![]() |
Moet mannetje vrouwtje vragen of andersom
Zoals gewoonlijk zat ik vanmiddag weer is in een discussie. Dit keer met een chatvriendin van mij.
Zij vertelde dat ze een jongen wel leuk vond etc. etc. maar ze durfde hem niet te vragen (verkering. of uitgaan bla bla bla) dus ik zeg "jij gaat zeker net zolang zitten wachten totdat hij het aan jou vraagt" waarop zijzelf natuurlijk nee zei. maar ze ging het zelf ook niet vragen (vrouwen :confused: ).......... en hier begon de discussie wie nou wie hoort te vragen. haar mening: Mannetje moet Vrouwtje vragen Mijn mening: maakt nie uit wie nou wie vraagt en wat is jullie mening ??? brand maar los...... |
Maakt niet uit, als íemand 't maar doet :p
|
over dit soort onzin was ik al heen in groep 6 van de basisschool.....
|
Volgens mij heb ik na mn 12e niet meer meegemaakt dat ik 'gevraagd' werd of ik iemand 'vroeg'.
En als t nu nog zou gebeuren maakt t echt geen reet uit wie dat doet, degene die het als eerste durft.. |
Citaat:
|
Normaal zou ik zeggen dat het niks uit maakt. Maar omdat ik nogal onzeker ben geworden over relaties ed. vind ik het toch wel heel fijn als ik gevraagd word...
(maarja, je hebt ook wel jongens die heel onzeker zijn natuurlijk) |
Vrouwtje moet mannetje vragen want ik ben er te verlegen voor :p
|
Als iemand het maar vraagt! :p
|
Eigenlijk zou het niet uit moeten maken (want zogenaamd emancipatie) maar vindt het stiekem toch leuker om gevraagd te worden :D ....
|
't is net of je over honden praat met je 'mannetje' of 'vrouwtje'.
|
Citaat:
Komt er eigenlijk op neer dat degene met het meeste lef het vraagt, dit is toch vaker de jongen denk ik omdat van hem verwacht wordt dat hij dat fftjes doet... |
Citaat:
maar om niet van het onderwerp af te dwalen........ :D |
Citaat:
Ik word liever gevraagd denk ik...Maar veel maakt het me eigenlijk niet uit :) |
gevraagd worden is wel vleiend :D
|
ik vind dat het mannetje het vrouwtje moet vragen, hoe ouderwets ook, maar er zijn jongens die dat niet durven en dan gebeurt er niet veel als de meisjes af gaan wachten, dus misschien moeten meisjes ook actie ondernemen, als ze dat durven tenminste :D
maar zoals No Dice zegt, gevraagd worden is inderdaad vleiend! |
Als ik zelf nooit initiatief zou nemen, dan zou ik waarschijnlijk nu zo'n 18 jaar, 3 maanden, 27 dagen en 3 uur single zijn.
|
Citaat:
:confused: |
Maakt niet uit.. Gewoon niet te lang wachten voordat je het weet is je kans voorbij(n) en dat is niet goed.:p
|
Citaat:
Dus beide moeten het maar doen. |
Diegene die het minst verlegen is vraagt het , nah! :) ( en nee, dat ben ik niet :D )
|
Dat moet de vent doen, anders is hij geen vent; zo ging het 300 jaar geleden namelijk ook al. :rolleyes:
|
Maakt niet uit natuurlijk.
|
Normaal ben ik nogal voortvarend als het om uit vragen en andere dingen gaat.
Ik ga m'n aanpak veranderen. Als iemand me leuk vindt, komt hij maar naar mij toe. |
Citaat:
|
Als een wijf mij op de bek pakt in plaats van ik haar, dan vindt ik dat goed hoor
|
Citaat:
|
Zij mij 'vragen', graag :) Maar t maakt mij niet zo uit wie wie 'vraagt'
|
Het maakt niet uit..
De vrouw/man verdeling is vooral erg handig bij dingen waar het lichaam gaat meespelen.. De man heeft vaak een hogere constitutie, dus is het handig als hij fysiek zwaardere taken gaat doen. En de vrouw kan zwanger worden (beuh), en denken. Maar voor dit soort dingen, allemachtig. Is ze niet gewoon verlegen? |
Beide want anders kan je lang wachten tot een jongen jou vraagt want die zijn nog banger dan meisjes.
|
Citaat:
maarja, daarvoor moeten we natuurlijk een ander topic hebben |
Nou.. ik vind dat het niet uitmaakt...maar omdat ik dus gewoon niet op iemand af durf te stappen/iemand durf te zoenen, moet diegene dat maar bij mij doen. Dus eigenlijk ben ik ervoor dat de jongen het meisje vraagt. :rolleyes: heel logisch :D
|
Het geslacht bepaalt dat niet, character wél.
|
Het maakt mij helemaal niet uit wie het doet, maar als hij me nu eens voor zou zijn...heb ik GEEN probleem mee hoor. ;)
|
ja als hij me nou eens voor zou zijn dat zou ik ook helemaal niet erg vinden :D maar als het niet zou gebeuren dan neem ik wel actie, anders gebeurt er nix en kan je jezelf later alleen maar voor idioot verklaren als je het dood hebt laten gaan en je nix hebt ondernomen...ja toch?
|
Ik durf het niet eens te vragen
|
Citaat:
|
Maakt weinig uit naar mijn mening. Ik ben tot nu toe bijna altijd degene geweest die initiatieven nam, maar ik ga niet zitten protesteren als een mannelijk persoon het doet, hoewel ik liever zelf initiatieven neem want dan heb ik een beetje het idee dat ik alles onder controle heb :o
|
Nou ik vind het wel zo leuk als hij zeg maar het initiatief neemt, hou wel van traditie ofzo.. :rolleyes: ;) Nee maar ik ben zelf absolúút geen initiatiefneemster om het zo maar te zeggen, dus het zal wel van zijn kant móeten komen...
Denk ik... :) |
vragen gebeurd bij mij al niet meer.
wel ben ik zo dat als ik weet dat iemand mij leuk vind en ik zie hem ook wel zitten dat ik dan gewoon wat 'brutaler' ben en er voor ga. als ik niet weet of hij me wel ziet zitten moet hij maar wat ondernemen. met ten huwelijk vragen ben ik wel nog lekker ouderwets en vind dat de man dat moet doen. |
Citaat:
|
Ik vind dit altijd zoon STIERENSCHIJT wat maakt het uit wie wie vraagt ik vind het de laatste tijd aleen maar kutter alle vrouwen blijfen maar afwa8ten en ja ik ben te verlegen dus ja.......
maar als je het wil gewoon vragen maakt niet uit welg geslacht het is |
De man de dame. Emancipatie is toch maar een flauwe grap van het andere geslacht.
|
Citaat:
En hele erge onzekerheid vind ik een afknapper. Ik wil iemand die redelijk stevig in zijn schoenen staat. Een relatie met een onzeker persoon zal veel meer problemen opleveren dan met iemand die wel zeker van zichzelf is. |
Citaat:
|
Nou, ik ben beetje traditioneel ingesteld dus vind het leuk om gevraagd te worden.
Maar... het zit niet in mijn aard om af te wachten, ben erg ongeduldig dus neem zelf meestal initiatief :) |
Citaat:
|
Maakt niet uit... zoals de rest al zei.
Maar meiden moeten niet verwachten dat de jongens ook maar naar ze toe gaan als ze de jongens negeren... En niet zeggen dat een halve seconden naar ze kijken al een dikke hint is.... |
Citaat:
Ze zijn toch alleen maar ge-emancipeerd als het ze uitkomt ;) |
stiekum zijn we helemaal niet ge-emancipeerd, maar gewoon slim...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |