![]() |
Edward Scissorhands
http://www.tvgids.nl/images/artikelen/6342_front.jpg
Vanavond (20/8) , 20.30, yorin Met oa. Johnny Depp en Winona Ryder Edward is gecreëerd door een uitvinder, die echter stierf voor hij z'n karwei af kon maken. Hierdoor heeft Edward scharen waar eigenlijk zijn handen zouden moeten zitten. Wanneer een vrouw bij zijn grote landhuis aanbelt, en hem daar vindt, neemt ze hem mee naar haar huis om bij haar familie te wonen. Al snel weet hij zich aan te passen aan de voor hem ongewone omgeving Wie heeft deze film al eens gezien? en Wat vond je er toen van? Ga je hem(weer) kijken? En eventueel zelfs opnemen (is dat de moeite waard?)? |
tim burton http://www.filmsoptv.com/images/smiley/worshippy.gif
..lijkt me een leuke film overigens. |
Ben benieuwd, ga wel kijken denk ik
|
Ik ga kijken.
|
Citaat:
|
dies echt leuk ik kijk hem elke dag
ja dat is ook een beetje overdreven maar wel heel vaak :D (y) |
Ik heb hem op video :)
Een erg fijne film, hele mooie beelden, leuk verhaal, grappig maar ook heel zielig...kijk zelf maar |
Johnny Depp http://www.filmsoptv.com/images/smiley/worshippy.gif
:D Maarja. Ik kijk dus. Misschien neem ik m zelfs wel op. |
Tim Burton ism Johnny Depp...
Deze staat al jaren bovenaan mijn "te zien"-lijstje.. |
Ik heb het een stuk of 3 -4 keer gezien en het is echt geweldig :D . En neee niet om Johnny Depp !
|
Ik ga hem weer kijken. (y)
|
staat al een tijdje om mijn "moet ik zien als ie op tv komt lijst". straks ff de video instellen :D
|
hijs onderdeel van onze johnathon, dus ik ga 'm zeker kijken (y)
|
Ja ik ga 'm ook wel weer kijken. (y)
|
Citaat:
|
Ik heb hem al meermaals gezien, en ik vind hem moooooooi.. vooral het meisje dan ;)
Ik ga hem nu niet opnieuw kijken omdat ik voor de zender yorin naar de buren moet :p en het is voetbal Belgie - Nederland :o |
Echt super leuke film :D Erg grappig en ja Tim Burton stijl... wat wil je nog meer :cool:
|
Mooi Burton sprookje (y)
|
Nou, zo te horen is het een goeie film :) (y) Die ga ik mooi opnemen! :)
|
Jaren geleden keken m'n ouders 'm een keer, maar toen mocht ik 'm niet zien omdat hij te eng zou zijn..
Maar nu ga ik 'm wel kijken, en anders opnemen (ben nogal moe). |
Yay, die ga ik kijken :)
Tim Burton = :cool: |
De kijkcijfers van yorin schieten vanavond de lucht in! :cool:
|
Ik ga m ook maar eens kijken.
|
Citaat:
|
WHAAAAH...Ik vind dat echt zooo'n geweldige film.
Tim Burton is de man! :D :p |
De video is ingesteld (y)
|
Kut, vergeten.
|
Ik kijk zo af en toe een stukje en ik neem hem helemaal op.. echt wel een leuke film hoor! :) geweldig; eerst knipt ie struiken, dan honden en dan mensen :D (y)
|
<--- :d
|
Vind 'm maar stom.
De hele film ben je aan het wachten totdat iemands hoofd er met brute kracht af wordt geknipt, maar de horror blijft uit. Jammer. |
Al wel een paar keer gezien. Ik heb hem opgenomen dit keer, ga ik dit weekend kijken.Hij is wel echt geweldig, vooral hoe johnny depp speelt, zo weinig woorden maar zn hoofd zegt het gewoon al.
|
Citaat:
ik vond 'm super (y) Johnny Depp is natuurlijk weer super, vooral die gezichtsuitdrukkingen doen het 'm (y) :D |
mooie film ja, de oppervlakkigheid en hypocrisie vd amerikaanse maatschappij verpakt in een lievig sprookje;) muziek is mooi btw:) Johnny Depp is gewoon goed en dat haar is te koel:D poefhaar zeg maar =)
|
gisteren voor het eerst gezien en ik vond hetecht een geweldige film. Heb nu spijt dat ik hem niet heb opgenomen.
|
ik heb em gisteravond/nacht meteen 2 keer bekeken.. gatverpielekes wat een geweldige film!
Maar ik heb op et eind wel heel hard zitten janken, k vond het echt heel zielig! Johnny was uiteraard weer geniaal! :cool: ik ben echt zo blij dat ik em opgenomen heb!! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
whaa ik ben verliefd op edward :o Leuke must see film! :)
|
Winona Ryder zag er trouwens heel lief uit met dat haar zo :) (y)
|
Citaat:
|
Mja.... Tim Burton zegt voor mij al genoeg... Jhonny Depp is goede acteur:D film is leuk opgenomen... (y) toppertje hoor(y):D
|
Ik had hem al eens gezien, in een ver verleden.. Gisteren weer bekeken en ik vind het zeker een mooie film. :)
Johnny Depp (daar gaan we weer :p ) speelt echt goed. Dat haar trouwens :D en dat gezicht, whaah, lief! ;) |
Leuk decor, dat dorpje! Alles in pastelkleuren, iedereen dezelfde auto, altijd zonnig, mannen komen tegelijk terug van werk en gaan tegelijk weg, echt geweldig! En dan opeens zo'n zwart kasteel...gaaf. Leuk eind ook
Spoiler
|
Hij had een hoog disney-gehalte, maar (/dus) hij was erg leuk :P.
|
Gisteren gezien, en ik vond hem helemaal fantastisch. Johnny Depp weer even fantastisch als altijd (en ik wil zijn kapsel), Burton weet weer een schitterende sfeer neer te zetten en de muziek was ook weer perfect en deed me denken aan Batman.
(y) |
Citaat:
Klagen over gebrek aan horror in Edward Scissorhands is hetzelfde als je in The Godfather afvragen waar de grappen blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
*Zucht* Hij was zo lief... *vliefd* |
vonnem erg mooi en goed enzo. heb me er iig mee vermaakt. op dit moment is yorin sowieso goed bezig...volgende week de topfilm Frequency
|
Citaat:
Hij was mooi (de film). Sprookjes :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |