![]() |
Wat vind jij een fijn plekje op je lichaam?
Wat vind jij een fijn plekje op je lichaam om gelikt te worden? Behalve je oorlelletje??
|
gelikt te worden?
iig niet mijn oorlel...dat vind ik ranzig. er zitten sowieso teveel oorbellen in. ik zou ook niks anders origineels kunnen bedenken. |
onderbuik :o
|
me lul natuurlijk
|
Nek ;)
|
eikel
|
oorlel :p
|
Citaat:
|
Me buik :D
|
Borsten.
|
Ik hou meer van kusjes overal...
|
mijn lippen, mondbinnenkant en vagina/clitoris/etc mogen gelikt worden en dat is heel fijn, maar op andere plaatsen, ieuw:) dat voelt dan zo... nattig... als dat daarna koud wordt enzo... ieuw:)
|
Mijn nek *ril* en vagina natuurlijk:) En onderaan mijn rug.
|
men nek en me borsten
|
onderaan in mn nek en int midden van mn rug (op plek van ruggegraat) vraag me niet hoe ik in gdsnm aan de laatste kom want dat snap ik ook niet :confused:
|
Citaat:
|
Ohwja ook ff reageren op de vraag.
Tussen me ballen en mijn anus zit een plekje dat ontzettend gevoellig is wanneer een meisje met der vingers heel lichtjes erover streelt, dan begin ik helemaal te trillen.. en wanneer ze daar likt geeft dat hetzelfde effect. Alleen vinden de meeste meiden het niet zo smakelijk om daarzo te likken.... |
Niet zozeer likker alswel bijten, vind ik heerlijk zowel in men nek, als (klinkt gek) men onderrug richting mijn zijde.
En nee, "lik maar aan men lul", vind ik wel fijn, maar dat is niet echt speciaal een ander plekje waarop wordt gedoeld alsmede de zin: "Behalve je oorlelletje??" :rolleyes: |
Citaat:
|
Navel :D en het standaard nek/borsten..
|
Citaat:
|
oorlelletje :D heerlijk hoe ze dat doet!
|
buik :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb heel veel gevoelige plekjes en ik vind het heerlijk om daar gelikt te worden, mijn lippen, mijn oren, mijn nek, mijn tepels, mijn oksels, mijn navel, mijn ballen, mijn lul, het zelfde plekje wat 3307 net beschreef en verder... |
Bij mn knie :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |