![]() |
cd's niet kunnen vinden....
is echt niet leuk
ik heb vandaag echt in elke cd winkel van eindhoven gevraagd naar de cd van "hell is for heroes" maar ze hadden hem echt nergens meer. In 1 winkel wilde ze hem wel bestellen maar dat duurt dan ook weer een maand :( hebben jullie hier nou ook ooit last van? |
The Neon Handshake van Hell is for heroes
15 Euro bij www.cd-wow.nl 15,40 Euro bij www.nlstore.nl 19 Euro bij de Free Record shop 16,50 euro bij de Plato www.plato.nl |
Citaat:
en dat bedoel ik niet eens sarcastisch |
Citaat:
die cd ligt gewoon bij de Kroese als ik me niet vergis. |
sjezus wat een kut cd om een topic voor te openen, alsof die moeilijk te vinden is. cd's die uit de handel genomen zijn of wel geproduceerd zijn maar niet uitgebracht das pas homo
|
|
Citaat:
|
Ik kan 'push the button' van money mark nergens vinden. Erg kut.
|
beetje goede muziekzaak kan die wel voor je bestellen
check gewoon elcheapo.nl |
Nie mekkeren.
Ik zoek al heel lang naar de ceedee "diskin" van The Drum. Onvindbaar. Platenmaatschappij reageert niet en elcheapo vindt niets. Bol.com had hem, maar toen ineens niet meer :( |
ebay.com ? heeft zo'n beetje alles.... amazon.com wil ook wel werken met hun cdaanbod, nieuw al dan niet 2e hands.
|
Citaat:
|
op ebay.com staan ze voor 3,99 GBP (ongeveer 6 euro)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hats Off To The Insane van Therapy? zoek ik al een behoorlijk tijd en Herzwerk I van Megaherz.
|
losing all hope is freedom - evergreen terrace
kan ik niet origineel vinden |
ook www.proxis.nl daar hebben ze ook veel import spul voor de normale prijs
THe Neon Handshake = goede plaat btw. |
Citaat:
|
Citaat:
maar misschien dat we wat kunnen fixen ;) |
Citaat:
http://www.goodliferecordings.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie o Wie vind voor mij behalve sightveiler en peccata mundi de cd's van Necromicon?
dat zijn dus When the sun turns black Through the gates of grief Realm of silence vooral de laatstgenoemde heb ik erg veel belang bij |
Citaat:
Necro Schizma (Hol) “Necrocarnation” unr reh demo 90 Necrofrost (Ger) “Bloodstorms Voktes Over Hytrunghas’ Dunkle Necrotroner” cd 2001 Granskog Prod (lim. 1000) Necromantia (Gre) Promo 1990 (*) Necromantia (Gre) “Scarlet evil, witching black” cd 1995 Osmose Necromantia (Gre) “Ancient Pride” digimcd 1997 Osmose Productions Necrophobic (Swe) “Slow Asphyxiation” demo #1 90 Necrophobic (Swe) “Unholy Prophecies” demo #2 91 Necrophobic (Swe) “Darkside” cd 199? Black Mark Necrovore (USA) Demo 1987 Necrovore (USA) Comp. Track 88 Necrovore (USA) Studio Track 90 |
snap je nou hoe kut?
fikken no way en origineel niet te vinden :( |
Citaat:
|
alles is te vinden.... als je maar op de juiste plek zoekt en er soms de juiste prijs voor over hebt.
|
Citaat:
metalmarket ed geweest niks |
Citaat:
Hey, koel man! Hardstikke bedankt, hij is besteld! You RAWK! :D |
media markt is ie 13.99
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje denigrerend, niet? Doen alsof de moeite die het hem heeft gekost voor jou infantiel/onnodig zou zijn geweest. En nu denken dat ik je onterecht afkraak waarschijnlijk. Ik zou zeggen; zoek, en gij zult vinden. |
Citaat:
|
Kan iemand me vertellen waar ik de originele demo-tapes van An Imaginary Symphony van The Gathering en Moonlight Archer van The Gathering kan vinden...?
En de originele Like Linus van Deftones...? |
ebay.com
doe eens niet zo mongool man. die sjaak die zo'n cd zocht heb ik er mooi aan geholpen toch? weezz die een cd zocht heb ik eraan geholpen... wat zit je dan nog lomp te zeiken zeg? ga eens tegen een boom aan zeiken ipv tegen mij. |
Citaat:
ik doe niet denegrerend, zeg alleen dat je moet weten waar je moet zoeken. en als iemand je daarbij helpt dan is dat toch fijn? doe toch niet zo moeilijk zeg. |
Citaat:
|
anoewe
|
Citaat:
Was dat tweede voor mij bedoeld...? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe formuleer jij je posts. In het echt krijg je sommige zinnen niet eens uit je strot die je hier loopt te spuien. En loop niet zo te zeiken. |
Citaat:
Bovendien is het logisch dat je me nooit op die manier hebt horen praten. De gelegenheid is er voor mij nooit geweest. |
was voor knurfie :D
|
Ik kon eerst de cd van de uscb allstars niet vinden, nu nog steeds niet, maar nou heb k een ep.
|
ik zoek start the punk van the hunks
maar die kan k nerges vinden iemand id?? |
bij bol.com hebben ze best veel dingen.
en ik ben ook wel te spreken over de service daar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |