![]() |
fijnste onderdeel van sex
wat vindden jullie het fijnste om te doen
ik vind het het fijnst om gepijpt te worden :) :o |
Het fijnste onderdeel van sex is de vrouwelijke partner.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Biertje naderhand.
|
Citaat:
|
haha :D
naja ik hou toch t meest van t klaarkomen :) |
Alles :D
|
Citaat:
|
Het voorspel (lijkt me, heb het nog niet gedaan)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Samen zijn. *zwijmel*
|
Citaat:
|
Hmmm moeilijk... Ik vind eigenlijk alles wel leuk, leuk om te doen, leuk om te krijgen...
|
Het 'neuken' zelf qua intiemheid.
En qua lichamelijk gevoel ook wel, samen met gebeft worden :) En het leukst/geils om bij hem te doen is hem pijpen. |
Kusjes geven. (y)
|
het allerfijnste moment is toch wel als je elkaar een beetje ligt op te vrijen en je enorm veel zin hebt in sex en als hij dan voor t eerst naar binnen komt, dan heb ik soms echt zo iets van OH en dat je dan naar lucht hapt van mmmm
|
het fijnste 'onderdeel'van sex vind ik mijn vriendje... :D Hij is degene die het zo fijn maakt,...
|
Als ik tijdens de seks helemaal tegen hem aan lig en voelt alsof we nooit meer loslaten, helemaal in elkaar verstrengeld.
En de eerste keer dat hij naar binnen gaat, ook altijd erg lekker. |
Hem pijpen, doe het de laatste tijd graag.
|
klaarkomen en dan voelen hoe hij me helemaal vol spuit :D
|
Citaat:
|
*kan niet kiezen*
|
Klaarkomen (y)
|
Naspel :D
|
het halfuurtje pauze in het midden ( t lijkt tenminste een half uur, t kunnen ook 2 minuten zijn).
|
*vind een hele hoop lekker/fijn*
|
Als de seks vrij heftig wordt en je een orgasme aan voelt komen.
|
tepel
|
Er is zoveel fijn aan. Klaarkomen, bijna klaarkomen, voorspel, naspel, die eerste heftige zoen die overgaat in voorspel, hard en diep gepenetreert worden, juist zo zachtjes dat je er gek van word, elkaar in de ogen kijken, elkaar heel goed vasthouden, elkaar knuffelen, elkaar voorhoofd afvegen na de sex, natrillen, ligt er telkens aan wat het fijnste is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |