![]() |
(Tekening) Doornroosje
Nog even iets anders. Was een sprookjes-CD aan het luisteren. Het is dus Doornroosje.
Wat vinden jullie? Ik heb net gezien dat één van die palen van het bed scheef staat. Heel stom, dat soort dingen zie ik pas als ik klaar ben :o . http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=269636 |
oeh wat lief :)
|
jij moet later tekeningetjes maken voor van die kinder boekjes ;) :D
|
mooi hoor! het lijkt net of het met waterverf is gemaakt ofzo
|
heel doop, ziet er echt heel proffesioneel uit! idd kinderboekenstijl maar da zal je wel vaker horen :)
|
wat een schat :)
|
Citaat:
|
whaa..deze is ook al zo geniaal :o (y)
ik had die vorige tekening van je ook gezien..dat prinsesje/elfje :) die was ook zo kjoet :) echt prentenboekenstijl...knap hoor (y) |
Goaf,
Alleen .. Het bed staat inderdaad .. hmm scheef. Maar dat wist je al, dus geeft niet zoveel. Nee, erg leuk. |
Citaat:
|
heeeel mooi en lief :) (y)
|
Citaat:
|
zwaar lief... alleen vind ik t wel iets teveel BED en te weinig doornroosje..zou eigenlijk Bed met daarin doornroosje moeten heten...
wel schattig hoor :) |
Oh joy je hebt weer een tekening geplaatst!
Echt geweldig, zoals altijd! (y) |
*Quote alle reacties* :D
Superschattig! (y) |
gattig...je had het nog doddiger kunnen maken door het bedje kleiner telaten lijken.. doormiddel van het wegwerken van het strakke framegedeelte van het bed... door gordijntjes of zow.. maar leuk hoor!
|
Ik heb al eerder iets van je gezien geloof ik, zo'n kleutertje in pyjama. Heel erg leuk! Ik herinner me kinderboekjes waar dat soort tekeningetjes in voor kwamen. Lekker dromerig, rustig.
Je tekent echt enorm leuk :) |
Citaat:
Of bedoel je iets heel anders? :confused: |
what cute
|
echt schattig :) mooi gemaakt
|
Citaat:
|
Echt mooie stijl heb je.
|
Citaat:
|
Wat een lieffie! :)
|
koel (y)
|
Zeer goed. Wanneer ga je een prentenboek uitgeven?
|
Lief
|
oehhh dit zijn ziulke leuke prentenboek illustraties!!!
|
Citaat:
|
Mooi hoor :)
|
echt heel erg mooi, je hebt talent!!!! keep up the good work!!!!
groetjes XxX maaa |
damn hoe heten die boekjes ook alweer met zo'n jongetje en meisje en je hebt allemaal thema's zoals palmpasen en sinterklaas enzo, dat jongetje zegt altijd smijter en staart ipv mijter en baard.
anyway daar doet t me dus aan denken, heel lief |
wauwie!echt helmaal goed!!!!!!hmmzz en ik kan echt niet tekenen hahaha *minderwaardigheidscomplex* haha
|
echt mooi (y) :eek:
|
:eek: Dit komt werkelijk ZÓ uit een boekje lopen.... (y)
|
ze heeft wel lange benen lijkt het wel. niet echt schattig. verder ziet het er erg professioneel uit :)
|
Citaat:
Mm. Moeilijk :| . Ik zal vanmiddag eens vragen aan mijn zusje of ze even op de grond wil gaan liggen. Kan ik haar benen + romp even vergelijken met het hoofd zeg maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontzettend leuk voor in een kinderboek. :)
Alleen het dekbed klopt niet daar waar haar benen liggen. |
zuper!!! mijn complimenten
|
Citaat:
ontopic: scheeeeeetig! |
Erg gaaf, ow waardig schoolgenootje (y)
Hou dit vast :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh wat lieeeef!
|
Nice! Lijkt wel wat op de stijl van Dagmar Stam (zij tekende vaak voor de kinderboeken van Carry Slee).
Ja, I like it :)! |
http://i.imdb.com/Photos/Ss/0325980/th-pirateslogo.jpg
Mooi zeg... echt wel lief, waarmee heb je em ingekleurd? |
Citaat:
Ik heb hem ingekleurd met aquarelverf :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |