![]() |
Frantic - Metallica
Wie heeft de nieuwe Frantic video-clip van Metallica gezien, is afgelopen zaterdag op MTV2 in premiere gegaan.
Mijn media-player is nogal sloom, dus heb em nie goed kunnen bekijken. Wat vinden jullie ervan? |
Je kunt m hier wel bekijken
|
weet niet hoe de video is, maar het nummer zelf vind ik niet echt denderend
|
niet boeiend, en er zijn al duizenden andere metallica topics, dus veeg de stront uit je ogen en zoek er een op.
|
beetje standaard clip....performance met een verhaaltje er tussendoor
|
Citaat:
|
Een standaard nu-metal clip. Metallica is niet meer wat ze geweest zijn... :( :huil:
|
Citaat:
|
kutclip
|
na 1.40 was ik em spuugzat...kutclip
|
Ik vind 't niet echt veel. Maar dat kan ook komen door die vervelende achtergrond muziek.
|
Ik vind um kut want mn pc liep ervan vast :p
|
lijkt wel kane...tic tic tic tac..
wie koopt die zooi nog : \ |
metallica... klinkt cool... waar klinkt dat naar?
|
Citaat:
|
Metallica videos zijn cool :) Helaas is dat frantic liedje maar erg stom :(
|
Ik heb gisteren nogmaals RaR live gezien en ik vond al die nieuwe nrs o.a frantic maar chaotisch poeperig klinken eerlijk gezegt. :o
|
Citaat:
|
al dat gedoe om metallica... zijn meer leukere bands hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*kijkt*
dit is wel een heel erge standaard clip...nummer is ook niet bepaald geweldig, dusja...beetje jammer.. |
Metallica is helemaal verkloot door die ene klote producer -> Bob Rock. t ging meteen al fout: vanaf the black album. metallica is nu vergelijkbaar met een ernstig ongeluk dat op de snelweg gebeurt terwijl je er langs rijdt: het is vreselijk maar je moet toch kijken
|
Hehe interessante metafoor maar je vergeet 1 ding: Load is geniaal, en Garage Inc en S&M zijn ook tof (y)
|
Lars kan niet drummen.
|
Citaat:
|
ik vind`t nummer echt waardeloos....en de clip....mjah...veel herhaling...je ziet die auto wel 5 x overdekop slaan ofzo....mwah...jammer
|
Citaat:
en de clip vind ik ook niet zo veel bijzonders, die van St. Anger was tenminste nog origineel.. |
Citaat:
|
Citaat:
heb je stront in je oren ofzo? Metallica mag dan wel een kutband zijn geworden, maar die lui spelen nog wel retestrak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
k u t clip
|
Citaat:
|
Waar heb je het nou over?
De Festival LE voor Holland/Belgie heeft live opnamen van FoR en Werchter. Hebben dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Juist.
|
Citaat:
Maar ook ik, als ware-in-alle-tijden-en-tot-de-dood-"ons"-scheidt-MetallicA-fan, moet toegeven dat dit geen geniale clip is. :( En ik ben ook al geen fan van de hele cd St. Anger. Toch jammer. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
MetallicA is niet meer wat het geweest is *snik* :(
hopelijk gaan ze weer op de ouwe manier verder :D |
Citaat:
Metallica = over :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |