangaworkshop.net )
|
alsof ze 30 kauwgomballen in haar mond heeft :eek:
|
Dat is beginners manga, maar toch redelijk goed.
|
anime?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |