Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Wat zou een trainer moeten doen als een speler na de wedstrijd zijn middelvinger... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=571876)

vijf 18-08-2003 14:11

Wat zou een trainer moeten doen als een speler na de wedstrijd zijn middelvinger...

.. opsteekt naar de eigen supporters?

wat denken jullie...?

in dit geval gaat het dus om Bobson van NAC..

ik zeg verbannen naar het tweede en een dikke boete! :mad:

snoopy 18-08-2003 14:21

mja... k vind dat het ervan afhangt waarom ie dat doet. Ik heb dit niet gevolgd, maar ik vind wel dat supporters soms onuitstaanbaar doen tegenover de mensen die hun elke week vermaak bezorgen (de spelers dus).

Pibbo 18-08-2003 14:46

Henk Vos zal dat nooit doen :cool:

Tofke_H 18-08-2003 14:51

Als ik trainer ben, dan zou ik die speler op het matje roepen. Verwittigen en bij herhaling x wedstrijden schorsen.

vreselijke fout 18-08-2003 15:17

Waarom gebeurde dat?

Als de supporters de hele wedstrijd oerwoud geluiden maken of uitschelden/uitfluiten is het misschien wel terecht :(

^Dragon^ 18-08-2003 15:20

Sowieso een boete geven. Zoiets doe je gewoon niet tegenover je supporters. Terug naar het tweede elftal lijkt me nog niet nodig, maar, zoals Tofke al zei, als zoiets vaker gebeurd mogen er wel maatregelen genomen worden.

Ik herinner me ook nog de middelvinger van Jon Dahl Tomasson naar Beenhakker in de uitwedstrijd tegen Lazio. Hij scoorde beide doelpunten van Feyenoord en besliste daarmee de wedstrijd in hun voordeel. Hij deed dat omdat hij op de bank moest beginnen en hij was hierdoor nogal 'geprikkeld'. Ook dat was fout, maar hij werd ook niet meteen geschorst.

Arun 18-08-2003 15:23

Die vinger eraf hakken.. dan leren ze het wel :D
LIK OP STUK!

RHCP_NAC 18-08-2003 15:24

Citaat:

vreselijke fout schreef op 18-08-2003 @ 16:17:
Waarom gebeurde dat?

Als de supporters de hele wedstrijd oerwoud geluiden maken of uitschelden/uitfluiten is het misschien wel terecht :(

oerwoudgeluiden doen nac fans niet zeker niet naar eigen spelers!

EmilioFCG 18-08-2003 15:27

2wedstrijden niet spelen is wel een goeie oplossing en hij moet zijn excuus aanbieden bij de supporters van NAC.

vreselijke fout 18-08-2003 15:30

Citaat:

timbo85 schreef op 18-08-2003 @ 16:24:
oerwoudgeluiden doen nac fans niet zeker niet naar eigen spelers!
dat verwacht ik ook van geen enkele supporters groep maar helaas zijn er overal wel wat debielen :(

Maar waarom deed hij dat dan? :confused:

Boogie 18-08-2003 16:57

Disciplinair straffen d.m.v. een week schorsing, een geldboete of een wedstrijd op de tribune.

RHCP_NAC 18-08-2003 20:03

Citaat:

vijf schreef op 18-08-2003 @ 15:11:
.. opsteekt naar de eigen supporters?

wat denken jullie...?

in dit geval gaat het dus om Bobson van NAC..

ik zeg verbannen naar het tweede en een dikke boete! :mad:

in vak g gooien.

Ketjing 18-08-2003 20:04

Stefan Effenberg is daarvoor een keer van een WK/EK gestuurd, ik zou hem zeker straffen

Mr.Oizo 18-08-2003 20:14

Aantal wedstrijden schorsing of naar het tweede elftal.
Of de eerstvolgende wedstrijden mag het hele publiek zélf de middelvinger opsteken naar Bobson :D ;) :p Staan ze quite. :D

EmilioFCG 18-08-2003 20:35

Citaat:

Mr.Oizo schreef op 18-08-2003 @ 21:14:
Aantal wedstrijden schorsing of naar het tweede elftal.
Of de eerstvolgende wedstrijden mag het hele publiek zélf de middelvinger opsteken naar Bobson :D ;) :p Staan ze quite. :D

Ze waren maar met 3(tog?) bussen naar Groningen hoor ;)

Thomas 18-08-2003 20:38

Misschien was het wel terecht. ;)

vijf 19-08-2003 12:02

Citaat:

vreselijke fout schreef op 18-08-2003 @ 16:30:
dat verwacht ik ook van geen enkele supporters groep maar helaas zijn er overal wel wat debielen :(

Maar waarom deed hij dat dan? :confused:

Bobson speelde bagger tegen Groningen (en in de voorbereiding) . hij heeft tegen groningen 46x balverlies geleden... dus op een gegeven moment ga je als supporters morren... godvedomme enzo roepen... maar ja bobson heeft het geluk dattie "de enige" is voor die positie... en kan zich dus wat veroorloven, maar dat moettie niet te veel doen :mad:

Ertur 19-08-2003 12:04

Citaat:

vijf schreef op 19-08-2003 @ 13:02:
Bobson speelde bagger tegen Groningen (en in de voorbereiding) . hij heeft tegen groningen 46x balverlies geleden... dus op een gegeven moment ga je als supporters morren... godvedomme enzo roepen... maar ja bobson heeft het geluk dattie "de enige" is voor die positie... en kan zich dus wat veroorloven, maar dat moettie niet te veel doen :mad:
Systeem ietsje veranderen? Vos en Elmander samen in de spits, extra middenvelder?

S.C. Feijenoord 19-08-2003 15:29

Citaat:

snoopy schreef op 18-08-2003 @ 15:21:
mja... k vind dat het ervan afhangt waarom ie dat doet. Ik heb dit niet gevolgd, maar ik vind wel dat supporters soms onuitstaanbaar doen tegenover de mensen die hun elke week vermaak bezorgen (de spelers dus).
Zie ik toch anders.
De supporters die week in week uit achter hun ploeg staan, hebben alle reden tot klagen als een speler te beroerd is "hun eigen trots" (lees: de club) te verdedigen.
Dankzij die supporters krijgt Bobson elke maand een riant salaris op zijn bankrekening gestort, en hoeft hij zich waarschijnlijk na z'n 35e nergens meer druk over te maken (financieel gezien).
Voor veel mensen is voetbal meer dan alleen een stukje vermaak, het is een levenstijl geworden. De voetbal en voornamelijk hun eigen club beïnvloeden op alle mogelijke manieren hun leven, op zo moment is er niet slechts sprake van 'vermaak'.

Overigens wat Bobson betreft, het lijkt mijn niet meer dan logisch dat hij zijn excuses maakt richting het NAC publiek, en dat de club hem een boete of iets dergelijks geeft. Uiteraard moet het geld van deze boete ten goede komen naar de supporters.

snoopy 19-08-2003 18:12

Citaat:

S.C. Feijenoord schreef op 19-08-2003 @ 16:29:
Zie ik toch anders.
De supporters die week in week uit achter hun ploeg staan, hebben alle reden tot klagen als een speler te beroerd is "hun eigen trots" (lees: de club) te verdedigen.
Dankzij die supporters krijgt Bobson elke maand een riant salaris op zijn bankrekening gestort, en hoeft hij zich waarschijnlijk na z'n 35e nergens meer druk over te maken (financieel gezien).
Voor veel mensen is voetbal meer dan alleen een stukje vermaak, het is een levenstijl geworden. De voetbal en voornamelijk hun eigen club beïnvloeden op alle mogelijke manieren hun leven, op zo moment is er niet slechts sprake van 'vermaak'.

Overigens wat Bobson betreft, het lijkt mijn niet meer dan logisch dat hij zijn excuses maakt richting het NAC publiek, en dat de club hem een boete of iets dergelijks geeft. Uiteraard moet het geld van deze boete ten goede komen naar de supporters.

zo kun je t idd ook zien! Ik vind ook dat het vaak niet mag, maar soms kan het publiek erg grof zijn tegen de spelers. Ik zou t misschien moeten volgen voordat ik m'n mening geef (;)), maar ik zeg dit in het algemeen. Maar ik ben het zeker met je eens, dat de spelers de supporters ook dankbaar moeten zijn!

Kirk22 19-08-2003 18:21

een boete geven, de KNVB ook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.