Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Nieuw jaar, nieuw uitdaging: theater?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=571950)

alpha 18-08-2003 15:25

Nieuw jaar, nieuw uitdaging: theater??

Ben jij misschien in de stemming gekomen door dit forum en heb je gedacht "ja, ik doe het nu!"? En ga je dus volgend schooljaar beginnen met een jeugdtheaterschool of schooltheater of wat dan ook? Vertel het hier, ik ben benieuwd! :)

Daangerous 18-08-2003 16:23

ik ga dat alles en nog veel meer doen, en dat komt niet door dit forum, hehe
Ik ga idd de orientatiecursus doen, ik ga 2 producties doen, ik ga een kleine presentatie doen in de Jaarbeurs in Utrecht, ik ga een vooropleiding doen op de Fontys, ik ga veel les krijgen, op school en van leerlingen van de academie en alles wat op mn weg komt, en ook nog ff mn examen halen

alpha 18-08-2003 16:49

Citaat:

Daangerous schreef op 18-08-2003 @ 17:23:
Ik ga idd de orientatiecursus doen, ik ga 2 producties doen, ik ga een kleine presentatie doen in de Jaarbeurs in Utrecht, ik ga een vooropleiding doen op de Fontys, ik ga veel les krijgen, op school en van leerlingen van de academie en alles wat op mn weg komt, en ook nog ff mn examen halen

Het hoeft ook niet door dit forum te komen maar het lijkt me wel dat je kriebels zou kunnen krijgen als je hier allemaal mensen ziet die zeer into zijn. Maar jij gaat idd heel veel doen!! :eek:

Ik denk ik helemaal niks... :( Maar ach, er zijn plannen, en eerst maar even een start maken op school he. :)

Daangerous 18-08-2003 22:02

Citaat:

alpha schreef op 18-08-2003 @ 17:49:
Het hoeft ook niet door dit forum te komen maar het lijkt me wel dat je kriebels zou kunnen krijgen als je hier allemaal mensen ziet die zeer into zijn.
hehe, helaas wordt daar nog iets te weinig voor gepost op T&C, daarom zit ik ook meer dan de helft van de tijd op F&TV, alleen daar kennen ze ook geneen frickin' Nederlandse acteur

anansi_de_spin 19-08-2003 09:16

ik ga 1 september beginnen aan mn nieuwe studie: theater-,film- en tv wetenschappen....das al heel wat:) al zeg ik t zelf. en ik heb een boekje bekeken met theatergroepen e.d. in utrecht, daar zag ik ook aardig wat leuke dingen tussen staan, dus ik hoop een cursus theatertechniek te gaan volgen

maar net als alpha; eerst naar es een nieuwe start maken daar

summer1986 19-08-2003 13:42

Citaat:

Daangerous schreef op 18-08-2003 @ 17:23:

Erg leuk! Veel plezier en succes ermee :) En met je examen ook natuurlijk...!

alpha 19-08-2003 19:51

Citaat:

Daangerous schreef op 18-08-2003 @ 23:02:
hehe, helaas wordt daar nog iets te weinig voor gepost op T&C,
Maar wij zijn de mensen die het wat moeten maken, waardoor er meer mensen zullen komen. Wij zijn de mensen die moeten posten. Niet dat wij dat hier niet doen, ik zie jou hier genoeg, maar als het wat drukker is hier, komen er automatisch als reactie nog meer mensen, en dat is wat we willen. Toch?!

Daangerous 19-08-2003 20:45

Citaat:

alpha schreef op 19-08-2003 @ 20:51:
Maar wij zijn de mensen die het wat moeten maken, waardoor er meer mensen zullen komen. Wij zijn de mensen die moeten posten. Niet dat wij dat hier niet doen, ik zie jou hier genoeg, maar als het wat drukker is hier, komen er automatisch als reactie nog meer mensen, en dat is wat we willen. Toch?!
idd, posten wie ein malloot

Balance 19-08-2003 20:53

Citaat:

Daangerous schreef op 19-08-2003 @ 21:45:
idd, posten wie ein malloot
ach, doe ik ook maar mee ;)
ik ga dit jaar verder met de theaterschool. niet geïnspireerd door dit forum dus, maar ach, wel leuk om ff te melden :p
ik ga naar het 5e leerjaar, dat betekent dat ik nu weer ga 'lessen' ipv optreden (heb ik de afgelopen 2 jaar gedaan) dus 't wordt wel weer ff wennen.
maar op dit moment mis ik het toneelspelen echt heel erg!
het seizoen begint 4 oktober pas... :(

EvilSmiley 20-08-2003 16:45

de school toneel groep is echt geslonken, iedereen gaf 100% maar waren na afloop wel boos en doen dit jaar niet meer mee.
Jammr :( maar ik hoop dat we dan een kleinere groep krijgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.