Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ben ik te jong?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=57384)

bloemenmeid 16-04-2002 14:57

ben ik te jong??

heey allamaal

ik had ff een vraagje ben ik te jong als ik nu al onmaagt wil worden ik ben namelijk 13 ik wou vragen of het dan niet een beetje te jong was en of ik wel egt ozou doen dan:rolleyes:

kussies ilse

Dark Angel 16-04-2002 15:01

Ik vind je veel te jong.

Maar het hangt niet af van wat ik vind.
Wat vind je zelf? Je klinkt er zelf ook onzeker over. Als je er klaar voor bent dan denk je niet "zou ik dit wel doen", maar weet je dat het het goede moment met de goede persoon is.

Als je wel twijfels hebt, is het dus nog niet zover.

bloemenmeid 16-04-2002 15:03

oek dank je wel

ZHAzha 16-04-2002 15:04

Ik vind je ook veel ste jong..

MAAR je wilt ontmaagt worden??? heb je dan al een vriendje ofzow? of wil je het gewoon

Ik zou gewoon wachten totdat je een lief/leuk vriendje hebt.. en er helemaal 1000% achter staat

bloemenmeid 16-04-2002 15:06

ik heb egt een super leuk vriendje en ik heb al 3.5 jaar met um dus ik dacht...............

maar toch heel erg bedankt voor je info

Dark Angel 16-04-2002 15:09

Ik vind dat je trouwens eng veel persoonlijke informatie op je webpage hebt staan. Dat is gevaarlijk! Als ik je zonder enige moeite thuis kan komen opzoeken (en het kost me vanaf hier nog geen 3 minuten om je huisadres te vinden) dan kan iedere engerd dat!
Er zitten een hoop gevaarlijke mensen op het internet, en jou webpagina is een wijd-open uitnodiging. Doe er alsjeblieft wat aan?

wat informatie

eddie 16-04-2002 15:15

Citaat:

bloemenmeid schreef:
heey allamaal

ik had ff een vraagje ben ik te jong als ik nu al onmaagt wil worden ik ben namelijk 13 ik wou vragen of het dan niet een beetje te jong was en of ik wel egt ozou doen dan:rolleyes:

kussies ilse

Het feit de je je dit afvraagt, geeft al aan dat je te jong bent.

ZHAzha 16-04-2002 15:18

Citaat:

bloemenmeid schreef:
ik heb egt een super leuk vriendje en ik heb al 3.5 jaar met um dus ik dacht...............

WACHT er gewoon nog maar even meej... je kunt het nog ALTIJD doen...

:)

Tha Bomb 2002 16-04-2002 15:35

Citaat:

ZHAzha schreef:

WACHT er gewoon nog maar even meej... je kunt het nog ALTIJD doen...

:)

Benik met je eens !!!! JE kunt t altijd nog doen... begin niet te jong !!!

Dikke kus,

Tha Bomb Vivi ©

nare man 16-04-2002 17:07

Damn, 13 :eek:

What's this world coming to...:(

nouk16 16-04-2002 17:18

ga bij jezelf is na of je dit wel echt wilt.

bloodhound gang 16-04-2002 19:05

nee hoor, ga lekker je gang, eens moet de eerste keer zijn en hoe eerder je begint, hoe beter je wordt;)

ik ben zelf ook op m'n 13e begonnen, en ik heb er helemaal geen spijt van!!!;) ;)

Dr_Love 16-04-2002 19:55

HEy, laat ze maar lekker lullen hoor. Ik vind 13 persoonlijk ook iets te vroeg, maar ja... ik ken je verder niet. Sommige zijn nu eenmaal eeder aan seks toe dan anderen. En tegenwoordig gaat alles steeds vroeger beginnen.

Ik bedoel, vroeger gingen kinderen van 15 echt nog niet uit hoor.
En nu is het de gewoonste zaak van de wereld. Maar ja, ik heb eigenlijk niet echt het idee dat jij er klaar voor bent. Omdat je nog zo onzeker overkomt.

Dus ik zou er nog even mee wachten!

ConnX 16-04-2002 23:46

Ehhhrr... je hebt al drie jaar met hem... vanaf je negende dus.. :confused:

En nu wil je ontmaagd worden???

Je wilt niet perse met hem naar bed, of daa rgaat het niet om, maar het gaat om het ontmaagd worden... :confused:

Zal wel aan mij liggen... maar ik vertrouw deze topic nie helemaal...

Maja....

if case=true
then "volg de hierboven door mijn mede forummers geposte adviezen op"
else "slotje graag"

:cool:

Triloxigen 17-04-2002 08:52

Jong is een relatief begrip..

Als je je klaar voelt daarvoor, dan ben je er kaar voor..
eventuele gevolgen daarvan zijn voor je eigen, dat wel..

-Meisje- 17-04-2002 10:36

Ja ik vind je te jong...

ConnX 17-04-2002 23:01

Te groot voor een schommel, te klein voor een wip :D

smeijne 17-04-2002 23:19

Citaat:

ConnX schreef:
Te groot voor een schommel, te klein voor een wip :D
:D

independancy wanted 17-04-2002 23:20

ff serieus: je hebt vanaf je 9de/10de levensjaar al een vast vriendje? Zeldzaam... Nog nooit gehoord!

M'goed: 13 jaar is naar mijn maatstaven erg jong... Ik was 17 bij de eerste keer, en dat voelde gewoon goed: het komt vanzelf wel allemaal.

En onthoud: Haestighe Spoet, Isch Zelden Goet

soulless 17-04-2002 23:24

Ja te jong. Kom maar hoor jongens met die stortvloed aan 'dat moet ze zelf weten en als ze daar klaar voor is'.

Ze is er niet klaar voor, waarom denk je dat ze het vraagt?

flanel 18-04-2002 19:36

persoonlijk vind ik je ook nog wel een beetje te jong
zelf heb ik het voor de eerste keer gedaan toen ik 15 was en ik moet zegge dat ik daar nu wel een beetje spijt van heb
want met die jonge is het een tijdje nadief afgeraakt en ik besef nu dat ik eigelijk mijn eerste keer veel liever met mijn vriend die ik nu heb gehad zou wille hebbe

het blijft natuurlijk je eigen keuze maar ik zou het toch verstandig vinde als je nog een jaartje of 2 zou wachten

xxx flanel

NILSJUH 18-04-2002 20:10

Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:d

Krayzie 18-04-2002 20:28

te jong, waarom wil je per se op je 13e ontmaagd worden, alstjeblieft toen had ik nog nooit met een jongen gezoend!

DarkRaven 19-04-2002 12:06

Moet jezelf wete

°Mel° 19-04-2002 14:06

Veel te jong meid!

Raar trouwens, 13 zijn en al 3,5 jaar een vaste vriend hebben...

Ik zou het eerder beschouwen als een kleuterliefde hoor ;)

Maar goed, het is niet omdat je dus al 3,5 jaar handjes vasthoudt met hetzelfde jongetje, dat je op je 13de al sex moet hebben met hem hè.

Op mijn 13de dacht ik nog niet eens aan vriendjes hebben, zoenen, laat staan aan sex!

Maar je zal zelf wel voelen als je het wil of niet zeker. 1 goede raad: denk na meid!

From BadAngel with love
xxx

PS: je vindt misschien dat ik klink zoals je moeder,maar het is voor je eigen goed hoor :)

Freyja 19-04-2002 16:24

Citaat:

soulless schreef:
Ja te jong. Kom maar hoor jongens met die stortvloed aan 'dat moet ze zelf weten en als ze daar klaar voor is'.

Ze is er niet klaar voor, waarom denk je dat ze het vraagt?

YoungSimba 19-04-2002 17:34

Er staat geen leeftijd voor (kompleet irrelevant wat betreft deze vraag). Het gaat erom of je zelf denkt dat je eraan toe bent. Als je nog twijfelt, kan je denk ik beter wachten, want dat geeft toch wel aan dat je ook zelf niet helemaal denkt dat je er aan toe bent.

Als je zonder twijfel tegen jezelf kan zeggen dat je denkt dat er aan toe bent, dan ben je dat ook. Betekent niet dat je er geen spijt van kan krijgen, maar dat geldt voor iedereen, hoe oud ook.

Dy|_uCK 20-04-2002 13:29

hmm mijn advies is wacht maar ff tot je 14 bent iig

Jeronimo 21-04-2002 18:29

13 is te jong. Je bent nog niet eens ontwikkelt enzo!
Je zou dit zelf moeten weten eigenlijk, zelf moeten aanvoelen! Dat kan je dus duidelijk nog niet. Wacht er maar mee!

Enn hoe oud is je vriendje eigenlijk?

Dusjcrib 21-04-2002 18:35

Citaat:

bloemenmeid schreef:
heey allamaal

kussies ilse

dat je twijfelt betekent al dat je er niet klaar voor bent. heb je uberhaupt al andere ervaringen opgedaan? Zou dat eerst maar es doen want das allemaal net zow leuk. Ik denk dat je wens alleen voortkomt uit nieuwschierigheid. je gaat je hormonen nu voelen en alles en krijgt seksuele gevoelens.. is dus nog maar net het begin, daardoor dat je je ook gaat afvragen hoe het is en alles.. Doodnormaal.. maar kzou toch nog even wachten.. je voelt het als je er klaar voor bent, vragen ben ik te jong betekent al dat je niet klaar bent..

X-je 21-04-2002 19:28

Citaat:

bloemenmeid schreef:

3,5 jaar? dan waren jullie nog kinderen (9 jaar?) toen jullie wat kregen? Jij bent veel te jong. En tfeit dat je der naar vraagt zegt ook genoeg vind ik

X-je

a_bonneur 24-04-2002 15:27

lijkt mij een beetje erg jong, maarja, wat niet rekt dat scheurt wel zullen we maar zegge :p

girlmetwijdebroeken 24-04-2002 16:09

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te jong!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.