![]() |
As The World Turns [2]
gaat u gang ;)
|
Kan iemand mij uitleggen wat nou precies het complot rondom de modeshow is? Ik heb de laatste tijd veel uitzendingen gemist en ik begrijp de situatie niet meer.
oh en James is :cool: |
Citaat:
Carly heeft de ontwerpen gemaakt maar eiste dat paul het tegen zijn moeder zou vertellen. Hij beloofde dit maar deed het uiteindelijk toch niet gedaan. Alles moest dus heel stiekem gebeuren omdat niemand iets mocht merken. Barbara dacht dus steeds dat haar ontwerpen gebruikt werden. In java underground worden audities gehouden voor modellen. Jennifer en Bonnie worden allebei model voor de modeshow. Paul en Carly vertellen Jennifer dat Carly de ontwerpen heeft gemaakt en niet Barbara. Ze schrikt en moet erover nadenken of ze nu nog wel wil meewerken aan de show. uiteindelijk besluit ze mee te werken en haar mond te houden tegen haar moeder. tegen de tijd dat de modeshow in zicht kwam moest paul nog zorgen dat Barbara niet naar new york zou komen omdat ze dan zou merken dat het niet haar ontwerpen waren. Ze stemde toe en dacht zelf ook dat het beter was niet te komen i.v.m. veel pers enz. inmiddels is james dus ook alweer terug. (maar dat wist je al) hij heeft door waar paul mee bezig is en verteld barbara alles. eerst geloofd ze niet dat paul zoiets zou doen. maar uiteindelijk toch omdat ze een poosje daarvoor een jurk toegestuurd heeft gekregen (van james) die niet door haar is gemaakt. (dit was dus al een stille hint) barbara wil voorkomen dat carly het bedrijf gaat 'overnemen' en wil de show stoppen. Ze stapt in het vliegtuig en gaat naar de show. Ze wordt ontdekt en door Jack op het vliegtuig gezet terug naar oakdale. Jack zelf gaat terug om bij Carly te zijn tijdens de show. Hij heeft niet door dat Barbara weer uit het vliegtuig loopt en alsnog naar de show gaat. Barbara gaat richting de kleedkamer waar ook de kleding hangt. Craig merkt dit (hij is er ook, voor Carly) en volgt haar. Barbara gaat de kleedkamer binnen en wil de jurken vernielen met een schaar. Dan komt de kleedster binnen en zij wordt neergeslagen door Barbara. Net als barbara wil beginnen het slotstuk (een bruidsjurk) te verknippen komt Jennifer binnnen. Ze mag van barbara geen hulp gaan halen voor de bewusteloze kleedster. ze smeekt haar moeder de jurk niet te verknippen. dan komt carly binnen omdat jennifer naar de catwalk moet. jennifer gaat weg en carly blijft bij barbara. ze pakt de jurk van barbara af. Barbara wil haar te lijf gaan met de schaar maar op dat moment komt jack binnen. Barbara wordt teruggebracht naar oakdale (dit keer gaat jack wel mee) Paul verteld iedereen dat Carly de ontwerpen heeft gemaakt. De kapotgemaakte jurken worden gemaakt door Rose en Mitzy. en 's avonds belandt Craig bij Carly in bed. tis wel een beetje lang geworden en ik ben misschien ook wel wat dingen vergeten maar dit was het zo'n beetje. als iemand nog iets toe te voegen heeft: ga je gang |
Citaat:
En hoe zit het met dat trustfund van Bryant? Dat geld was oorspronkelijk van Barbara, gestolen door Craig en nagelaten aan Jennifer, en die heeft het weer aan Barbara teruggegeven? Het is wel verwarrend allemaal :o En wat is James zijn belang in dit alles? |
Citaat:
|
Heel erg bedankt voor de info (y)
Ik heb in de vakantie niet alles kunnen volgen, maar nu ben ik weer op de hoogte :) |
Citaat:
|
Abigail is stom bezig :|
Maar waarom doet Nick zo, eigenlijk? Om wraak te nemen op Molly? |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar was holden de hele tijd? gister zag ik hem ineens weer.. maar hij was er heel lang niet? of heb ik gewoon wat gemist :o
over waar nick mee bezig is snap ik ook niets :\ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind btw dat Bonnie h彋 model voor BRO had moeten zijn en niet Jennifer. Bonnie is veel knapper. |
In de aflevering van afgelopen vrijdag, geloof ik, houdt James zo'n brief /envelop vast. Was dat nou die brief van de pre-school van het zoontje van Emily en Tom? Ik lette even niet op en toen miste ik wat voor brief het was..
Abigail is echt zo irritant naief bezig.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij wel hoor.. ik bedoel dat gebel de hele tijd dat Nick doet met iemand die hij schatje noemt.. volgens mij issie eeeeeeevil
|
Citaat:
|
James gaat wraak nemen op Emily voor Barbara, tog? Dus daar zou het wel voor kunnen zijn
|
James neemt wraak op Emily, Carly en Rose omdat hun 3 allemaal iets uit het leven van Barbara hebben afgepikt. Emily heeft hal, Rose heeft Paul en Carly krijgt alle aandacht door BRO..
btw, wat is jullie favoriete atwt'er en waarom? :) |
Citaat:
Mijn favoriete ATWT-er? Ehmm, weet ik eigenlijk niet. Maar ik ga toch voor Isaac. Waarom? Hij is zo kjoeoeoet. ;) |
Citaat:
Nee, ik vind Jake trouwens ook erg leuk :cool: |
Citaat:
beide leuke personen. niet te dramatisch. opvallende types |
Jack, Holden en Jake, damn bij beide smelt ik als ze lachen of kijken op een manier...
En van James blijf ik fan :) |
Citaat:
Lucinda was altijd mijn favoriete karakter, maar de laatste tijd vind ik dr niet meer zo leuk. David Stenbeck was goed, James natuurlijk en nog langer geleden Mike en Rosanna :) |
Citaat:
Babs is 2x terug geweest naar Hal, beide keren had ze hem nodig en was emiliy er, zij voelt dus dat Emily haar gezin heeft ingepikt, het is gewoon een gevoel van Babs... |
Citaat:
|
(y)
|
Ach wat lief. Katie en Simon :D zijn eindelijk weer getrouwd.
Nou die Bonnie en Isic (zal het wel verkeerd hebben geschreven) waren elkaar erg dromerig aan het aanstaren. Wedden dat Carly Craig mee laat gaan. Ach die twee zijn ook voor elkaar gemaakt. Maar hoe zit het nou met abigail en nick (toch) ? En waarom is die Billie nog steeds in Oakdale? Nou ja ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven. ciao, Beloved |
Citaat:
Rose vind ik trouwens ook cool :cool: die is zooo ontactisch haha, echt lollig... hmm ik snap dat gedoe met abigail en nick ook niet zo...dat meisje wat nick de hele tijd belt, is dat niet die ene die hij ook op Adam had afgestuurd, zodat zij met hem naar bed zou gaan?? :confused: |
Margo ben ik trouwens ook gek op... soms mag ik bepaalde eigenschappen niet echt (mbt Emily) maar toch ben ik gek op haar :)...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zal er met Carly gebeuren denken jullie?
Behalve dat natuurlijk Jack haar wel zal redden :D... |
ik ga deze even uppen.. :o want..
heeft molly nick nou vermoord? ik heb toen 1 aflevering gemist.. :\ |
Citaat:
ik denk zelf Abi en dat Adam, Jake en Molly haar in bescherming nemen...en zelf weet ze er dus helemaal niets meer van.. |
Citaat:
of die vrouw? die nick elke keer kwam opzoeken? |
Citaat:
maar niet die vrouw denk ik, want die stond toch juist aan Nicks kant? en waarom zou Molly dan zeggen dat zij het heeft gedaan...want die vrouw neemt ze niet in bescherming... |
Citaat:
ik weet niet waar die vrouw is gebleven, misschien was ze het niet met de plannen eens of zag het neit zitten oid, en d幯k molly dat abigail het gedaan heeft.. en zegt ze daarom dat ze het gedaan heeft.. |
Ik denk dat Mary het heeft gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler
|
maar de babysitter, die was toch allang weer weg?
*hier volgt iemand het even niet meer* :p |
Citaat:
|
oh, dat was die ene vrouw steeds dus?
|
hmm blijkbaar :s
Spoiler
|
Mega Spoiler!!! :eek:
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |