![]() |
Beste nabeschouwend programma
-----Ik hoop dat deze hier een beetje thuis hoort, verplaats 'm anders aub naar TV-----
Welk TV-programma vinden jullie het best 'nabeschouwend'? Ikzelf vind Studio Sport uiteraard nr 1, maar kijk ook graag naar Studio Voetbal (zondag en maandag), Voetbal Inside. Studio voetbal is altijd wel leuk, vooral nu met Yourie Mulder en Hugo Borst, die mogen elkaar volgens mij niet zo. Voetbal Inside is ook mooi, presentator Wilfred Genee ontvangt altijd samen met Johan Derksen en Hans Kraaij senior een gast. Welke is beter, Voetbal Inside of Studio voetbal?!?!?! |
Hoort hier wel redelijk thuis :)
Het is beide leuk vind ik. Ned2 gaat toch meer over het Nederlandse voetbal dan RTL5(wat meer over Engelse/Duitse competitie gaat). Wat jij zegt over Hugo Borst en Youri Mulder dat die 2 mekaar niet zo mogen dat denk ik eigenlijk ook maar dat levert juist leuke discussie's op denk ik. |
Ik vind eigenlijk alle nabeschouwende programma's oninteressant. Alleen de wedstrijd zelf vind ik voldoende.
|
Nederland 2 vind ik gewoon toppie. Leuk om sommige momenten vanuit een ander kijkpunt te zien en de discussies zijn ook vaak wel interessant. Ook na de CL is het vaak leuk met Cruijff, ik hoop dat ie er dit jaar weer bij is :)
RTL5 kijk ik eigenlijk alleen maar om het buitenlands voetbal. Die Hans Kraay sr. heeft z'n beste tijd als analyticus wel gehad, hij lult dingen die ik ook wel kan vertellen. Johan Derksen doet alsof ie er veel verstand van heeft (heeft ie ook wel, maar dat moet ie niet op zo'n arrogante manier vertellen). Alleen Wilfred Genee is wel (y). Helemaal achteraan vinden we de 'Derde helft' van SBS6. Dat vind ik toch wel zo kansloos. Hans van Breukelen probeert een beetje interessant te doen. Gepresenteerd door een presentator die bij de NOS niet aan de bak kwam. En dat cijfertjes geven is wel leuk, als ze het maar normaal doen (Kees Jansma: ik geef alleen hoge cijfers tegen goede ploegen, een 7 is in dit geval terecht). Canal+ hebben we hier niet, maar ik vind Kieft wel goed, weet ik nog uit de tijd dat ie bij de NOS zat. |
Ik vind ze beiden heel interessant...
Studio Voetbal op zondag gaat altijd over de wedstrijden dat weekend gespeeld, en dan vooral de top :) Maandag altijd een gast, en een reportage :) Terwijl het bij Voetbal Inside toch over meerderen dingen gaat met altijd een leuke gast :) Vind ze gelijk;) En zoals ik al las, die mening deel ik, sbs is gewoon kansloos :D |
Voetbal Inside kijk ik nooit, dus kan ik er niet over oordelen.
|
ik ook niet, ik kijk meestal voetbal insiTe!
|
De Verlenging op Tv Gelderland, want die hebben Jan Sommerdijk en besteden veel aandacht aan Vitesse.
En ook Studio Voetbal op zondag, Mulder heeft altijd mooie meningen klaar en Hugo Borst is ook weer ok, Jammer van die van Gelder die er te vaak zit |
Niet boeiend, kijk altijd alleen de match zelf. :)
|
Voetbal Insite...
Altijd goede gasten Een goede presentator Hans Kraay en Johan Derksen is ook altijd leuk (y) |
Citaat:
Ik begrijp wel dat hij 'door' moet met zijn programma, maar hij onderbreekt altijd op de mooiste momenten.... Ik vind Humberto Tan beter |
Citaat:
Echt een top kerel vind ik. |
Tom Egbrechts :)
Mart Smeets natuurlijk! Wilfred Genée vind ik ook wel wat hebben :) En die "leuke" dame bij SS, die toen zwanger werd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |