![]() |
drank
kan je baileys drinken nadat je een koolzuurhoudend product hebt gedronken? wel alcoholisch zoals smirnoff ice etc
|
Ik zou niet weten waarom niet.
|
nee dat kan echt niet! stel je voor! nee ECHT niet doen hoor :rolleyes: ...
|
Ik heb wel de verhalen gehoord dat als je Baileys bij bv. 7-up gooit dat het dan gaat stollen, of dat waar is weet ik niet, maar ik weet wel dat dat niet het geval is in je maag, aldus een huisarts. :)
Dus ja, het kan. |
baileys met 7-up of tonic oid gaat idd stollen (in een glas althans), maar het lijkt me niet echt dodelijk of zo
maar waarom wil je ook baileys drinken??? http://www.smilies.nl/pukeface.gif |
het stolt idd in een glas (ooit op tv bij een consumentenprogramma gezien) maar door invloeden van maagzuren enzo is dat in je maag uitgesloten....(dacht ik)
|
Als ik aardig wat cola drink en dan en paar keer Baileys (of andersom, weetikveel :p) dan voel ik dat wel, ik krijg er een beetje buikpijn van. Dus volgens mij is het niet zo heel goed.
Maar dat je eraan dood gaat ofzo, dat geloof ik niet. Dan had ik al dood moeten zijn.. :| :p |
stollen is het tegenover gestelde van smelten
het heet schiften, giet eens wat citroen bij melk, en je ziet wat het is... mja en dood moet je toch |
tja je kunt baileys beter niet mixen met tonic... moet je voor de gein eens doen in een glas.. :)
voor de rest weet ik niet wat je allemaal wel en niet kunt mixen |
Er zal vast wel een mooie scheikundige verklaring voor zijn, maar volgens mij heet het gisten, wanneer je een koolzuurhoudende drank na baileys drinkt.
En ik heb er gelukkig zelf gelukkig nog geen ervaringen mee, maar een aantal vriendin hebben hierdoor een avondje kotsend op het toilet doorgebracht. |
Citaat:
Ik dacht dat het met Baileys en tonic was ofzoiets.. |
Citaat:
|
Nee
|
tsja, dood moet je toch
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |