![]() |
Van Dijk Studieboeken: Get Your Music actie
Hai!
Ik heb een samengestelde CD gewonnen bij de "Get Your Music" actie van Van Dijk Studieboeken, waar 16 liedjes op staan, onder andere "Beautiful" van Christina Aguilera, "Anyone Of Us" van Gareth Gates, etc. Maar er is een probleempje: ieder liedje duurt standaard ongeveer 1:44 minuten, ik krijg dus bij ieder nummer steeds niet het hele liedje te horen. Dat vind ik nogal jammer. In de brief (die bij de CD zat) wenste Van Dijk Studieboeken me veel luisterplezier... noem je dat luisterplezier?! Als de liedjes halverwege stoppen?! :mad: (n) Wie heeft dit ook? Ik voel me nogal opgelicht, zeg. Doe ik aan een prijsvraag mee en dan krijg ik een prijs van niks! :mad: Ripper |
haha. volgens mij is d'r zo'n regel dat als ze niet meer dan een bepaalde tijd laten horen van een nummer, dat ze dan geen geld hoeven te betalen voor de rechten van die artiest.
Zo kregen wij ooit een hele cd voor muziek, vol met alleen maar van die korte nummers. dan waren ze heel goedkoop. maar wel nep als je dat wint!! slaat nergens op natuurlijk! |
ja had ik ook gewonnen. Erg vervelend, zit je net een beetje 'in' het liedje, is het alweer afgelopen.
Maarja. Verder is het best grappig, ik vind de liedjes die erop staan ook niet super leuk, maartoch :) . Ik wist trouwens ook niet dat je een samengestelde cd zou krijgen, want je moest iets aankruisen? Nouja. Ik was het al helemaal vergeten. Toen opeens een cd.jeej. |
aloha
ik heb niet bij van dijk studieboeken gewerkt...en dus ook geen cd gekegen, maar ik keek even in jullie profiel en jullie wonen allebei in imburg :confused: is daar ook een van dijk studieboeken? aangezien in kampen (waar ik woon) volgens mij de grootste vestiging zit, ik ben benieuwd... xiao margreet ps. sorry van jullie cd, lijkt me ook niks halve liedjes.... |
Van Dijk Studie boeken zijn afzetters!!!!!!!! Mijn ouders moeten gewoon ff 400euro betalen voor een paar schoolboekjes! Dat is toch niet normaal....
tsss |
Tuurlijk is dat wel normaal, boeken zijn gewoon erg duur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ahzo...ik dacht dat je er werkte want heel kampen werkt daar namelijk zo'n beetje...vandaar:)
|
offtopic: Als je bij Van Dijk werkt krijg je echt geen CD hoor....en ik kan het weten (heb er gewerkt)
Niet alleen heel Kampen werkt daar overigens, wel veel trouwens, maar ook veel mensen uit Hoogeveen, Meppel, Heerenveen, Zwolle en Wezep als ik het goed begrepen heb. Inderdaad, het zijn afzetters bij Van Dijk. Het loon is er veel te laag..... :rolleyes: En boeken zijn gewoon zo duur, ik heb mijn boeken via de studievereniging van de universiteit besteld, en dat kost me het lieve sommetje van €550.... Ontopic: Lullig voor je, dat van die CD. Ik heb er wel wat over gelezen en ik heb nergens zien staan dat er alleen maar halve liedjes op die CD zouden staan....schrijf een klaagbrief zou ik zeggen....want dit vind ik wel een (n) actie van Van Dijk. |
ik heb daar ook aan meegedaan maar of ik iets heb gewonnen? Zal wle nie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |