![]() |
[(na)tekening]
Ik ben al een lange tijd bezig met tekenen en beperkte mij altijd in abstracte vormen, maar ik wil me nu wat verbreden en mensen gaan tekenen... en dan vooral naakte mensen. Om dit een beetje te leren ben ik begonnen met foto's na te tekenen. Hier zie je een van mijn eerste tekeningen... en omdat ik het opzich een beetje een saai beeld vond geworden heb ik er een songtekst van Nightwish achter geschreven genaamd; Bless The Child... ik persoonlijk ben tevreden over het resultaat (op kleine dingen na, zoals de linkerhand, maar persoonlijk stoor ik me daar niet aan.) Nu ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar jullie mening, en hoop dat jullie mij nog enige tips kunnen geven.
De plaatjes zijn wel verkleint aangezien ze anders te groot waren om op te loaden... orgineel zijn ze A4 formaat. foto: http://picserver.student.utwente.nl/...70877&size=384 tekening: http://picserver.student.utwente.nl/...70854&size=384 |
Jemug! Ik vind het een erg mooie tekening! Die songtekst erachter vind ik helemaal geweldig, en de stijl ook... Heb er niet heel veel op aan te merken, ga zo door naar mijn mening! (y)
|
De rechter arm is groter dan de linker! FOEI!
|
Citaat:
|
Maar de linker kant vd plank is langer dan de rechter? :eek:
|
oke nu ga ik misschien best wel een slimme opmerking maken.... denk je nu echt dat mensen in de tijd van de kruiziging precies op gingen meten of de houten planken wel recht op de andere plank zat... naar mijn mening niet! en de planken horen absoluut niet recht te zijn! :o
|
Jawel, ik heb het gevraagd aan mijn moeder :o
|
Citaat:
|
^^^haha
|
Meneer zeikt tekeningen af terwijl hij zelf een überlelijke Gameboy Advance site heeft.. lowlife pubertje.
|
lol, wie zit hier kritiek te geven op andermans kritiek -_-
|
En wie geeft er weer kritiek op kritiek die op andermans kritiek was? Ik :P
|
Citaat:
|
mooi gedaan, alleen jammer dat er op de foto nog een soort van buik is en je tekening hol is. die songtekst erachter is een goed idee! (y)
|
ja kijk als je op deze manier natekend, in een andere stijl
dan het orgineel (i dit geval een foto) en er zelf nog een element aan toevoegd vind ik het helemaal tof (y) (kan menig natekenaar(es) een voorbeeld aan nemen ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |