![]() |
generatie omega
wie weet waar dit over gaat wil ik graag weten hoe je daar over denkt ...
|
Geen idee wat ik me bij een generatie omega moet voorstellen... wat vind jij er van dan?
|
Het is de laatste generatie voordat er een enorm schouwspel hier op aarde komt. Time will tell.
|
Nee heh... nog zo'n 'doomsday' verhaal.
Nou ja, mocht de wereld ooit finaal aan zijn einde komen, dan hoop ik dat het gedurende mijn leven gebeurd. Lijkt me namelijk best interessant om te zien :) "I'm all in favor of keeping dangerous weapons out of the hands of fools. Let's start with typewriters." - Frank Lloyd Wright (1868-1959) |
dat zou wel leuk zijn, als dat zo was; dan zouden we wel een interessante en boeiende generatie zijn en dan lijkt het net alsof ons zijn hier betekenis enzo heeft
jammer maar helaas zijn er elke generatie mensen die denken dat de hunne de laatste is (in zekere zin is dat ook wel zo; voor mij is dit de laatste generatie:)), maar t is nog nooit waar geweest... |
Citaat:
En hoe ik erover denk? Onzin natuurlijk. Sinds jezus ben jij denk ik de 356348e persoon die het einde der tijden aankondigd. |
356349e (sorry)
|
Citaat:
|
Ik hoop dat de mens door toedoen van kosmische krachten tot een einde zal komen. Geen god, geen engel des doods, gewoon een planetoide of iets dergelijks.
Beter dan een WO49 waarin de mensheid het loodje legt. imho |
Citaat:
|
Citaat:
|
2012? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je er vanuit gaat dat de mensheid uitsterft of dat er 'iets' gebeurd zal er sowieso een generatie omega zijn...Logisch toch? Er is altijd een laatste generatie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wellicht moeten we "de laatste generatie" niet al te letterlijk opvatten. Als we ervan uit zouden gaan dat we geschapen zijn om tot puurheid en liefde te komen, dan zou dit best eens de laatste generatie kunnen zijn. Maar ik denk niet dat je dat al te letterlijk in termen van genologie op moet vatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die zal er zeker wel komen ooit. misschien nu al inderdaad. maar eerst komt jezus terug.
|
Citaat:
vet man (y) |
Citaat:
Wel zullen er profeten komen en mensen die Zijn boodschap zullen verkondigen en die dezelfde Christuskrachten zullen hebben: onvoorwaardelijke liefde en de gave om te helen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ranonkel jezus komst word voorspelt in vele religies, waarom denk jij dat hij eenmalig komt?
hoe zie jij jezus btw? |
Citaat:
Dit Christuswezen kon maar eenmalig in een fysiek lichaam incarneren omdat het in de aardse sfeer is gebleven. Het heeft een eeuwig leven en in ieder mens is die Christusimpuls aanwezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kom je daar aan die wijsheid (of dwaasheid? :confused: ) ranonkel?
|
Citaat:
|
Citaat:
Stuur me maar een PM om even duidelijkheid te krijgen wat je precies wil weten. :) |
Is dat omega-teken niet een of ander duivelsteken?
Laatst in een film gezien... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien ook niet ofzo, het is maar een theorie. |
trouwens er is heir echt niet minder ellende dan daar in de derde wereld.
al onze technishce snufjes en zeker onze wetserse mentaliteit over gelijkheid maken ons echt niet gelukkiger. SHARIA RULE :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zielen kiezen hun eigen bestemming. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |