![]() |
Irritatie ps2
Howdy,
ik word he-le-maal GEK van mn ps2. Ik heb em sinds het begin en de laatste maanden doet ie heel raar. Audio cd's blijven vaak hangen,en cd's met een blauwe onderkant leest ie gewoon niet,elke keer disc read error. Ik ben echt in staat hem zo het raam uit te flikkeren,of even met een hamer te bewerken. Ik heb em ooakal ondersteboven gezet,en dat hielp heel even,maar nu lijkt het wel gedaan met hem. Wie heeft er nog meer hele nare ervaringen met dit oh zo klote ding?? |
geef hem maar aan mij ipv hem uit het raam te gooien :p
maar ik kan je helaas niet helpen, waarom ga je er niet gewoon mee terug? :confused: |
Heb je hem omgebouwd?? misschien dat het daar aan ligt. Anders is er denk ik iets mis met de laser. Dan moet je ff teruggaan naar de winkel
|
tja een vriend vanmij doet het geluid het niet meervan de ps2......ook irri
|
ja na ombouw hebbie natuurlijk geen garantie meer. En aangezien elk mens met een gezond verstand meteen terug gaat als ie het niet doet (binnen dat jaar) is het wel duidelijk dat ie is omgebouwd :rolleyes: . Maargoed dat is ook leuk, als ie het doet.
|
ik heb nog nooit problemen met me ps2 gehad als je em hebt omgebouwd kan et daar aan liggen ga anders trug naar de winkel of ga naar degene die em heeft omgebouwd
|
een PS2 eerst ombouwen en dan doet ie het pas??? koop gewoon een GameCube en een goeie cd speler :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |