![]() |
supermarkt
Ik wil misschien bij de c1000 gaan werken dus ik heb ff een vraagje over het geld :D Wanneer verdien je het meest? Als je achter de kassa zit, bij het brood werkt of vakken vult? Verdienen vakkenvullers over het algemeen minder dan mensen die achter de kassa zitten, of is dit niet zo?
|
na ik weet wel dat kassiθres meer verdienen dan vakkenvullers
maar geloof me je wilt echt niet bij de c1000 werken heb ik ook gedaan trauma's :o |
Ik werk nu bij de C1000, en daar verdient iedereen evenveel (tenminste, mensen van dezelfde leeftijd)
Dus of je nou achter de kassa zit of vakkenvult; 15jarigen krijgen 2.62 en 16 jarige 3.00 Maar het schijnt iig wel zo te zijn dat de Albert heijn het beste betaalt :confused: |
Citaat:
De exacte lonen weet ik niet Citaat:
15 = 2,62 16 = 3,02 17 = 3,45 18 = 3,90 Uiteraard zijn hier ook doorgroei mogelijkheden. Dit komt dus geheel overeen met de begin salarissen van de C1000. Secundair zou ik het niet weten hoe en wat bij de C1000 Ah is als volgd Recht op ADV uren Recht op vakantir uren Recht op vakantiegeld Recht op winstuitkering (in december sorrt dertiende maand) Een 10% kortings regeling als je boodschappen bij AH doet krijg je 10% op een speciale rekening. EN asl het goed is dit jaar nog een kerstpakker :) Bij beide firma's ontloopt het salaris zelf elkaar niet veel/dan wel niet dus maar ligt het voor een deel aan dee secundaire voorwaarde. grtz ivo |
de aldi betaalt ook redelijk...
als je het hebt geschopt tot medewerker B, krijg je smeuige filiaalpremies...:D |
Citaat:
Doe de gok jhe begint als A en daarna word je B? hmmm vina A toch hoger klinken als B |
My god, wat heb ik het dan goed!!! Werk bij de super de boer hier... ben 17 en krijg €5.16 int uur...
|
Citaat:
Secundaire voorwaarde? door betaald tijdens ziekte? ADv en vakantie uren ? en ga maar door. Of zit dat toevallig al bij het loon in? |
Citaat:
ik weet eerlijk gezegd niet zeker of het A en B genoemd wordt. je begint iig als A en na een halfjaar kun je een B-contract krijgen. |
Citaat:
Zal wel anders heten dan :-) |
C1000 zijn , teminste voor vakkenvullers, echt bastards!! Ik werk er nu bijna 2 jaar bij de vulploeg, ben 19 jaar, en verdien er maar 4,55 netto... :( ...
LACH NIET!!! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik werk bij de vulploeg vd c1000 en iedereen van dezelfde leeftijd verdient bij ons evenveel:
15: 2,69 16: 3,77 17: 4,26 |
Citaat:
|
Citaat:
Bah wat een smeerlappen bij die C1000 hier!! :mad: |
Citaat:
Fransisch: Zelf te bepalen lonen. De bedrijven vallen onder de "CAO voro het levensmiddelenbedrijf" Hoofdkantoor ondernemingen: Lonen zijn vast gesteld in de "CAO voor personeel van grootwinkelbedrijven in levensmiddelen" Bij de laatste worden hiero ook de lonen die betaald worden genoemd bij de eerste NIET. Jou loon van 4,55 komt overeen met iemand die er minder dan een jaar werkt (of geen promotie heeft gemaakt). mvg, Ivo |
franchise :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik werk bij de plus verdien 4,13 per uur...
daarbij krijg ik dus vakantie geld.. en mijn opgespaarde atv uren die krijgen we ook altijd uitbetaald als je langdurig ziek bent of als je vakantie hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
is allemaal gelijk.....
|
Citaat:
|
Citaat:
en als je dus in de zomervakantie 3 weken vrij hebt.. krijg je die uren uitbetaald zodat je in ieder geval gewoon verdient.. mjah ik snap er verder ook niet veel van... maar vind het wel best zo. |
Citaat:
Zet ze voor het blok: meer geld of jij weg. Want als je weg moet zul je dit sowieso wel ergens anders kunnen verdienen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |