![]() |
rap & beatssss
eeeey kennen jullie nog meer rapnrz met goede beats
beetje more fire crew achtig gewoon waar een strakke beat inzit Ik zag laatst bij de box ook zo een clip met een strakke beat en rap erdoor heen weet alleen niet hoe het heet. Net als dit: benzino - rock the party Thc - zonder berouw Bizzy Bone - Thugs n thieveland -> deze klaart Missy Elliot - She's a bitch Lil Kim - the jump off Nate dogg - Your women has just been sighted Xzibit - DnA Twista - Twisted heat |
More Fire Crew is garage, vrind.
Als je garage wilt: Ms Dynamite feat. Menta - Ramp Jameson - Urban Hero Pay As You Go Crew - Anywhere So Solid Crew - Haters |
more fire crew?
moet je s zoeken voor: The Streets underground garage ofzo (y) |
twista fastes rap
|
DJ Swami & MC Sarpanch - Ej jo
Mark ''Ruff'' Ryder & MC Viper - Moce your body Mark ''Ruff'' Ryder & MC Viper - Moce your body MC Viper - Halloween More Fire Crew - Bite dem up Oxide & Neutrino - Up da middle finger Reflex & MC Viper - Put your hands up Dit zijn wat garage-tracks met raps. |
Citaat:
|
ik luister geen garage....
|
Citaat:
|
Citaat:
The Streets - Irony of it all The Streets - Stay positive |
jup (y) The Streets - Originall pirate material
lekker album, cross-mix van (speed)garage met hiphop en is ook best komisch...vooral door dat achterlijke Noord-Engelse accent :D |
dizzee rascal schijnt nogal de shizzle te zijn, alhoewel ik i love you tegen vond vallen (te amateuristisch).
misschien dat de rest van z'n album beter is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |