![]() |
hoeveel boeken heb je?
Ik heb net mn boeken gehaald en het zijn er 48!!! Belachelijk.
|
Zow.. Doe je 4 profielen tegelijk dan??
Ik heb er nog nul.. |
Stuk of 40...
|
3.....
*kuche* Maar ik heb er nog 12 van vorig jaar hoor!! |
uhh 20 ofzow
|
ik heb er 1 thuis liggen en krijg er geloof ik in totaal 9 voor de ene opleiding en ik geloof 1 boek voor de 2e opleiding
|
Ik heb 29 boeken gekregen.
|
Citaat:
|
Citaat:
sterker nog, ik heb nog helemaal geen boekenlijst ontvangen :( |
Ik hoef dit jaar vooralsnog geen nieuwe boeken te kopen. (y)
|
Citaat:
|
29, werkboeken en nakijkboeken weggelaten
|
Nog geen... Bestel ze pas als blijkt dat ik ze écht nodig heb. En dan worden het er 2. (ik hoef maar 1x in de 2 weken een dagje naar school i.v.m. stage)
|
Waarom heeft iederéén (lees: een aantal mensen) zoveel boeken hier? Ik heb nog nooit zoveel boeken gehad.. Edit: misschien in de brugklas..
|
Citaat:
Ik zit in mijn examenjaar vwo en wij hebben alle boeken die we in de bovenbouw hebben gebruikt, om de stof te kunnen herhalen. Vandaar :) |
Hmm, het klinkt als zoveel..
Ik kan me niet herinneren dat ik dat aantal had.. |
Citaat:
|
zoals elk jaar heb k dr te veel. heb dr dit jaar 28 gekregen,en eentje is uitverkocht,(ja daar ben k blij mee) verder had k nog 5 werkboeken van vorig jaar die k dit jaar ook moet gebruiken....
dus nogmaals veel te veel... :( kuzzies |
Citaat:
|
twee... belachelijk dat ik daarvoor op school moest komen...
en nog de boeken van vorig jaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
0!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoelde meer dat ik de rest kwijt was.. Ik moest 4 boeken leren, had er nog maar één van..
|
2 :d
|
tot nu toe 9 echte boeken + 4 nakijkboekjes. maar ik moet nog wat krijgen (en ik omdat ik ben blijven zitten zijn het er minder dan vorig jaar)
|
33 inclusief 6 antwoordenboekjes!
|
38 :rolleyes:
|
nog nix !
|
50
WTF. ik heb dan ook wel teveel vakken, maar NEGEN boeken voor natuurkunde? WTF. |
kom ik morgen pas achter...
ik geloof ook dat ik de helft nog op moet halen bij de boekhandel omdat ik ze had moeten bestellen..... :confused: (als ze dat nou ff eerder hadden gemeld.....) |
17. maar ik moet nog wel al m'n boeken van m'n algemene deel ophalen. kdenk dat dat d'r 6 zullen zijn ofzo.
|
Zijn er bij mij ong. 34.
(En ik ga naar VWO 5) |
39.:/
6 meer dan vorig jaar, terwijl ik toch 3 vakken minder heb. |
Te veel. Ik denk dat ik uitkom op een aantal van 29 ofzo.. ZOnder werkboeken. Maar de meeste zijn ook van vorig jaar..
|
Ik heb het nagevraagd bij mijn ma (die onthoud dat soort dingen, heel raar) maar ik heb vorig jaar in 6vwo maar 15 boeken gehad..
|
Citaat:
Dit jaar heb ik 37 boeken (y) Maar dat zijn dus ook boeken nog van de 4e, het was slimmer om ze te kopen denk ik maarja. |
31 (inclusief nakijkboekjes).
6 vwo. |
11 heb ik er gekregen.. maar ik moet er eigenlijk 24 hebben :mad:
|
35 (!!)
ze dachten bij wiskunde zeker dat dat vak niet moeilijk genoeg is en dus geven we maar 8 boeken, waarvan 2 checkboeken, dus 6 lesboeken, nog aso veel :( hetzelfde voor Nederlands, maar dan 1 checkboek, en 7 lesboeken :( ik heb ook nog 2 extra boeken duits van vorig jaar, een eentje van frans, wat een totaal van 38 boeken maakt :mad: |
Op de boekenlijst staat "aantal 19", ik heb er 12 gekregen. Dan heb ik ook nog 3 vakken waar geen boeken op mijn boekenlijst staan terwijl dat wel hoort en daar schat ik ook zo 5 boeken. zo'n 24-25 boeken dus.
|
28
|
Ehm:
Nederlands: 4 Engels: 3 M&O: 5 Eco: 3 Scheikunde: 7 Natuurkunde: 10 Wiskunde: 16 48 dus |
Citaat:
Citaat:
Ik heb er 1 voor wiskunde (b1), de mensen met b1&2 hebben er 2. En vorig jaar was het 2 en 3 :confused: |
heb er nu 25 maar ik krijg er nog 6 = 31 boeken
|
Nederlands : 1
Engels : geen Duits : 1 boek en 1 werkboek Frans : 1 boek Wiskunde : 2x boek, 2x antwoordenboek, 1x knipboekje Geschiedenis : 1x boek Aardrijkskunde : 1x boek Informatica : 1 boek Natuurkunde : 1 boek Scheikunde : 1 boek Economie : 1 boek Biologie : 1 boek voor muziek/drama krijg ik geen boeken en nu heb ik geloof ik alles gehad :) |
muhahaha :D onze boeken komen te laat =) Het bedrijf waar je via school alle boeken kan bestellen had problemen :). We krijgen ze nu over een week of 2 terwijl de lessen maandag beginnen en persoonlijk heb ik geen problemen met rustig aan beginnen...
Maar het zijn er een stuk of 30 ofzo |
ikke 22 :( veel te veel, vind ik, en er zijn maar 2 werkboeken :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |