![]() |
Gangs of new york.
Heb hem gisteren gekeken en had gedacht dat hij niet zo goed zou zijn
maar hij was erg goed vond ik. (y) wat vonden jullie ervan? :) |
Ja in de bios gezien, best goed.
|
waarschijnlijk heb je dat gehoord om dat hij niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. Hij viel mij ook een beetje tegen, maar Daniel Day-Lewis maakt ALLES goed, een van de beste acteurs
|
die wil ik graag nog een keer zien...ik moet em denk ik toch maar eens gaan huren!
|
Tsja, niet echt een meesterwerk nee..
|
Vond em tegenvallen
|
goeie film, tijdje geleden in het filmhuis gezien.
Spoiler
|
Citaat:
|
ik heb hem nog niet gezien, maar daar gaat vanavond verandering in komen :)
|
kutfilm. maar hee, daniel day lewis.. :cool:
|
Citaat:
|
mja...het 1e gevecht was wel stoer... maar voor de rest vond ik hem veel te lang duren en uiteindelijk geen ruk meer aan... helaas... had potentie maar neuj...
denk dat het wel een oké film is maar vond hem beetje overhyped... |
De muziek was mooi, zeker in de eerste gevechtsscene, de beelden waren ook mooi maar daar is dan ook alles mee gezegt.
Het heeft nogal een standaard verhaal. Vader wordt vermoord zoon neemt wraak :confused: Over het algemeen vind ik het langdradig. Je wacht op de climax, maar wat komt er? Een ongelofelijke antie-climax! Daniel Day-Lewis zet wel een sterke rol neer en DiCaprio was ook zeker neit slecht. |
gister gezien,
beetje bloederig, maar wel leuk :p beetje jammer dat op de achterkant van de DVD het hele verhaal al in het kort staat tip van de dag: NIET LEZEN ALS JE HEM NOG WILT ZIEN :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |