![]() |
Help me
Vraag voor de vrouwen op dit forum:
Hoe kun je aan een meisje merken dat ze je leuk vind? Dus lichaamstaal, en andere dingen. Want volgens mij vind iemand mij wel leuk, maar ik wil wel graag wat zekerheid voor ik wat ga proberen :) Greetz Aansteker |
Als je extra aandacht van d'r krijgt. Als ze heel erg geintresseerd in je doet. Als ze vaker naar je kijkt dan normaal. Ze zeggen dat het ook uit maakt of ze veel of weinig aan d'r haren zit. Of ze vaak d'r lippen/mond nat maakt (heb ergens gelezen dat je lippen droog worden als je opgewonden raakt ofoz, 'kweenie meer pss). Dat soort dingen
|
Als ze oogcontact zoekt.
|
mmm zoiezo al leuk om te weten :)
Ga vooral door met posten :D |
Als ze vaak moet lachen om wat je zegt.. en veel staren.. en als ze andere jongens in jouw buurt minder aandacht geeft (en jou dus meer..)
ik vind sowieso dat het bij een meisje eerder merkt dan bij een jongen.. maar wie ben ik |
Citaat:
ik kijk namelijk niet vaker dan normaal, probeer juist oogcontact te vermijden en kijk dus zoveel mogelijk als hij niet kijkt. dat van 'haren goeddoen' heb ik volgens mij ook wel. maar goed, ook niet elke jongen gedraagt zich hetzelfde als ie verliefd is (volgens mij dan). |
Als ze haar lippen nat maakt terwijl ze naar je kijkt is ze gewoon geil, hoor.
|
Citaat:
...als ze flirt-opmerkingen tegen je maakt, als ze de dingen doet die jij doet als je iemand leuk vindt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |