![]() |
welk kaftpapier heb je?
er was al een topic : welk agenda heb je.
dus wrm niet? ;) niet super boeiend majah: kep: 1 rol zilver 1 rol rood 1 rol licht groen! |
Zwart. Vorig jaar had ik verschillende kleuren, maar dat werd snel vies. Dit jaar moest het vooral simpel, om de info compleet te maken: ik heb saaie witte etiketten.
|
Nog van vorig jaar:
1 rol licht blauw 1 rol licht paars 1 rol wit Nieuw: 1 rol blauw met vissen (boeiend ;)) |
1 rol zilver
1 rol mooi rood/roze 1 rol knalgeel 3 rollen blauw (1 donkerblauw, 1 halfblauw en 1 fel half blauw) 1 roze met bloemetjes |
1 rol geel dat een andere kleur krijgt als je t beweegt, dan wordt t orange of groen
|
ik kaft mijn boeken dit jaar met pagina's uit de pabo
|
Citaat:
|
ehm, ik gebruik die van 2 jaar
geleden, want ik had teveel gekocht en vorig jaar mn boeken niet gekaft :) Weet niet of ik het dit jaar doe, anders wordt het oranje. |
Citaat:
|
Geen. Boeit me niets wat er met mijn boeken gebeurt :)
|
Geen, zovaak hoef ik mijn boeken tóch niet mee te nemen naar school..
Nu nog een manier vinden om je college-dictaten netjes te houden :o |
Citaat:
de rest was van de jaren drvoor;) |
2 rollen donkerblauw papier
|
Geen, wij krijgen op school kaftpapier (=lelijk bruin).
|
3 rollen zwart kaftpapier.
|
wij krijgen op school ook bruin kaftpapier bij sommmige vakken is het verplicht om het te hebben om het boek andere vakken niet maar als het verplicht is laat ik het bruine der onder zitten kaft ik er nog een keer overheen
ik heb trouwens zwart kaft papier |
Knalgeel. lichtblauw (van O'neill surfbabes) en nog eens blauw (van looneytunes).
Alles is nog van voorgaande jaren. Ik had zovel over dat ik maar een recycljaartje ingesteld heb, ook met etiketten.. |
alle gewone effen kleuren waren op toen ik gisteren m'n spullen ging kopen :mad:
nou heb ik geel met een beetje rood en blauw met gele kaftpapier. kheb ook nog wat boeken die van vorig jaar al gekaft zijn in zilver en paars |
Citaat:
|
Geen. Mijn boeken zijn van mij.
|
2 zwarte rolllen van de V&D.. zilveren etiketten voor een lekker kinky effect! okniet..:D
|
Citaat:
|
1 rol oranje
1 rol gifgroen |
GSUS en nog protest van vorig jaar ofzo
|
ik doe altijd samen met mn zusje...en we hadden nog 2 rollen van vorig jaar..een lichtblauwe en een paarse...en we hadden nog een zilvere en een roze en een appeltjesgroene gekocht..en o,jah 2 met streepjes van de xenos..:)
|
donkerpaars en grijs/zilverachtig
|
veel van vorige jaren maar ik ben niet van plan mn boeken te gaan kaften totdat ze gaan dreigen dat ik mn boeken moet inleveren :)
|
1 rol Winnie de Pooh
1 rol met bloemetjes :) |
1 rol felblauw
1 rol felgroen (eigenlijk wilde ik lichtblauw en lichtgroen, maar kon het niet vinden) |
uhmzz als ik ze al zou kaften dan vind ik posters funcitioneel genoeg
|
Drie prachtige kleuren: lichtblauw, blauw en donkerblauw! :D
|
Kaftpapier? Geen natuurlijk :D
Ik heb m'n boeken toch allemaal zelf gekocht, dus waarom zou ik ze kaften...veel te veel werk. Enuh...als ik klaar ben met m'n studie zijn er toch alweer nieuwere boeken dus verkopen kan ik ze toch niet. Conclussie: Al m'n boeken gaan de prullebak in volgend jaar :D |
Gewoon zwart... Wat ik nog over had van vorig jaar...
|
twee rollen blauw met bloemetjes
twee rollen schuin gestreept een rol roze-oranje gestreept allemaal van de HEMA ja. |
Je gaat je boeken toch niet kaften :rolleyes: En als de leraar het echt eist, dan moet je het gewoon met reclamefolders doen :p
|
Citaat:
|
Ik ga mn boeken niet kaften, we hebben alleen maar koopboeken, ik ben er wel zuinig op dus...
|
Citaat:
|
1 rol lichtpaars
1 rol zwart |
Nog niks.
Vanmiddag nog ff shoppen. :D |
ik heb 3 rollen zwart en 2 rollen blauw. Ik weet dat dat veel is maar ik moet veel boeken weer opnieuw kaften omdat het dan helemaal kapot is enzo. Tja, ik ben niet zo heel erg zuinig met me boeken maar dat ben ik van plan wel te worden
|
euhm, geen :s
vroeger altijd gewoon bruin of blauw papier. ook een paar jaar met papieren zakken van delhaize. iig iets waar je makkelijk op kan schrijven en tekenen. |
Citaat:
|
donkerblauw
felgroen kranten |
Citaat:
|
Moet nog ff halen, maar wordt iig het goedkoopste (Hema ofzo).
Ik heb wel een aantal boeken met zachte kaft en dat is irritant om te kaften. Maar het zijn maar 7 boeken dus ach. *brugklas was ik eeuwig bezig* |
eastpak van de afgelopen jaren :o
en fluor-groen :D |
kaftpapier waardoor je de kaften van je boeken kan zien. wel erg handig om op te tekenen ed...
|
ik heb nooit boeken gekaft
|
Geen :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |