![]() |
Neptunes Presents Clones
Neptunes Presents Clones
http://www.nl.bol.com/intershoproot/.../8/1281882.gif Tracklist: 1. Intro 2. Light Your A** On Fire - Busta Rhymes 3. Blaze Of Glory - Ab-Liva 4. It Wasn't Us - I-20 5. Frontin' - Jay-Z 6. Good Girl - Vanessa Marquez 7. If - Nelly 8. Hot - Boo-Bonic 9. It Blows My Mind - Snoop Dogg 10. Half-Steering - Spymob 11. F*** N' Spend - High Speed Scene (The) 12. Loser - Clipse 13. Rock N' Roll - FAM-LAY 14. Don Of Dons (Put De Ting Pon Dem), The - Jadakiss 15. Hot Damn - Ab-Liva 16. Put 'Em Up - N.O.R.E. 17. Pop Sh*t - Dirt McGirt 18. Popular Thug - Kelis Ik heb em al, en ben em aan t luisteren. Mensen die em al hebben? Wat vinden jullie ervan? |
ik wil hem. wat vind jij er tot nu toe van? :)
|
Een special over Neptunes gezien pas geleden.
Nu hou ik van ze. Datsnapjenatuurlijkwel. Dus op die liedjes zingen die artiesten die erachter staan? |
Citaat:
Ik heb hem niet, ik kan me niet voorstellen dat iemand het prettig vind om al die gekloonde beats en geluidjes een hele cd lang te luisteren. |
Ik wil em ook. :cool: Hiphoppuh!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Neptunes zijn ok, alleen die artiesten zijn niet allemaal even cool
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben nu m nu aan het downloaden....ben benieuwd, Neptunes bevallen me meestal wel
|
Citaat:
|
Het bevalt me tot nu toe wel.
Ben bij track 11. Track 10 en 11 zijn totaal niet wat je van de Neptunes verwacht. Vooral voor de alternatievere peeps hier op het forum misschien wel interessant om die kant van de Neptunes te zien. Over de nog volgende tracks post ik nog wel. |
D00d, die track 10 en 11 zijn geweldig! :D Inderdaad totaal onverwacht na de eerste 9 tracks...
|
Idd.
T begint allemaal zoals ze normaal als de Neptunes hiphopnrs produceren en dan gaat het ineens de alternatieve/experimentele kant op. |
volgende 2 nummers ook net binnen...vanaf nummer 10 is de CD eigenlijk pas leuk (alhoewel ik Frontin' ook nog wel geinig vind) Nummer 13 is weer hiphop/rap/weeeetikveelwelkhokje
|
Citaat:
|
Die gasten hebben gouden handjes ofzo. Het scoort echt enorm.
|
It Blows My Mind - Snoop Dogg
GEWELDIG NUMMER!!! |
oeh koel:cool: ben benieuwd
|
Citaat:
|
pop shit is zo'n dope nummer (y) :D , old dirty bastard is terug :)
|
Citaat:
|
Ik zag vandaag die cover die zeg gedaan hebben van Symphathy For The Devil.. wel okay op zich maar k snap niet echt waar de ophef over is.
|
Ik ook niet.
Welke ophef :confused: |
Citaat:
Maar ik hield sowiezo al van The Neptunes :p.. En jah dit album zal ik ook maar eens d/l ofzo.. Ben zeer benieuwd.. |
Citaat:
|
Ik houd niet van hiphop maark vind de Neptunes wel altijd hartstikke gaaf.
|
Er stond een tijdje geleden ook een special over Pharrell en Chad Hugo in de Cultuurbijlage van de Volkskrant. Daarin werd gesteld dat Pharrell nu al de Quincy Jones van de 21e eeuw kan worden genoemd. Beetje overdreven naar mijn mening. Michael Jackson en Quincy Jones hebben wel iets meer invloed gehad op pop dan Pharrell tot nu toe, hoewel sommige nummers overigens erg lekker zijn.
|
Ook gelezen ja, dat is wel wat overdreven idd.
|
hij is nog steeds niet uit in NL he??. ..... .. ....
ps. wanneer schaffen de neptunes s een nieuw drumsetje aan?? ))veel mensen gaan niet blij zijn met mn reply(( :P |
Citaat:
|
Citaat:
....meeste fans van neptunes zijn helemaal hooked aan die beats, vandaar dat ik t zei... ga niet van je verwachten dat je het ook nog begrijpt... |
Citaat:
Ik ga de cd nog wel halen, natuurlijk. The Neptunes verrast wel op de cd, heb al een stuk geluisterd. 'Light Your Ass On Fire' vooral, weirde beat maar het klinkt (zoals bij alle Neptunes-creations) weer goed (y). |
ik vind er dus echt niets aan:o
is niet mn muziek... |
The Neptunes zijn gewoon goede pop-producers. Staan garant voor vette funky beats. Respect.
|
Citaat:
|
Die artiesten vind ik niks,zoals snoop dogg jay-z nelly ze zijn de c hte ghetto gangahs :D bitches enzo.... :rolleyes:
Niks voor mij dus. |
Citaat:
|
Toen ik dit hier los over die track van Snoop Dogg ben ik em meteen gaan downen. En hij klinkt wel ongelovelijk gruwelijk, beetje zoals die beat van The Clipse - Grindin', ook zo simpel en een 'dof' geluid. Ik denk dat ik deze cd ook maar even moet aanschaffen als het allemaal zo lekker klinkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blabla
|
Citaat:
Maar idd, ze mogen wel weer wat vernieuwen. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze weer een nieuwe weg in waren geslagen toen ik Light Your Ass On Fire hoorde, maar nrs/ 1-9 zijn gewoon ouderwetse Neptunes beats en de laatste 2 of 3 ook weer. Maar je moet er rekening mee houden dat Neptunes meer commercieel gericht is en NERD wat experimenteler. Maar toh, ze blijven dope. |
neptunes zijn wel dope...
zonde van een paar artiesten alleen...maarja ach... ik koop m denk ik wel...kelis is zooo gaaf... (y) |
Is het album nu wel of niet uit in NL, anders haal ik em morgen meteen. Popular Thug van Nas en Kelis had ik al een keer gehoord op 538 Juize, klonk en klinkt heel erg lekker :)
|
als t goed is ,is hij al uit ja....
& dacht dat kelis ook een nieuw album ging uitbrengen binnenkort... |
kelis is tenminste niet zown thug biatch hiphop meisje :cool: (y)
|
pharrell is wel cool
|
Hm, Frontin' en Light your ass on fire zijn wel leuke nummers. Ik denk er nog over na of ik de cd zal kopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |