![]() |
SpeedGarage5Step ...waar?
Rosa en ik gaan naar zo'n feest hebben we besloten. Maar we weten niet waar die gehouden worden.
Dus UK Garage / 2Step / Ofhoehetookmagheten-fanaten , help us out. |
Nu Skool Breaks niet goed?
|
Citaat:
|
Speedgarage + Drum & Bass kun je zeggen
of gewoon langzame drum & bass |
Dus langzame speedy muziek.... :D
Noem eens een leuke track of 2. |
Plump DJs - In Stereo
Hyper On Experience - Lords Of The Null Lines [ Aquasky v Master Blaster Rmx ] |
Drum ende bass.
|
wat is 5 step trouwens?
|
Citaat:
2 step maar dan 2.5x gaver |
Citaat:
|
Nou weet ik nog niet waar die feesten zijn :p.
|
Het gaat echt fout met Rosa. I blame Fido and Pietor! :mad:
|
Citaat:
|
Ik zong de jackson 5 mee in rotown haha.
|
Citaat:
Raw as Fuck - Slammer Aquasky vs Masterblaster - Shadowbreaks |
Oja even ontopic
ze deden wel es uk garage en 2 step avonden in de now & wow met de speedfreax (oa Joost Van Bellen) weet niet of dat nu nog zo is |
Citaat:
|
volgens mij draaien ze ook 2step bij Roff&Toff (waterfront) en in the Vibes op donderdag, niet superveel, maar wel genoeg :P
ik zal wel een keer mijn StYL0 vrienden vragen :rolleyes: overigens: ER IS NIETS MIS MET DE BUURTSUPER LEUK VINDEN |
ow hiero :P
http://www.calypso-rotterdam.com/Dan....htm#saturdayz Saturdayz EN!! Aanstaande zaterdag is er in Nighttown POP-UP. Is niet alleen 2step, maar een mix van 70's 80's dance 2step soul en funk. strictly 2step feesten zijn er bijna niet |
Citaat:
Geruchten gaan dat het ook in Amsterdam ofzo komt.. Igg een alternatief in R'dam is Soul Punkers.. Maja ik weet niet precies wanneer dat is.. (deze info heb ik van vrienden die er graag naar toe gaan, ik zelf ga ook maar eens een keertje mee).. |
hey gast die ik op straat zag :P
|
eerste 2 2step feesten zijn allebei van splendid...
eerst bij mysteryland (= alleen uitverkocht dacht ik) & 29 aug. SPLNDD Crook! (wel weer een heeeeeeel (y) thema!! als je echt meer wil weten over de 2step/UK scene moet je maar even www.minimized.nl bezoeken! ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |