![]() |
Wicca
Zijn hier ook mensen die in wicca geloven en het uitvoeren??
Ik namelijk wel ik kan ook handlezen, tarot leggen en nog meer van dat soort dingen. |
Wicca's weet ik niet, maar er zijn nog wel heksen hier. Traditioneel dan. Maar waarom vraag je ernaar? Zoek je contact?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe wel wicca
maarn iej egt van de bloempejs plukken ensow meer telepathie en uitreden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is wicca zijn soms in de mode, die mensen zijn er plotseling bij bosjes te vinden :confused:
|
Citaat:
en weet het overgrote deel ook dat wicca een religie is en geen verzamelnaam voor mensen die occulte dinge uitvoeren? |
Ik wil niet eens beginnen uit te leggen aan wat er nou aan de vorige redenaties fout is...
Snow haalt het al aan. Ik zal toch maar heel kort (zuchtend) even iets zeggen: tarot leggen, meditatie, kruiden, occulte dingen, paranormaal, whatever... houdt NIET in dat je wicca of zelfs maar een heks bent. Heks zijn is geloven, een levensvisie, een manier van leven. Het draait in de eerste plaats om je geloof, dan om hoe je leeft en dan om het leren, al de rest is bijkomstig. Heksen zijn wel sneller met die dingen bezig, maar dat hoeft helemaal niet. Dat je je met die zaken bezig bent, hoeft helemaal niet in te houden dat je een heks bent. Wicca is dan ook nog een stroming binnen de hekserij, het heeft eigen regels, eigen doelstellingen en andere visies. Trendverschijnsel. Mensen, ga eerst eens kijken wat iets inhoudt voor je roept dat je iets bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
slim, maar onhaalbaar werk, want welke begrippen moeten we er allemaal gaan inzetten enzo. Ik heb zo al werk genoeg :). Gewoon google is de beste methode :D
|
Citaat:
:D |
Citaat:
EN nu mag ie wel dicht veronderstel ik. Als iemand hierover nog verlichtende wijsheden weet te vertellen, doet ie dat maar tegen mij via pm :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |