![]() |
wat iz dit?
ey
Ik weet nie egt meer wat ik heb. Het is alleweer 5 jaar geleden dat ik verliefd werd op iemand....daarna nooit meer. Verder kan ik met iedereen...en dan egt iedereen tongen en sex hebben....het maakt me heel bang....wat iz dit? Ik heb nu een super lieve vriend...en ik hou super veel van hem, maar ben niet verliefd op hem....hiedoor voel ik me vaak schuldig over....zijn er mensen die ut zelfde hebben alz ik? kuzzie Joey |
Past beter op liefde & relatie.
|
op een gegeven moment gaat verliefdheid over in houden van... :)
|
Waarom ben je een relatie begonnen als je niet verliefd kan worden, laat staan op hem dan?
En verliefdheid is een gevoel, beter gezegd een chemische reactie, waardoor je je verschrikkelijk naar iemand toe getrokken voelt. En deze het liefst bij jou hebt omdat je dat aan alles voelt om je heen en met alles wat je doet. Ik zou zelf niet weten waarom je niet verliefd word, maar het enige wat in de buurt zou kunnen komen kwa conclusie die ik zou kunnen trekken, is dat omdat je al aangeeft dat je alles wel kan met iemand waarop je niet verliefd ben je daarom juist niet meer verlangt naar het verliefd zijn en dus niet meer wacht tot je misschien 'echte' interesse krijgt in iemand. En dus jezelf niet meer in staat stelt verliefd te worden, want ook dat hoeft niet in 1 dag te gebeuren. Maar waarom zou je nu verliefd willen worden? Je hebt al een relatie, en om nou alsnog in je relatie alsnog verliefd te worden op je partner, lijkt me een beetje laat. :rolleyes: |
hmm, ik weet niet
sodra je weet wat er iz, hou muh dan op duh hoogtuh |
|
Citaat:
Och, ik kan je er niet echt bij helpen denk ik. Verliefdheid gaat over in houden van, dus misschien ben je wel verliefd op hem geweest, maar hou je nu gewoon van hem. |
Citaat:
|
Uhm... Nou heb niet hezelfde als jou.. Ik ben nog steeds superverliefd op me vriendje.. Als hij me een kusje ofzo op me voorhoofd geeft of gewoon een arm om me heen slaat of zegt dat ie me lief vindt krijg ik nog steeds ongeloofelijke kriebels in me buikje.. Dit geldt dus niet voor mij:)
Vertel dit eerlijk tegen hem.. |
hetzelfde als jou met iedereen tongen en sex hebben nee was het maar waar......
maar verliefdheid moet ook bij mij groeien misschien bij jou ook. |
Ik ben op m'n 13e verkracht door de jongen waar ik heel erg verliefd op was...Hierdoor vertrouwde ik niemand en ben ook niet meer echt verliefd geweest. Ik praatte mezelf altijd aan dat ik verliefd was enzo. Ook ik heb me het afgelopen jaar "sletterig" gedragen, t kon me gewoon niks meer schelen omdat ik toch alleen maar loog en ik werd nooit verliefd. Dat ik steeds loog kwam doordat ik niemand dichtbij me wilde halen, maar ik wilde wel steeds aandacht en bevestiging enzo.....
Ik weet niet goed wat je er aan kan doen, k zit er zelf ook nog erg mee. T gaat al steeds beter, en k ben sinds 1 week nu weer echt verliefd :) Hoop dat je hier toch wat aan had, k heb t eigenlijk alleen over mezelf gehad.. |
Citaat:
|
Weet je zeker dat je 17 bent? Je typt als een 13 jarige...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |