![]() |
[gfx] haleon six
|
jij maakt ook echt ALTIJD hetzelfde he...
:P nee mooi stukje werk hoor :) is weer es wat anders dan standaard-trendwhore-designtjes... maar misschien is t wat om t wat meer uit te diepen? kijk of je nog meer vernieuwende elementen erin kunt proppen? |
(y) t ziet er vet uit vind ik.
|
et sluit niet zo mooi aan op de wolken vind ik
maar opzich wel goed |
Dope.
|
ik vind de wolken erg mooi gelukt.. (y)
|
wat is dit voor een vieze teringzooi , dit lijkt dus echt nergens op he!
|
lol
|
netjes hoor.. toch heb ik het gevoel dat er nog iets mist.. dat het zo te leeg of te simpel is ofzo.. dat gevoel is eignelijk ook wel weer leuk
|
ik vind um wel leuk ja :)
|
Nee ik vind het niet leuk.. het is geen 'eenheid' :)
|
Citaat:
|
ik denk dat ze bedoeld, dat t lijkt alsof het gebouw op de wolken geplakt is
|
Citaat:
|
Het ziet er uit alsof een plaatje van het gebouw op een plaatje van de wolken is geplakt, en ze dus niet tot dezelfde wereld behoren zegmaar.
ziet er verder prima uit. |
Ik vind juist de manier waarop het gebouw afsteekt tegen de wolken mooi. De idyllische wolken en daar tegen dat grauwe gebouw, mooi.
|
hier is overigens de originele render, for those who care..
http://members.lycos.nl/subphuzion/spire.jpg |
Heb je de textures er later op gephotoshopped of eerst los de textures gesjopt en in je 3dprog gerendered?
Overigens past zoals gezegd de lucht niet helemaal bij de render, then again, dat heeft ook wel iets surrealistisch.. Ik vind de titel en je 'paraafje' incl. logo alleen erg de aandacht afleiden van het geheel. |
Ik vind em mooi, maar die tekst linksonder stoort me, valt veel te veel op..
Ik zie telkens voornamelijk die tekst en het totaalplaatjes goed bekijken lukt me niet :/ maar ms ben ik gewoon raar |
Volgens mij is de foto van de lucht oorspronkelijk ook niet recht omhoog genomen, wat ook een extra raar effect geeft..
|
ik zie wat lelijke UVW map error ziten aan de zijkanten van de boxen/blokken. Verder vind ik aan de rechterkant, de lichte rechthoek niet mooi getextured. Past niet ofzo...
Daarbij is de originele render niet hetzelfde als daarboven. Er missen wat objecten ;) |
Die twee "stenen dingen" rechts lijken niet te kloppen. Alsof ze schuin staan ofzo. Maar verder wel koele sfeer.
|
ik vind m dope
|
Hijs chill, maar het gebouw en de lucht zijn niet helemaal een eenheid, geeft het geheel ook wel een apart sfeertje... Fraai :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 't heel gaaf! (y)
Alleen ik vind dat die 03 niet scheef moet staan. |
Mooi gedaan, hoor. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want als ik zo eens de untextured versie en de getexturde versie zie, dan zie ik iets wat puur met 3d programma gemaakt kan worden :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
schandknaep!
|
Citaat:
Doch je laatste gedeelte betwijfel ik. Dit is zeer zeker zo te texturen in een fatsoelijk 3d programma. Ce-El-Wan: aan de lopende band gaan werken in een 3de wereld land dan :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
En dat zeker niet daar twijfel ik ten sterkste aan. Geef je .max file aan een 3d tjappie. Geef hem dezelfde texture en ik durf te wedden dat die hetzelfde eruit kan laten rollen... Maargoed je moet doen wat je makkelijk vindt, ena als jij PS makkelijerk vindt, moet je dat vooral doen. Mij lijkt het alleen omslachtiger. |
ik denk dat het er een stuk leuker uitziet als die gebouwen gewoon rechtop staan
|
Citaat:
|
idd, daarom word ELK plaatje dat meestal gemaakt is in MAX, verder afgewerkt in PS
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm nee sorry kvind je andere werk veeeel beter dan dit :rolleyes: wazige kleuren en textures, kvind het niet echt 1 plaatje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |