Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   nog niet gezoend erg?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=571585)

me in luv 18-08-2003 09:16

nog niet gezoend erg??

M'n vriend en ik hebben nu bijna drie maanden met elkaar..maar we hebben nog niet gezoend, hij heeft het nog nooit gedaan..
Ik wel maar op de een of andere manier durf ik hem niet te zoenen omdat ik bang ben dat hij het tegen vindt vallen...
iemand tips??!!

groetjes
mij

Quiana 18-08-2003 09:17

Maak je niet al te druk, het valt eerder tegen als
je stijf van de zenuwen staat..

Gewoon doen, dan 'leer' je het vanzelf wel. :)

Raging Retard 18-08-2003 09:17

Raar vriendje. Gewoon een keer het initiatief nemen.

lotjesnotje 18-08-2003 09:34

gewoon het infitiatief een keer nemen en zien wat er gebeurt.

#6 18-08-2003 09:36

jah idd, wat kan er nou gebeuren? Hoe kan hij het nou tegen vinden vallen als hij nog nooit gezoend heeft...

Poor Leno 18-08-2003 09:54

hmmz, je moet je niet zo druk maken. Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende (ja laat, maar dat boeit niet) en het gaat van zelf als je ontspannen bent...

Succes ermee...

Tip: pak hem niet ineens zomaar op zn mond, bouw het rustig op, beetje kusjes geven, in zn nek, weet ik veel waar, zo dat je ontspannen bent, dan is het voor hem niet zo eng...Indien hij het eng zou vinden...

Dotcom 18-08-2003 10:12

Hoe kun je elkaar tot vriend en vriendin bestempelen als je nog niet eens gezoend hebt?

Luna 18-08-2003 10:19

Citaat:

Dotcom schreef op 18-08-2003 @ 11:12:
Hoe kun je elkaar tot vriend en vriendin bestempelen als je nog niet eens gezoend hebt?
'wil je verkering?' :D

CryptapiX 18-08-2003 11:27

voor mij persoonjlijk zou ik haar niet als vriendin zien als ik er nog niet mee had gezoend.
komt meer neer op zon basisschool verkering ;)

je kan er misschien met je vriendje over praten? of gewoon keer zelf initiatief nemen en gewoon proberen, het zal hem echt neit tegenvallen hoor :) (hij weet toch nie of het goed of fout is :D)

Doefus 18-08-2003 11:32

GEWOON ZOENEN......als jij niet de eerste stap neemt..gebeurt er denk k nooit wat

never mind 18-08-2003 11:36

beetje dom om te denken dat zoenen meteen het begin van een relatie betekend (of in een relatie niet mag ontbreken) je kan toch beide verliefd op elkaar zijn en dat van elkaar weten maar nog niet gezoend hebben?

Maar zoals meerdere al zeggen geef hem gewoon eerst een kusje op zijn wang, dan op zijn mond, en laat de rest volgen.,..

Ranmaru 18-08-2003 13:07

Nou hopen dat hij:
1. niet rookt
2. niet uit zijn mond stinkt.

^.^;; dat kan de reden zijn warom hij het liever niet doet.

Thomas 18-08-2003 13:39

De meeste mensen hebben moeite met zoenen omdat men niet weet of de andere het wel wil doen. Jij hebt die zekerheid dus maak er dan ook gebruik van. ;)

DEChengst 18-08-2003 17:03

Citaat:

me in luv schreef op 18-08-2003 @ 10:16:
op de een of andere manier durf ik hem niet te zoenen omdat ik bang ben dat hij het tegen vindt vallen...

Hij denkt waarschijnlijk precies hetzelfde. Nu kan je natuurlijk met zijn tweetjes lekker blijven wachten of JIJ kan actie ondernemen.

miss sunshine1986 18-08-2003 17:14

Drie maanden en dan nog niet gezoend :confused: .. Maar goed.. Het zal heus niet tegenvallen en ik denk dat hij het heus niet erg vindt als jij voorzichtig aan het initiatief neemt.. Suc6!

me in luv 19-08-2003 08:56

thnx voor de tips...
en waarom kan je niet een relatie hebben, vriend en vriendin zijn, volgens sommige hier als je nog nooit gezoend hebt met elkaar, als dat een voorwaarde is volgens jullie, snap ik dat echt niet...
ik bedoel bij mij is het de bedoeling dat je goed met elkaar over weg kan, met al je problemen bij elkaar terecht kan en je gewoon lekker op je gemak bij elkaar voelt, ook al zeg je niks dat je weet dat de ander je begrijpt!!!

groetjes

Slettelina * 19-08-2003 11:46

Citaat:

never mind schreef op 18-08-2003 @ 12:36:
beetje dom om te denken dat zoenen meteen het begin van een relatie betekend (of in een relatie niet mag ontbreken) je kan toch beide verliefd op elkaar zijn en dat van elkaar weten maar nog niet gezoend hebben?

Ben ik het mee eens. Heb ook pas bij de derde keer dat ik me vriend had gezien gezoend terwijl ik best wist dat ik verliefd was en dat we verkering gingen krijgen.

Gewoon wachten.. Niet gaan plannen denk ik komt vanzelf wel een keertje:)

I.AM 19-08-2003 18:26

Citaat:

smilie me schreef op 19-08-2003 @ 12:46:
Ben ik het mee eens. Heb ook pas bij de derde keer dat ik me vriend had gezien gezoend terwijl ik best wist dat ik verliefd was en dat we verkering gingen krijgen.

Gewoon wachten.. Niet gaan plannen denk ik komt vanzelf wel een keertje:)

jij bij derde keer pas, zij na 3 maanden nog niet? das niet te vergelijken

lieve 19-08-2003 18:29

Het lijkt mij bijna onvoorstelbaar, maarja... ergens wel begrijpelijk.
Maar je kan het toch op een kalme en lieve manier aan boord leggen hé!

roman 19-08-2003 21:50

Citaat:

CryptapiX schreef op 18-08-2003 @ 12:27:
voor mij persoonjlijk zou ik haar niet als vriendin zien als ik er nog niet mee had gezoend.
komt meer neer op zon basisschool verkering ;)

ik zoende al op de basisshool, naah een beetje vlug een kusje geven en dan snel om je heen kijken of iemand je gezien had

MCH 22-08-2003 23:13

Citaat:

I.AM schreef op 19-08-2003 @ 19:26:
jij bij derde keer pas, zij na 3 maanden nog niet? das niet te vergelijken
Tussen die 3 ontmoetingen zat wel een maand ofzo omdat ik zo'n schijtert was/ben. :p

Faery 22-08-2003 23:29

riiiiiiiiiiiiight

je gaat niet dood hoor.

Summergirl 23-08-2003 18:28

Heejheej! (jou ken ik ;-) )
Ik lees hier al een tijdje mee, op dit forum, dus heb ook maar ff account aangemaakt.
Uhm ja, ik heb ongeveer even lang een relatie, en die relatie begon met een zoen... Ik zou het niet kunnen missen, maar je hebt helemaal gelijk als je zegt dat een relatie niet om zoenen draait. Alleen wel lastig dat je er niet mee durft te beginnen, want waarom zou je tegenvallen? Je hebt het al is gedaan, en hij niet.. Dat gaat vanzelf wel goedkomen!
Je moet altijd weer wennen aan hoe iemand zoent, dus de eerste zoen is zowiezo ff wennen. Maar als je die eerste gehad heb, is de volgende niet moeilijk meer!
Ik zou de stap dus gewoon maar proberen te wagen!
Liefss R-luver (zegt dat genoeg? :P)

pessimistje 02-09-2003 14:16

Ik dacht ook dat iemand het eerst zou gemerkt worden toen ik nog nooit gezoend had, is niet zo.
Het gaat vanzelf, gewoon doen dan zien! :)

Rutger 02-09-2003 14:32

geen zorgen, het juiste moment komt vanzelf, en als je dan twijfelt... gewoon doen... hoe kan hij het ooit tegen vinden vallen? :confused:

oneMen 02-09-2003 15:09

Bekijk het positief:

Jullie zijn al drie maanden bij elkaar, zonder ook maar gezoend te hebben. Zoenen is niet echt een big deal, maar misschien voor hem nog wel.. gewoon een keer doen, ik denk niet dat hij het erg zal vinden :confused:

Reverend 02-09-2003 19:00

ja, het is heel erg dat je nog niet gezoend hebt. Als je tot mijn vriendenkring hoorde, zou ik je niet meer willen kennen.

Gothic 02-09-2003 21:30

Ik vind het altijd heerlijk om te zoenen met iemand waar ik verliefd op ben, ookal zoent hij slecht...

checko 03-09-2003 07:57

Citaat:

Raging Retard schreef op 18-08-2003 @ 10:17:
Raar vriendje. Gewoon een keer het initiatief nemen.

Zoenen, zoenen!

haha/.....zoenen is toch niet eng????

Envy 03-09-2003 08:09

Citaat:

ReV3rEnD schreef op 02-09-2003 @ 20:00:
ja, het is heel erg dat je nog niet gezoend hebt. Als je tot mijn vriendenkring hoorde, zou ik je niet meer willen kennen.
:rolleyes:

N00dles 03-09-2003 08:57

Citaat:

Smells Like Nirvana schreef op 18-08-2003 @ 10:54:
Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende (ja laat...
Nou, poe hee! :D

oneMen 03-09-2003 16:07

Citaat:

Smells Like Nirvana schreef op 18-08-2003 @ 10:54:
hmmz, je moet je niet zo druk maken. Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende (ja laat, maar dat boeit niet) en het gaat van zelf als je ontspannen bent...

Succes ermee...

Tip: pak hem niet ineens zomaar op zn mond, bouw het rustig op, beetje kusjes geven, in zn nek, weet ik veel waar, zo dat je ontspannen bent, dan is het voor hem niet zo eng...Indien hij het eng zou vinden...

in zn nek zoenen komt toch na gewoon zoenen? Dat begint al een beetje op voorspel te lijken :D

Surjirro 03-09-2003 16:13

Citaat:

M n M schreef op 03-09-2003 @ 17:07:
in zn nek zoenen komt toch na gewoon zoenen? Dat begint al een beetje op voorspel te lijken :D
haha :)

never mind 03-09-2003 16:15

Citaat:

N00dles schreef op 03-09-2003 @ 09:57:
Nou, poe hee! :D
Nou volgens mij is de gemiddelde dertienjarige op t moment allang ontgroent...

C'est moi ici 03-09-2003 16:22

Citaat:

me in luv schreef op 18-08-2003 @ 10:16:
M'n vriend en ik hebben nu bijna drie maanden met elkaar..maar we hebben nog niet gezoend, hij heeft het nog nooit gedaan..
Ik wel maar op de een of andere manier durf ik hem niet te zoenen omdat ik bang ben dat hij het tegen vindt vallen...
iemand tips??!!

groetjes
mij

dat is echt verschrikkelijk, je hoort meteen op de eerste dag dat je met elkaar hebt al te zoenen, jullie lopen ver achter :rolleyes:
mnee goed.. grapje.. het maakt toch niet uit wanneer je voor het eerst zoent, zolang je er je beide maar goed bij voelt. probeer eens rustig zelf het initatief te nemen. wanneer hij trouwens nog nooit gezoend heeft kan het voor hem toch ook niet tegenvallen?
succes!

Nattigheid 03-09-2003 16:39

welnee, je loopt niet achter, je bent niet stom, t is er gewoon nog niet van gekomen.

k kan je aanraden: ga je niet zitten focussen op t zoenen als je bij hem bent, dat werkt niet. het gebeurt vanzelf, echt waar. en anders moet je gewoon het initiatief nemen, als je graag zoenen wil. t kan bij hem dan niet tegenvallen.

PoekieWoekie 04-09-2003 13:19

Ik sprak ook al een hele tijd af met mijn nu vriendje voordat we wat hadden, we gingen altijd veel praten en gezellig leuke dingen doen enzo, de spanning bouwt wel op, want het hoge woord was er nog niet uit. Na heel veel keertjes hadden we pas gezoend, dan is het wel extra leuk enzo..
Maaruhm, 3 maandjes is wel lang, want wij hadden ook eigelijk pas een 'officiele relatie' nadat we gezoend hadden... was gewoon beetje logische volgorde.. (was niet meteen dezelfde dag ofzo hor, maar da's ander verhaal :P )

Ik kan niet zeggen dat het idd verplicht is in een relatie maar het hoort er gewoon bij, soort ongeschreven relatie regel ofzo.. Ik zou het niet weg kunnen denken iig.. (andere dingen ook niet meer:P )

Cinamon 04-09-2003 16:07

Citaat:

Lady-DC schreef op 18-08-2003 @ 12:32:
als jij niet de eerste stap neemt..gebeurt er denk k nooit wat
Precies! Nou heb ik eigenlijk weinig recht van spreken, maar misschien uit eigen ervaring.. Ik heb ook nog nooit iemand gezoend en ik zal uit mezelf ook niet snel de eerste stap zetten uit angst dat ik niet precies weet hoe t moet en/of tegen val...
Daarom, ik bedoel jij hebt de nodige 'ervaring' en anders zou ik er met em over praten, dat hij zich zo ook voelt? Ik denk dat hij je ook gewoon wil zoenen, maar niet precies durft (zie de redenen). Ik heb iig wel iemand willen zoenen, maar ben gewoon te schijterig om de eerste stap te zetten zeg maar...

(does it make sence?)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.