![]() |
Waarschuwing voor mensen die willen leren om aura te kijken
Er is een techniek ooit neergezet op mystiek die niet helemaal klopt. Hij ging zo: Leg je hand neer op een wit blad, kijk nu 30 seconden naar je hand, en kijk dan rondom je hand, je zult dan je aurakleuren zien. FOUT!!! Je ziet dan helemaal geen aurakleuren. Bij tekenles hebben ze me geleerd dat zodra je naar een kleur kijkt, en dan naar een wit oppervlak kijkt je het tegenovergestelde kleur ziet, dat heeft met het menselijke oog te maken. DUS HELEMAAL NIETS MET AURA'S. Kijk maar bijvoorbeeld es 30 seconden naar de kleur rood, als je dat gedaan hebt kijk je naar een wit oppervlak, je zult nu de kleuren groen zien verschijnen. Nogmaals dit heeft niks met aura's te maken maar met het menselijke oog die alleen simpelweg de tegenovergestelde kleur laat zien, is normaal.
Als je echt aura's wilt gaan zien kun je je beter concentreren op het persoon van wie je de aura wilt zien. Visualeer een 3e oog tussen je wenkbrauwen die langzaam opengaat (als je met ki werkt kun je er ki naar laten stromen zodat het makkelijker gaat), kijk nu schuin langs af naar een persoon (ik raad je aan rondom het hoofd te kijken), als je je genoeg concentreert zul je een waas om het persoon gaan zien, en als je hier beter in bent kun je kleuren gaan zien. Denk eraan dat je niet moet gaan liggen staren maar geconcentreert gaat kijken. Ik zelf zie nu ook witte wazen en af en toe de kleur van de aura. Ik wil alleen ff de mensen waarschuwen die het op de manier met het witte blaadje doen en de hand, het kan wel op die manier, alleen je hebt een grotere kans om niet de aura te zien maar tegenovergestelde kleuren. Blijf oefenen totdat je een waas dit die het persoon omringt, dan pas kun je je op kleuren gaan concentreren. Veel succes met die mensen die aura's willen gaan zien. |
heyzzzzz bedankt voor je waarschuwing ik denk dat veel mensen hier wel van leren....:) ;) :D
|
lol, natuurlijk is dat zo!? :)
Maar goed nu we toch bezig zijn, moet de aura als je denkt dat je deze ziet gelijk weg zijn als je ergens anders heen kijkt en niet nog even blijven hangen. Is dit wel het geval dan heb je te intensief en te lang gestaard en is het dus geen aura ofzow wat je ziet.... |
hehe... ik zie al helemaal voor me dat heel veel mensen teleurgesteld zijn want "Nu zijn ze ineens niet meer paranormaal" :)
het klopt inderdaad wat Ki-fighter hier zegt... Als je het eenmaal echt kan dan merk je het verschil trouwens wel :) |
Citaat:
Nu ineens zeker allemaal van die mensjes die naar hun mamma lopen en zeggen.. Wehhhhhhhhhhh ik ben toch niet paranormaal *huil huil*" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Veel mensen zeggen ook dat een witte achtergrond helpt om het beter te zien, nou wit is geen kleur. Dus omdat het geen kleur is ziet het menselijk oog voortdurend vlekken op het wit, dit heb je ook met een zwarte achtergrond. Je moet leren aura's te zien met welke achtergrond ook. Kijk voor meer uitleg maar naar de techniek die ik hier ook heb gepost.
|
Maar wat kan je eigenlijk uit de aura van anderen aflezen?
|
Wat heeft het derde oog trouwens te maken met dat gekke gevoel dat je op je voorhoofd krijgt als je je vinger er vlak voor houdt?
|
Citaat:
|
kan je ook leren aura kijken door bijvoorbeeld op jezelf te oefenen terwijl je in de spiegel kijkt?? Of is het onmogelijk je eigen aura waar te nemen...
Everloving, |
1ste: Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, het ziet er een stuk beter uit, moet ik zeggen!
2e: Ja, ik dacht ook dat ik paranormaal was. Naja, niet echt super, maar ik dacht wel dat ik aura's zag. Naja, bedankt om me uit mn droom te helpen :( ;) |
Ik heb wel eens als ik naar mensen kijk dat ik een soort groene gloed over ze heen zie, zeg maar langs de contouren van hun lichaam, meestal alleen de bovenste helft van het lichaam. Maar ik zie dit alleen bij groen (soms geel achtig). Is dit ook al een aura?
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zie de kleuren van hun 'afstralen', zeg maar langs de rand van het lichaam 1 of 2 cm. Tis niet echt stralen, maar meer een gloed. |
Citaat:
P.S. Je ziet dit alleen bij mensen? Kijk ook es bij dieren ok? |
Citaat:
en kan het ook naar jezelf in de spiegel? |
Citaat:
|
kijk he?
als het zo gevaarlijk is wrom zetten ze het dan wel in de fancy enz. ik bedoel veel kinderen (die echt niets weten over dit..) gaan dat dan doen...das toch stom?! + in de fancy zijn ze echt weird, er staat altijd wel iets witchy in, als of je ZOMAAR beslist, hey dit is leuk, laat ik eens mijn aura lezen...slaat toch nergens op! Maar goed, een ik-wil-het-laten-regenen-spreuk, heeft denk ik ook niet veel "power" als ie uit de fancy komt... lacyra |
Citaat:
heb ik geprobeerd zo'n vinger :) maarrrr ik kreeg dus gigantische koppijn :( is er maybe iemand die daar ook last van heeft??? offe concentreer ik me te erg ofzo??? kisssssssssssssssssssssssssssssssssss sacha |
ok ik heb de bovenstaande techniek vandaag uitgeprobeerd, maar niet op een ander, maar om te beginnen eens bij mezelf, voor de spiegel. Daarom wilde ik ook weten of dat mogelijk is, want als dat niet mogelijk is, heb ik wat anders gezien ;)
Ik zag namelijk beetje rare witte vlekken aan de linkerkant van mn gezicht, maar weet niet of dit nu is wat je bedoelt.. Toen vanmiddag een vriendin nog eventjes langskwam probeerde ik het ook nog eens, en ik meende iets roods/geels te kunnen onderscheiden, maar ik zal het eens vaker proberen, dan kan ik er wellicht meer over zeggen.. Dan komen we dus meteen op mijn volgende vraag: wat betekenen de verschillende kleuren eigenlijk??? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat de verschillende kleuren verschillende stemmingen ofzo aangeven.. Everloving, |
Citaat:
|
Via een andere topic heb ik deze site doorgekregen:
http://www.bovennatuurlijk.com/artikelen/aura.html Deze heb ik ook doorgelezen en er staat echt vanalles in...alleen vroeg ik me af of die methode om het te leren goed is, en of het echt werkt? :) |
Citaat:
Everloving, |
Citaat:
|
Citaat:
Genesis |
Citaat:
|
Nou nou, daar hebben ze het wel uitgebreid over gehad. Ik blijf oefenen op mensen (dat gaat bij mij toch het makkelijkst), en niet op voorwerpen omdat je dan nog de kans hebt om de tegenovergestelde kleur te zien en niet de aura.
|
ik kan aura's zien... niet alleen bij mensen, maar ook bij bomen?!? dit klinkt als een afgrijselijke newbie vraag, maarre.... is dit normaal?
p.s. ik plunkte perongeluk een blad ban mijn plant, en de aura verkleurde helemaal, ik schrok me dood, en na veel exuses tegenover mijn plant, wil ik wel even weten hoe het zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Planten voelen geen fysieke noch geestelijke pijn.
Ze zijn ook niet zelfbewust, dus kennen ook geen pijn. In principe zijn er 3 levensvormen op Aarde die zelfbewust zijn; De mens, de chimpansee en de orangoetang. Alle andere dieren en creaturen zijn niet bewust van hunzelf. Dat jij je schuldig voelt is een 'normale' reactie, maar totaal niet nodig aangezien zij 'niet bestaan', behalve voor ons: de zelfbewusten. |
Citaat:
|
De aura van een plantje veranderd natuurlijk als je er bijvoorbeeld een deel vanaf haalt, dat verstoort nu eenmaal de energie stroom en dat is dus eigenlijk wat je ziet. Dit is slechts tijdelijk en de plant zal zich (als het goed is) gewoon herstellen net als mensen. Of planten emoties hebben of pijn ervaren; als je pijn opvat, als een verstoring van het energie systeem van de plant, dan ja. Anders ben ik van mening dat het niet zo is, dat planten echt emoties hebben, zoals wij die kennen.
|
Citaat:
|
Ik geloof geen fuck van die aura's... dus zal ik jullie instructies om het te zien opvolgen.
Maar... sorry... maar ik denk toch echt dat jullie zien wat jullie willen zien. Maar ok, wat moet ik hoe en wanneer doen om aura's te zien (als er-in-geloven een vereiste is dan kan ik dus) (nogmaals ik wil jullie niet beledigen) |
Citaat:
|
Citaat:
Genesis |
ik ben verteld dat ik een gele of witte aura heb wat zou dat dan moeten zeggen over mij ?
|
Citaat:
|
kan je aura ook van kleur veranderen? of wordt je geboren met de kleur die je altijd blijft houden? want dat is iets wat me nogal tegenstaat aan bijv. sterrenbeelden en veel meer mystiek geblaat. Volgens mij kunnen mensen écht veranderen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dit normaal??? Groeten Louis |
Citaat:
|
Vandaag in de trein geprobeerd, alleen als iemand niet stil zit lukt het me niet dan ben ik meteen uit m'n concentratie. (het kan toch geen kwaad om bij iemand een aura te bekijken en daar verder niet over te praten?)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |