![]() |
indie rawk out, with your cawk out
hier een beetje rondkijkend op het forum valt mij het op dat er relatief veel metalheads en groffe punkers zitten. allemaal heel leuk en aardig maar niet mijn ding. dus ik vroeg me af, waar zitten de indie muzieksnobs? en voor wie en waarom heb je je meest recente mixtape samengesteld?
|
groffe punkers haahaha.
Er zitten genoeg indienerds hier. |
Morgan C. Hoax
Escapism loempia addict cottoncandy ... en ik heb wel een mixtape samengesteld voor mijn basgitaarleraar, weet die vent ook weer wat brute muziek is. |
hehe ik ben geen groffe punker
dat is mark ( -> cHa0s ) |
wiskunde leren schoft en wel meteen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent een wandelend hokje dude. ;)
|
Ik heb al lang geen mixtapes meer samengesteld, omdat er bijna niemand meer tapes gebruikt.
maar het woord indiesnobs is net zo betitelend als metalheads? dus ja wat wil je nu zeggen? |
Citaat:
|
ik kan heel slecht tegen hokjes :P. En mensen die zichzelf in hokjes plaatsen.
|
Nee dan hoor je toch in het hokje 'mensen die zichzelf zijn'?
(dit is geen aanval op machina82) |
Citaat:
Mixtapes doe ik sowieso niet aan.. dat is gay. |
Citaat:
Tjonge wat wou ik dat ik ook een muzikaal intellect was. :p |
Veruca Salt, Liz Phair, Anna Waronker, Bif Naked...indie genoeg naar het zin?
Maar als ik dat hier uit, word ik uitgescholden, dus luister ik stiekem..indie is niet stoer genoeg voor het Muziekforum. |
Citaat:
|
Hehe. :>
|
wat is nou precies indie dan? > noem mij bands!
|
wat is indie eigenlijk?
|
mislukte muzikanten die underground muziek maken en het als creatief en origineel verkopen omdat het gewoon niet aan de man te brengen is
-zet pantera weer op- |
Citaat:
|
wow, ik ben indie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Maar laten we dit topic niet verneuken dus ga maar weer ontopic. :> |
Citaat:
die metal is idd shit, maar jij lijkt te denken dat oasis topmuziek is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en tegenwoordig plakt men overal indie op.
En morgan hou eens op met die uk-ophemeling das zon craptalk. Oasis heeft 2 goeie albums gemaakt maar als je beetje realistisch bent als fan ging het daarna bergafwaarts. Er komt goeie muziek uit UK, maar ook uit schotland en uit de Vs komt veel crap maar ook goeie muziek. Dus niet zo de uber-britpopper uithangen. |
Citaat:
|
godspeed is best indie (y)
|
das ook zon beetje de enige band die jij kent die buiten je normale luistervoer valt.
|
Citaat:
|
ik ben van alles wat.
|
Handboek voor Indie-hipheid, artikel 34
Mensen die Rawk zeggen moeten dood. |
Citaat:
|
.. maar het is zo
Je begon zelf over indie muzieksnobs ;) |
Citaat:
|
pfff.. kan iemand Morgan C. Hoax ff vertellen dat ie eens moet ophouden alle metal over een kam te scheren? Als je de 'indie-scene' (om maar ff dezelfde terminologie te hanteren) in metalland bekijkt gebeuren daar muzikaal heel wat interessantere dingen dan die ingekakte brit-pop scene van tegenwoordig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh dat begrijp ik best. ik heb alleen geen idee wat de indiemetal tegenwoordig zoal klaarspeelt. metal is geen muziek voor mij, meer voor stoere grote mannen met tattoeages en frustraties. oh en ik ben ook nog eens geen tolkienafficionada
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |