![]() |
jullie liedje....
Post hier 'jullie' liedje(s)! Zo'n liedje waarmee je samen wegzwijmelt, of waarop je iets heb meegemaakt :)
|
hehe driver seat van weet ik veel wie... Enne jesus he knows me van genesis....
Dat zijn onze "heel hard meezingen in de auto tijdens de vakantie"-liedjes |
di-rect - adrenelain was het nummer van mijn eerste echte liefde en mij....
|
Heretic the anthem - Slipknot
|
Liefste liedje is echt "vader - litany". Kijk maar op kazaa. Het is zo rustgevend. Ik ben gepijpt op dit nummer(dat ging sneller)
|
Citaat:
|
hebbe we geloofik niet echt..meerdere dan iig
|
let it be van kane
|
Oasis: Little by little, live forever, little james en nog wat denk ik:p
Stone roses hele cd om bij weg te zwijmelen:o En new order:o |
Air - You make it easy
|
opzich hebben we niet echt een liedje...maar als ik dan moet kiezen: let's make a night to remember van bryan adams... (y)
|
Ik heb een cd gemaakt met lieve-mooie-liedjes, die luisteren we veel samen. En de akoestische cd van 2 Meter sessies.
|
Citaat:
|
Lucy in the sky with diamonds
Komt uit de film I am Sam, superlievvige film |
Aerosmith - I don't wanna miss a thing
en heel fout en heel standaard Summer Jam 2003, doet me gewoon aan de zomer denken... |
zij gelooft in mij - Andre hazes
|
*wij hebben een tenniser. mag dat ook?*
|
Sting feat. Police - Every breath you take
En verder hebben wij ook een playlist met allemaal lieve liedjes, zoals Bryan Adams - Please forgive me, Dirty Dancing - Time of my life en Marco Borsato - Zij :) *zwijmel* |
Ik heb hem voor zijn verjaardag 3 cd's gegeven met onze liedjes. Zijn verjaardag was in mei, dus er zijn er alweer een hoop bijgekomen:) We verzamelen gewoon te veel liedjes:P
|
meerderen
kevin little-turn me on keith sweat-nobody tupac-dear mama |
bon jovi - all about lovin'you
|
Guus Meeuwis --- Brabant...
|
Wij hebben van Coldplay - Sparks.. Zoooooo'nn mooi nummer! *zwijmel zwijmel*
|
'she goes nanana' van the radios...
ik werd op zaterdagochtend wakker en wou er niet uit. toen ging hij boven me hangen en begon dit nummer te zingen :) zo ontzettend lief.... |
alles van vader abraham... (y)
|
dying featus - kill your mother, rape your dog :P
|
I got you babe van Sunny and Cher, dit liedje hebben wij gedoopt tot 'ons' liedje, echt zo'n lief liedje
|
Konstantine, en stiekem Det Som Engang Var, omdat dat mooi is. :)
|
Ik weet zeker dat me ex aan me denkt bij:
Christina Aquilera - Fighter niet al te gunstig dus. |
euhm meer nrs van di-rect... toen we net 2 min wat hadden kwam inside my head, als we samen ergens zijn horen we di-rect op de radio afgelopen donderdag zaten we in denhaag op een bankje met plakjes kaas, een zak broodjes enzo te eten komt opeens spike (di-rect) voorbij. tja das ook wel toevallig ik kom keivaak daar, maar die ene keer met hem...
tja en ben ik nog es fan ook, hij speelde vroeger just the way i do. heel raar hij heeft eigenlijk een hekel aan ze maar steeds gebeurt er iets waar we di-rect horen ofzo |
alles van Eels
|
clair de lune- debussy
|
we hebben niet echt een 'ons liedje'
D'r is wel muziek die me aan hem doet denken. bijv. coldplay, boysetsfire, chevelle, guano apes. |
Guus Meeuwis- Verliefd zijn
En verder zingen we samen altijd alles mee van Marco Borsato, hihi... |
Gary Jules - Mad World (ging ik meezingen terwijl ik hem aan de telefoon had.. toen ik klaar was moest ik nog es, en toen nog es.. en kreeg ik een meeltje met een webcamfotootje van hem terwijl hij luisterde :))
Scooter - Dancing in the Moonlight (daarbij moet ik altijd aan hem denken) Blof - Omarm (omdat we tegelijk verslaafd gingen raken aan Blof en ik die cd voor mn verjaardag heb gehad van hem etc etc) He getver, wat klinkt het walgelijk op deze manier :D |
ONS liedje... ???
kmoet toegeven... we hebben bijna 5 maanden wat, maar volgens mij hebben we nog steeds geen "ons liedje". xal em morgen toch maar even vragen :D liefs Buffy |
Ons liedje is echt wel: Do - Heaven (Candlelight Remix)
|
Ik weet het: heel erg.
avril met i'm with you. Al lannnnggggggggggg voor t een hit ((n)) werd. Avril sucks, maar t liedje is roeleert!! Ons liedje omdat hij me een beetje erg uit de shit (in t liedje de kou) heeft gehaald. En op dat liedje ontmaagde hij me.. Onze eerste keer dus:p Het liedje waar ik op zwijmel als ik aan hem denk is no mercy met when i die en Patrick Swayze met she's like the wind. suusjuhh |
hmm ik weet het niet echt zeker... in ieder geval Winter van Tori Amos... en verder zingen we vaak mee met Lemon Tree van.. euh.. hoe heette het nou ook alweer... iets met garden... fool's garden geloof ik...
|
Placebo - Then the cloud will open for me
|
ik heb nog niet echt liedjes samen met hem
maar wel nu al cd's en muziek die me aan hem doen denken.. bijvoorbeeld the private press van dj shadow en king britt live @ ten days off 2 jaar geleden het nieuwe album van plastikman.... hmm... misschien moet ik hem wat vaker liedjes van mij opdringen ik weet zeker dat hij aan mij denkt als hij maral salmassi hoort of de gymnopedies van eric satie... een echt 'samen' liedje hebben we niet, want al die shit kent een van ons al langer dan de ander en lalala misschien dat ik er een ga ontwikkelen |
Dat is
Phil collins- cant stop loving you |
het liedje van mij en mijn vriend is Bob Marley - One Love :)
Mooi en lekker nummer! Hij vind Bob Marley erg goed en hij heeft mij er een beetje mee aangestoken :) |
bij "toen ik jou zag" van hero en de hero's (all stars) moet ik aan mn eerste vriendje denken.
en bij I don't wanna miss a thing aan n ander ex vriendje. bij bon jovi (maakt nie zo heel veel uit welk nummer) aan n jongen die nooit echt mn vriend is geworden ;) |
Freedom Call - pharao. Is het nummer van mij en mijn ex-vriendje, maar we zijn nog steeds goeie vrienden en het is gewoon een nummer waar we samen wat mee hebben.
|
:) zo, dat zijn er al heel wat. Helaas kan ik niet echt zeggen dat we uitgesproken een 'ons-liedje' hebben. Hij houdt van hardstyle en ik meer van de lievige liedjes en punkrock. :(
Gelukkig heeft ie ook cd's van Andre Hazes, en op eentje staat een liedje dat 'Als je bij me bent' heet. Daarvan vond ie wel dat het wel op ons sloeg. Dus ik denk dat dat ons liedje is. :) |
112- Smile
Beyonce- Dangerously in love Daniel beddingfield- If you're not the one Usher- Can u help me Usher- U are the one (deze is helemaal voor ons geschreven zegt hij :) ) Aaliyah- miss u Brandy- Have u ever? Craig David- Key to mah heart Craig David- Rise and fall en nog een maar de titel vergeten :o |
Het is inmiddels drieëneenhalve week uit, maar ons liedje was heel toepasselijk:
Your Song... |
Er zijn wel meer liedjes waarbij ik aan een jongen/ex denk maar dit is de meest recente:
I don´t want to miss a thing - Aerosmith ->dat werd gedraaid toen wij voor het zoenden. |
DAC - Zoveel meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |