![]() |
[tekening] Aargh!!!! (man en schreeuw)
|
respekt
|
wha koel (y)
alleen door dat zwarte bij zn hals, lijkt et net of zn keel open is :| |
zeer cool, alleen op de een of andere manier vind ik het haar er niet echt bij passen. Te rustig ofzo. Als je naar de rest van het poppetje kijkt verwacht je (iig ik) iets langer, wild haar. Maar toch zeer goed (y)
|
Citaat:
|
ik vind het haar zo tof. En de hele alles
|
erg gaaf
alleen hals en kaak storen mij beetje |
wauw ziet er echt vet uit...die uitdrukking klopt helemaal:) maar het lijkt idd alsof z'n keel open is.
|
nachtmerrieverwekkend... super :D
|
Coole stijl heb je.
|
Citaat:
Maar iedereen bedankt voor alle reacties :) |
hier nog een ingekleurde versie voor de geinteresseerden.....
http://home.planet.nl/~kazem034/files/aarghcolor1.jpg |
Whow tof, ook mooi ingekleurd.
Maar die rode achtergrond is echt zonde. |
erg goed, de higlights, schaduwen en uitdrukking kloppen precies, maar ik heb het idee dat de spieren in zijn borst niet helemaal kloppen, en zijn nek is ook wat "over the top". Verder heel mooi gedaan.
|
bedankt! :)
|
pff lijkt me leraar wiskunde wel :D
Nee, hij is zwaar bruut |
:eek:
|
In zijn nek heeft hij wel erg veel spieren en aders en pezen :P
Voor de rest is ie geweldig :D |
Inderdaad een erg coole stijl. Inkleuring is ook zeker niet verkeerd, ik zou alleen de zwarte gradient op de achtergrond weghalen en veranderen in een strakker iets. Het probleem is nu namelijk dat de tekening vol 'actie' zit, terwijl de softe rand van de gradient op het rode juist rust uitstraalt. Nouja weghalen hoeft ook niet, zolang er maar iets wordt toegevoegd wat er meer kracht aan geeft. Maargoed, dat is puur gevoelsmatig. Verder super. (y)
|
Pretty cool again!! beetje groot plaatje, maar ach dat was wel handig, heb namelijk ook weer eens een pogingkje tot kleuren gedaan, hij is niet klaar, en ik vrees dat ie zo blijft wegens tijdnood anywee..
20minutes-colorjob: http://members.lycos.nl/vincentbisschop/brutald00d.jpg |
@WM ik vind spinneman's versie mooier :o , toch mooi (y)
|
doop maa rje bent iets te ver gegaan met die keel, lijkt nu meer op een soort doornstruik :) verder erg vet
|
grmbl ik niet :P haha ik weet hoe 't klinkt, nee maar: Spinneman's versie heeft geen realistische skintone, lightscourge is zozo, te weinig contrast, voelt niet warm aan.. ik ben ook eens begonnen met kleuren, en ik zie veel fouten terug doe ik ook maakte, dat leert ie nog wel.. zeg niet dat 't slecht is though :)
@ Aafster dus hehe.. |
hey wishmaster, mooi ingekleurd. Ik moet zeker nog leren beter in te kleuren. Ik zie dat de skintones die jij hebt gezet beter kloppen. Iedereen bedankt voor alle reacties :)
|
toch nog ff geupdate lol.. zie boven, heel misschien dak em dan toch nog ff afmaak, glad you liked it..
|
Citaat:
en voor t eerst zou ik t dan met m eens zijn geweest :o |
Citaat:
|
hey wishmaster ik zie je dat je hem weer hebt geupdate. Het lijkt bijna wel alsof de zon op zijn gezicht schijnt tijdens een zonsondergang, maar het ziet er wel mooi uit. (y)
|
Erg nice, maar zn nek is wel erg onnatuurlijk, good job on the inking :)
|
|
(y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |