![]() |
aan welke kleine dingen kun jij je verschrikkelijk ergeren?
:)
|
taalfouten..
"ik ben groter als jou." "dat ben je niet nodig." dat soort dingen... |
Citaat:
Mensen die heel ordinair kauwgom knauwelen daar kan ik me verschrikkelijk aan ergeren heb ik net in de stad gemerkt. En taalfouten idd, vooral hun als ondwerwerp :rolleyes: |
hun als onderwerp.....
*trekt haren uit hoofd* |
Citaat:
|
gezeik aan m'n kop..
|
Citaat:
Ach ja, in Limburg is alles beter als jou, beter dan jou. Laatst zei iemand even oud hou mij....... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ik vaker dan me lief is. ik dacht eerlijk gezegd dat limburg een paar jaar achterliep op de rest van nederland. |
Citaat:
|
Citaat:
dat kan best prettig zijn lijkt me |
Zonder inferieure mensen kun je je nooit superieur voelen. :D
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen :o |
WHAHA!
tsk...dat je dat durft te zeggen! ;) |
Als mensen onwijs smakken met eten, kloinken met drinken.
En hoogmoedlijers |
Mensen met taalfouten.. ik heb echt een tik daarin volgens mij :D
|
Citaat:
Irritant: als je kleine broertje je wakker komt maken omdat er iemand aan de telefoon is die je op je gsm net weggeduwd had. |
hehe juist.
of je zusje van 9 die binnenkomt om te vragen of je een snoepje wil, terwijl je net bronstig aan een grote joint zuigt. |
Citaat:
|
Citaat:
op dat moment won de schaamte het van de lust ;) |
Van die verwaande mensen die zichzelf overal 'te goed' voor vinden.
En VaN dIe RoTtE MsN-nAmEn In Zo'N fOuT MoGeLiJk GeTyPtE-StYl |
mensen die niet reageren en je negeren, bijv met mail, sms, enz.
en dat ze daarna met een kutsmoesje aankomen zetten, dat ze geen tijd hadden ofzo.. alsof het zoveel werk is om iemand te antwoorden :mad: |
mensen die voor je voeten stil gaan staan,treuzelen, of mensen die niet doorrijden of moeilijk doen op de weg
|
oja, nog een:
mensen die heel dicht tegen je aan gaan staan als ze tegen je praten (n) |
mensen die mn haar aan willen raken, mensen die raar praten, mensen die als je in een cafe staat steeds stiekem naar je kijken, vooral als ze 30+ zijn, manse4n die sapje/prikje/colaatje zeggen.
|
oude mannen die gewoon niets anders doen dan je aangapen
mensen die zich beter voelen en voordoen dan jij |
tikkende mensen op het kassablok......... heeeeel irri
|
roltrappen die niet werken..
|
Citaat:
Ik erger me aan mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden en die dit overdreven laten zien... Aan mensen die alles van me willen weten, mijn moeder bv. Verder niet veel, denk ik |
Citaat:
Ergeren doe ik wel ontzettend snel. :o |
Citaat:
|
Regenbogen! :mad:
Dan zit je daar gewoon, je met je eigen zaken te bemoeien, en dan komen ze binnenwandelen! En dan kruipen ze tegen je been op en bijten in je kont.. :mad: Cartman, what the hell are you talking about?! |
Ligt er aan. Er zijn dagen waar ik me aan alle dingen kan ergeren, echt de kleinste dingen die er kunnen zijn, en er zijn dagen dat ik dat soort dingen weer ook tegen kom en denk van: Boeie... :D Hangt vaak van mijn bui af dus.
|
Citaat:
Mensen die erg geinteresseerd meekijken als ik internet, iets lees, mijn brood smeer, enz :| Veel andere dingen, waar ik nu niet op kan komen. |
als ik op internet op 100 sites en chatschermpjes zit enzo, en mn ma of broertje moet er perse bij
als mensen je constant aan het verbeteren zijn, als je een spelfout maakt als mensen frequent erg te laat komen als mensen niet terugmailen/sms-en/telefoon niet opnemen als mensen op msn zeggen: ik ga off, en dan patsboem offline gaan als mensen je heel lang aan de praat houden, terwijl je weg moet als concertkaartjes veel te snel uitverkocht zijn als mensen arrogant doen dronken mensen eehh ik erger me veel ja :o |
Citaat:
|
Irritante lilliputters. Tja zoiezo eigenlijk aan irritante mensen, maar ze moesten klein zijn. ;)
|
Bepaalde policiti ;) We noemen geen namen
Stopwoorden van anderen Sowieso alle vormen van spraakgebrek |
aan boterham zakjes die vaccuum gesloten zijn waardoor je ze moeilijk openkrijgt.
|
mensen waar je geen hoogte van kan krijgen
mensen die in de bus naast je gaan zitten als er nog genoeg lege plaatsen zijn mensen die voor je zitten in bus of tram en dan aan hun haar gaan zitten friemelen |
Citaat:
|
Tikkende dwergen kan ik niet uitstaan!!
|
Me zusje
|
de kantine :D
|
stoplichten die op oranje springen terwijl je op 100 meter afstand bent en 50 km per uur rijd, dan toch moet stoppen , maar het stoppen erg abrubt gaat :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: niet zoveel eigenlijk, op dit moment. :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |