![]() |
Ik hield van het leven (Reacties??)
Ik hou van het leven
Ik hou van de zon Ik open de ramen En kijk langs de horizon Ik hou van jou Ik hou van ons Voor jou was het over Je gaf mij de bons Ik hield van het leven Ik hield van de zon Maar nu open ik de ramen En spring van het balkon *Dit heb ik heel heel (toen ik ongeveer 10 was) vroeger eens geschreven. Ik heb me echt dood gelachen toen ik dit zag. Ik wist niet dat ik vroeger al zoooo poetisch was* :D :cool: |
Dat poëtische vin ik wel meevallen(grapje, ha ha)
Maar dat je toen al van het balkon af wou springen... Of was het... Oh nee toch niet... Ik vind hem wel grappig... 'k Zal wel even een recenter gedichtje van je lezen... En blablabla |
grappig :)
|
das toch afgeleid van dat gedichtje dat je vroeger altijd in elkaars agenda's schreef?
ik hou van de regen ik hou van de zon ik open de deuren en flikker van het balkon ja toch? kvin t wel grappig wat je er mee gedaan hebt *toen je 10 was) |
Thx allemaal voor jullie reacties.
Nee, ik wilde niet serieus van het balkon springen toen ik 10 was hoor. Ik was toen een beetje in een depri bui ofzo *lol* kuszzzzzzz kimry |
ja idd (stukje van sann) daar dacht ik ook aan toen ik het las, dan leest dat raar vind ik omdat je iets anders verwacht. ik vind hem nog best cool voor een 10-jarige. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |