![]() |
Feliciteer hier Evito.
Optiefen met je hypocriete kutbeleid, Boogie (het spijt me zeer, MickeyV, maar de emotie overwint het wederom van de ratio, ;).)! Een ieder verdient een verjaardagstopic en gezien het feit dat Evito haast bestempeld kan worden als scholieren.com-meubilair heeft Hij zeker recht op een dergelijk topic.
Evito, gefeliciteerd! Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
|
Citaat:
|
congradz.
|
Dit is niet voor niks gesloten lijkt me.
|
Citaat:
|
Tja, vooruit dan maar....
Gefeliciteerd :) :P |
gefeliciteerd nogmaals (y)
|
Als je iemand feliciteert, is dat de bedoeling dat je dat doet waar die persoon het kan lezen.
Ik weet wel dat jullie grote vriend het nu toch waarschijnlijk wel leest, maar toch, doe normaal en doe niet alsof ie een heilige is. |
Citaat:
En Wishful(sinful)Dreaming, je geeft de reden dat dit topic open moet blijven zelf al aan. Hij is inderdaad geen heilige, hij is de Heiligheid zelve. Een kleine discrepantie, maar o zo belangrijk in deze. Je wilt niet weten hoe groot de ontsteltenis was na het aanblik van Boogie's sluitpost. Evito verdient een verjaardagstopic en zo is het! Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
|
Daar sluit ik mij helemaal en van harte bij aan.
|
Je mag hier forummers die geregeld posten feliciteren, maar door omstandigheden blijkt dat Evito hier niet zo vaak meer post. Hij is ook ongewenst op ons forum, dus is een dusdanig topic ook ongepast. Mail hem, zou ik zeggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |