![]() |
in de vera, binnenkort
EXPECTED:
Guided By Voices (29/9) CONFIRMED: Arab Strap (6/11) CONFIRMED: The Cherry Valence + Immortal Lee County Killers (3/9) |
Okee.
|
Cherry Valence is een geweldige band, met twee zingende drummers!
Immortal Lee County Killers zijn ook erg goed! beide op estrus records :D geniaal label |
ik ga niet
|
Ook verwacht o.a. Danko Jones, Elbow, Hot Hot Heat, I Am Kloot, Peter Pan Speedrock, My Morning Jacket.
|
Ook verwacht: Flogging Molly:o
|
leuk ;)
|
Flogging Molly in de Vera? :eek:
|
echt supervette zaal, de vera! wij speelden er zaterdag en ik heb denk ik nog nooit zo'n leuke show gespeeld.. zo'n goeie sfeer! en er komen inderdaad erg vette bands af en toe.
|
Citaat:
en dan durft iemand vera een kuttent te vinden http://forum.scholieren.com/showthre...82#post6780982 |
Citaat:
|
hoera arab strap, maar ik ga in Amsterdam.
|
Citaat:
|
Citaat:
www.vera-groningen.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt gelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meeting tijd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das op dinsdag, voor zienema en verder kom ik wel vaak bij concerten, op een gegeven moment vorig jaar ging ik zowat 3 keer per week... al zo'n 4 jaar schat ik' misschien heb je me wel s gezien, ik ben die chinees achter de voetbaltafel. |
Ziet er zeer vet uit; Danko Jones, Ppspeedrock, Floggin Molly :)
|
wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij zienema?
ben wel een paar keer naar concerten geweest daar.. the eye, volgende week. daar ga ik heen |
Citaat:
|
Citaat:
tzijn gewoon kwaliteitsfilms die vaak niet genoeg aandacht krijgen in de reguliere bioscopen. erg de moeite waard meestal. ik ben er iig nagenoeg elke week, daarna meestal te vinden achter de voetbaltafel. |
morgen trouwens Cidade de Deus, één van de beste films van vorig jaar (y) ik ga iig weer.
|
Gaaf! Danko Jones! Is het al bekend wanneer die komt? Staat niet op de site...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn, komt Guided By Voices eindelijk, is het in Groningen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
:( :( :rolleyes: |
Citaat:
heb jullie trouwens gezien (fiveyearslater) in de kelder.. waren op zich wel cewl ;) wanneer komt danko jones ong.? is ie uberhaupt verwacht of zegt iemand dat om mij te pesten :) |
en, kan je de vera krant ook gratis krijgen bij de bieb? of heb ik dat weer verkeerd gezien... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zie het gewoon vanzelf ook wel, maar ben nieuwschierig. |
Citaat:
|
ok dan laat ik mn klapstoel thuis.
maar zitten ze dan wel comfortabel? iig; vera is een puike zaal om heen te gaan, mits het enigzins druk is, eigenlijk. ik wil arab strap best zien. 19/8 CONFIRMED: My Morning Jacket (2/11) [edit]wat is dit? heb de naam eens voorbij zien komen ergens, geen aandacht aan besteed[/edit] trouwens, the hospitals is gecancelt. ik heb zoiets vandaag in een blaadje zien staan ofzo. wat is het eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vera
|
ik ga the arab strap zien, voor-de-rest misschien I am Kloot, verder vind ik het niet echt spannende bands.
|
Shit, hopelijk komen die bands ook wat zuidelijker.
Anders zet ik een tentje op in Groningen ofzo. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |