![]() |
Vakantiegeld krijgen bij Vakantiewerk
ik werk nu dus al zo'n beetje de hele vakantie bij de edah, als vakantie werk dan
maar volgens me moeder krijg ik nu nog vakantiegeld, maar dat is toch niet zo want ik werk daar toch al in de vakantie lijkt me zo onlogisch weet iemand dit :) alvast thanx :D |
Citaat:
2 mogelijkheden 1. Bij het salaris dat je krijgt zit je vakantiegled van 8% al bij in begrepen. 2. Bij het salaris dat je krijgt is dit nog nbiet het geval Bij situatie 1 heb je er GEEN recht op en bij situatie dus WEL. (logisch). Ik weet niet wat je verdiend per uur als je dit even verteld kan ik effe uitreken of je evt nog kans hebt dit te krijgen. Kijk desnoods je contract erop na bij de AH had ik het je zo kunnen vertellen en kunnen antwoiorden met een JAH. Bij de EDHA weet ik het niet 100% zeker |
Volgens mij raak jij door de naam een beetje verward van wat vakantiegeld is.
Vakantiegeld krijg je ergens in mei. Het is zo'n 8% van wat je gewerkt hebt. Dit geld krijg je dus in mei gestort op je rekening (en komt vlak voor de zomervakantie, dus is mooi meegenomen om daar je vakantie van te betalen. vandaar de naam:)). Zoals de persoon boven mij al zei ligt het er wel aan wat d'r in je contract staat. Het kan zijn dat bij je salaris al het vakantiegeld is inbegrepen, maar in de meeste gevallen krijg je in mei toch mooi dit extraatje (waar je dan allang niet meer op rekent vaak) |
Citaat:
Je krijgt namelijk altijd je vakantiegeld in mei. Tenzei je tussentijds bij het bedrijf weg gaat. Als jeuit dienst gaat krijg je namelijk direct je vakantie geld. P.s. Ik weet o.a. bij de JUMBO dat dit bij je salaris zit inbegrepen :p |
ik verdien 3,54 bij de edah.... :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |