![]() |
Wat is de blik vanger voor jou als jij een winkelcentrum in loopt?
Is het dat een standbeeld dat een meisje of is het gewoon het geluid...........of misschien wel heel iets anders :o
|
Het ontzettend mooie kledingstuk/stel schoenen/tas/etc
waar mijn geld naar toe gaat. ;) |
meestal de mooie meisjes, daarna de dingen waarvoor ik in het winkelcentrum was :D
|
Niets, tenzij dat waar ik naar op zoek ben.
|
Inspiratie? :eek:
Als ik iets leuks in een etalage zie, of een leuke winkel. |
Ik word meestal gelokt door die grote zak friet die je wel eens ziet staan :)
nee hoor.. ik ga gewoon naar de algemene kledingwinkels of een boeken winkel.. ligt eraan wat ik nodig heb.. niet wat ik zie/hoor oid |
Citaat:
Maar dé blikvanger is de Burger King :P |
Er is hier geen winkelcentrum, ik ben ook nog nooit in eentje geweest (lijkt me overigens wel handig).
|
Gewoon de prullenbak. :confused:
|
De winkel die ik zoek of etalages. Ik let nooit op voorbijgangers
|
een fleurige kledingwinkel (MET leuke kleren dan wel :D )
|
de patat geur
|
De architectuur.
|
de mac donalds:o
|
de hema :confused:
|
Schoenen. Al-tijd schoenen.
|
meestal gewoon om dingen te kopen kleding, schoenen, eten en drinken
maar het wil wel eens gebeuren dat ik er zomaar in loop om gewoon rond te kijken wat er allemaal voor mensen lopen en dan tja kijk ik meestal wel naar de meiden :rolleyes: |
sma's je weet toooch :o
|
Euuuuh waarvoor ik kom is een blikvanger (meestal kleren, cd's, schoenen, make-up enz). Echter, als ik een bijzonder aantrekkelijk lid van het jongensgeslacht zie, wil ik daar ook nog wel eens ongegeneerd naar staren :D:D
|
Citaat:
|
De afgelebberde patatzakken op de grond.
|
Citaat:
|
*heeft zin om een blokker in te stappen om te vragen of ze ook blikvangers verkopen*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
IK HAAT WINKELEN dus als ik in het winkelcentrum te vinden ben ben er maar een paar minuten en als ik datgene heb ben ik meteen weer weg. Dus ik heb mijn blik altijd op dingen die ik wil hebben, waarvoor ik er kom.
En mooie meisjes natuurlijk :D ;) duh :o ;) |
|
aanplakbiljetten met
70 % korting erop |
Citaat:
|
ik haat blikvangers.
(n) |
Als je het gewoon over een ordinair winkelcentrum hebt, dan zijn het de mensen. Ik kijk graag om me heen, spot graag mensen:) Ik kom er ook heel graag alleen. Voelt gewoon goed (y).
Als je het over een stad hebt, dan zijn het mensen, maar even goed de winkels. Etalage's, uithangborden. Dingen met vacatures derop (Ben op zoek naar een baantje, vandaar) en dingen die er niet te standaard uitzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De uithangborden
|
Citaat:
|
Frrrrrrrietjessssssss!
|
Mijn spiegelbeeld :o :p
De winkels met de grootste SALE-posters ;) |
Citaat:
|
Mensen om mij heen, en de winkel waarnaar ik op zoek ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmz... tegenwoordig gebruiken ze voor alle producten/reclames een mooie vrouw zo lijkt het :o :rolleyes: ... :D |
Citaat:
|
alles..
|
de super :confused:
|
Citaat:
nog beter: 100% Korting alleen zul je dit nooit tegenkomen :( :o |
de winkels :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |