Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [gfx] haleon six (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=572613)

empyrian 19-08-2003 05:23

[gfx] haleon six
 
http://members.lycos.nl/subphuzion/haleonsix.jpg

en nu niet zeggen dat ik altijd hetzelfde maak.

Passenger 19-08-2003 08:49

jij maakt ook echt ALTIJD hetzelfde he...

:P

nee mooi stukje werk hoor :) is weer es wat anders dan standaard-trendwhore-designtjes... maar misschien is t wat om t wat meer uit te diepen? kijk of je nog meer vernieuwende elementen erin kunt proppen?

dark_poetry 19-08-2003 12:40

(y) t ziet er vet uit vind ik.

funest 19-08-2003 14:19

et sluit niet zo mooi aan op de wolken vind ik
maar opzich wel goed

p-chez 19-08-2003 15:31

Dope.

Bobby James 19-08-2003 17:40

ik vind de wolken erg mooi gelukt.. (y)

Otis 19-08-2003 20:35

wat is dit voor een vieze teringzooi , dit lijkt dus echt nergens op he!

empyrian 19-08-2003 20:41

lol

N 19-08-2003 21:04

netjes hoor.. toch heb ik het gevoel dat er nog iets mist.. dat het zo te leeg of te simpel is ofzo.. dat gevoel is eignelijk ook wel weer leuk

emi 19-08-2003 21:09

ik vind um wel leuk ja :)

Roos 19-08-2003 21:21

Nee ik vind het niet leuk.. het is geen 'eenheid' :)

empyrian 19-08-2003 22:56

Citaat:

Roos schreef op 19-08-2003 @ 22:21:
Nee ik vind het niet leuk.. het is geen 'eenheid' :)
aha. leg uit?

Bobby James 19-08-2003 23:38

ik denk dat ze bedoeld, dat t lijkt alsof het gebouw op de wolken geplakt is

empyrian 20-08-2003 02:37

Citaat:

Teunster schreef op 20-08-2003 @ 00:38:
ik denk dat ze bedoeld, dat t lijkt alsof het gebouw op de wolken geplakt is
dan is het toch juist wél een eenheid?

Quistnix 20-08-2003 11:06

Het ziet er uit alsof een plaatje van het gebouw op een plaatje van de wolken is geplakt, en ze dus niet tot dezelfde wereld behoren zegmaar.

ziet er verder prima uit.

z0pje 20-08-2003 11:23

Ik vind juist de manier waarop het gebouw afsteekt tegen de wolken mooi. De idyllische wolken en daar tegen dat grauwe gebouw, mooi.

empyrian 21-08-2003 13:22

hier is overigens de originele render, for those who care..

http://members.lycos.nl/subphuzion/spire.jpg

Peperkorrel 21-08-2003 17:39

Heb je de textures er later op gephotoshopped of eerst los de textures gesjopt en in je 3dprog gerendered?

Overigens past zoals gezegd de lucht niet helemaal bij de render, then again, dat heeft ook wel iets surrealistisch..
Ik vind de titel en je 'paraafje' incl. logo alleen erg de aandacht afleiden van het geheel.

Dusjcrib 21-08-2003 17:48

Ik vind em mooi, maar die tekst linksonder stoort me, valt veel te veel op..

Ik zie telkens voornamelijk die tekst en het totaalplaatjes goed bekijken lukt me niet :/

maar ms ben ik gewoon raar

Quistnix 21-08-2003 20:01

Volgens mij is de foto van de lucht oorspronkelijk ook niet recht omhoog genomen, wat ook een extra raar effect geeft..

Fade of Light 21-08-2003 23:30

ik zie wat lelijke UVW map error ziten aan de zijkanten van de boxen/blokken. Verder vind ik aan de rechterkant, de lichte rechthoek niet mooi getextured. Past niet ofzo...

Daarbij is de originele render niet hetzelfde als daarboven. Er missen wat objecten ;)

melkpakje 22-08-2003 18:57

Die twee "stenen dingen" rechts lijken niet te kloppen. Alsof ze schuin staan ofzo. Maar verder wel koele sfeer.

Queen Klazina Wok 24-08-2003 14:31

ik vind m dope

Vee 24-08-2003 16:24

Hijs chill, maar het gebouw en de lucht zijn niet helemaal een eenheid, geeft het geheel ook wel een apart sfeertje... Fraai :)

empyrian 25-08-2003 22:17

Citaat:

Peperkorrel schreef op 21-08-2003 @ 18:39:
Heb je de textures er later op gephotoshopped of eerst los de textures gesjopt en in je 3dprog gerendered?

Overigens past zoals gezegd de lucht niet helemaal bij de render, then again, dat heeft ook wel iets surrealistisch..
Ik vind de titel en je 'paraafje' incl. logo alleen erg de aandacht afleiden van het geheel.

textures heb ik er allemaal in photoshop opgepleurd...het enige 3d-werk is die kale render die je hier ziet

Fade of Light 26-08-2003 12:45

Citaat:

empyrian schreef op 25-08-2003 @ 23:17:
textures heb ik er allemaal in photoshop opgepleurd...het enige 3d-werk is die kale render die je hier ziet
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? :p

eXo 26-08-2003 13:11

Ik vind 't heel gaaf! (y)

Alleen ik vind dat die 03 niet scheef moet staan.

Thomas 26-08-2003 13:47

Mooi gedaan, hoor. :)

empyrian 27-08-2003 18:47

Citaat:

melkpakje schreef op 22-08-2003 @ 19:57:
Die twee "stenen dingen" rechts lijken niet te kloppen. Alsof ze schuin staan ofzo. Maar verder wel koele sfeer.
ze staan ook schuin, dat is de bedoeling.

empyrian 05-09-2003 13:57

Citaat:

Fade of Light schreef op 26-08-2003 @ 13:45:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? :p
blending modes

Fade of Light 05-09-2003 21:40

Citaat:

empyrian schreef op 05-09-2003 @ 14:57:
blending modes
leg eens uit??

Want als ik zo eens de untextured versie en de getexturde versie zie, dan zie ik iets wat puur met 3d programma gemaakt kan worden :S

empyrian 09-09-2003 12:05

Citaat:

Fade of Light schreef op 05-09-2003 @ 22:40:
leg eens uit??

Want als ik zo eens de untextured versie en de getexturde versie zie, dan zie ik iets wat puur met 3d programma gemaakt kan worden :S

het is toch toffer om met blending modes te werken? als ik deze textures zonder enige blending in een 3d programma had gegooid was het resultaat wel heel anders geweest.

Ce-El-Wan 09-09-2003 13:19

Citaat:

empyrian schreef op 09-09-2003 @ 13:05:
het is toch toffer om met blending modes te werken? als ik deze textures zonder enige blending in een 3d programma had gegooid was het resultaat wel heel anders geweest.
agree. Ambachtelijk werk heerst en arbeid adelt. :D

empyrian 10-09-2003 12:15

schandknaep!

Fade of Light 10-09-2003 21:51

Citaat:

empyrian schreef op 09-09-2003 @ 13:05:
het is toch toffer om met blending modes te werken? als ik deze textures zonder enige blending in een 3d programma had gegooid was het resultaat wel heel anders geweest.
ik weet dus niet wat "blending mode" is, dus ik weet niet wat je bedoelt...Althans ik ken de term in die vorm niet.

Doch je laatste gedeelte betwijfel ik. Dit is zeer zeker zo te texturen in een fatsoelijk 3d programma.

Ce-El-Wan: aan de lopende band gaan werken in een 3de wereld land dan :rolleyes: :p

empyrian 11-09-2003 07:59

Citaat:

Fade of Light schreef op 10-09-2003 @ 22:51:
ik weet dus niet wat "blending mode" is, dus ik weet niet wat je bedoelt...Althans ik ken de term in die vorm niet.

Doch je laatste gedeelte betwijfel ik. Dit is zeer zeker zo te texturen in een fatsoelijk 3d programma.

Ce-El-Wan: aan de lopende band gaan werken in een 3de wereld land dan :rolleyes: :p

blending mode weet je niet? photoshop draait erom, maar goed...en met de textures die ik gebruikte is dit zeer zeker NIET zo te texturen in een fatsoenlijk 3d programma, aangezien je daar geen blending modes hebt en je dus een compleet ander resultaat zou krijgen.

Fade of Light 11-09-2003 15:08

Citaat:

empyrian schreef op 11-09-2003 @ 08:59:
blending mode weet je niet? photoshop draait erom, maar goed...en met de textures die ik gebruikte is dit zeer zeker NIET zo te texturen in een fatsoenlijk 3d programma, aangezien je daar geen blending modes hebt en je dus een compleet ander resultaat zou krijgen.
Ik ken de term blending modes niet nee.

En dat zeker niet daar twijfel ik ten sterkste aan. Geef je .max file aan een 3d tjappie. Geef hem dezelfde texture en ik durf te wedden dat die hetzelfde eruit kan laten rollen...

Maargoed je moet doen wat je makkelijk vindt, ena als jij PS makkelijerk vindt, moet je dat vooral doen. Mij lijkt het alleen omslachtiger.

IloveTECHNO 16-09-2003 00:34

ik denk dat het er een stuk leuker uitziet als die gebouwen gewoon rechtop staan

empyrian 16-09-2003 08:45

Citaat:

Fade of Light schreef op 11-09-2003 @ 16:08:
Ik ken de term blending modes niet nee.

En dat zeker niet daar twijfel ik ten sterkste aan. Geef je .max file aan een 3d tjappie. Geef hem dezelfde texture en ik durf te wedden dat die hetzelfde eruit kan laten rollen...

Maargoed je moet doen wat je makkelijk vindt, ena als jij PS makkelijerk vindt, moet je dat vooral doen. Mij lijkt het alleen omslachtiger.

zucht...dankzij die blending modes krijgen de textures dit uiterlijk, wat dus niet in 3dmax of wat dan ook kan. snap?

IloveTECHNO 16-09-2003 11:29

idd, daarom word ELK plaatje dat meestal gemaakt is in MAX, verder afgewerkt in PS

Quistnix 16-09-2003 21:24

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 16-09-2003 @ 12:29:
idd, daarom word ELK plaatje dat meestal gemaakt is in MAX, verder afgewerkt in PS
das redelijke onzin...

empyrian 17-09-2003 08:07

Citaat:

Quistnix schreef op 16-09-2003 @ 22:24:
das redelijke onzin...

elite_guuz 19-09-2003 19:18

hmm nee sorry kvind je andere werk veeeel beter dan dit :rolleyes: wazige kleuren en textures, kvind het niet echt 1 plaatje


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.