![]() |
Script POTC
Gister naar deze film geweest, superfilm en heb ff rondgezocht naar het script van deze film en gevonden.
Script POTC Kunnen we mooi onze favo uitdrukkingen opzoeken. |
Citaat:
|
mag ik dit topic als een PotC topic deel 2 opvatten? (en nee, dan niet weer een topic waarbij we alleen zitten te kwijlen bij Johnny en Orlando..)
die film zit vol leuke/mooie/goeie quotes, ik noem er een paar: 'Savvy?' 'But why is the rum gone?' 'Your funeral..' 'You've only got one shot and we cant die' 'You can't..I can!' 'This one was for the smell' nouja...ik kan nog even door gaan! ik kan niet wachten om nog een keer te gaan...maar ik ga pas de 29e :\ |
Dit maggie zeker opvatten als een 2e topic over POTC, maar mensen hou het wel bij de film en geen gegeil op de hoofdrolspelers.
Zelf ga ik v/d week weer, moet um gewoon nog een x zien |
Ik vond hem echt zo leuk :D (y)
|
Ik heb zelf deze site ook gevonden, maar het script is niet helemaal compleet; er missen stukjes en soms staan er vraagtekentjes achter. Tis wel het beste wat je kunt vinden, en daarom ook niet slecht. Ik ben er blij mee:D:D
Geen gegeil? Ah, nog 1 keertje: Johnny&Orlando :eek: Dat was het...:P Ohnee, laat maar, deze was wel compleet... Yay!! En nu de soundtrack nog!! (voor de geïnteresseerden: 1. Fog Bound 2. Medallion Calls 3. The Black Pearl 4. Will and Elizabeth 5. Swords Crossed 6. Walk The Plank 7. Barbossa Is Hungry 8. Blood Ritual 9. Moonlight Serenade 10. To The Pirates' Cave! 11. Skull and Crossbones 12. Bootstrap's Bootstraps 13. Underwater March 14. One Last Shot 15. He's A Pirate) |
Pintel : [spots Jack ] You. You’re supposed to be dead!
Jack : Am I not? [looks down on himself] Hmm. [finds pistols pointed at him] Puhluley, puhlulehvoos, parleli, parsmi, pasley, parle, parle… Ragetti : Parley? Jack : Parley! That’s the one. Parley! Parley! Pintel: Parley? Damned to the depths whatever man had thought of parley. Jack : That would be the French. :D:D |
Citaat:
Puh... Puh... Parle... *drunk* Ook leuk: http://www.quizilla.com/users/eas73/...Jack%20Sparrow's%20bizarre%20sayings%20from%20Pirates%20of%20the%20Caribbean%20are%2 0you%3F Hoop dat hij werkt :D:D (Je moet copy&pasten, direct linken lukte niet :() |
Citaat:
piep piep piep *alarm* geen gegeil meer :eek: :mad: (n) ( :( ) de sountrack heb ik nu bijna compleet, nog een paar nummers maar dat doe ik pap nu nog maar even niet aan. T zijn trouwens wel geweldig mooie nummers (y) maar waarom staat yoho a pirates life for me er niet op :mad: :mad: |
Citaat:
ja..die is geweldig! :D :D (y) ik lag echt zo hard in ee nscheur hierbij! :D (y) |
Citaat:
geweldige quiz!! On a typical Saturday night, we can find you: Wondering WHY THE RUM IS GONE. :D http://live.quizilla.com/user_images...turesjack5.JPG You are "Welcome to the Caribbean, love." You're more than a little world-weary, but also intelligent and you keep your head when things get dodgy. You're everybody's favorite drinking buddy, but your stubbornness does get in the way sometimes. ik heb zomaar wat ingevuld :cool: |
Ik ga nu de 28e ipv de 29e *huray huray* :) (y)
Yo Ho Yo Ho a pirates life for me!!! |
Eej, 'Savvy' werd toch vertaald als snappie?
|
Citaat:
|
Citaat:
jup! Geweldige zin! (y) wordt nu ook veer gebruik door mij :p |
Ik heb mn mam ook die test laten doen :D
zij was Wedding? I love weddings! Drinks all around' :D |
Citaat:
Maar toch is 'But why's the rum GONE!!?' veel leuker...:D |
Citaat:
die van the rum blijft het mooist (y) volgens mij heb ik dat testje al een keertje gedaan... Citaat:
|
zowaar nog een test gedaan..welke film je was
ik: http://live.quizilla.com/user_images...topPirates.JPG :eek: :cool: :cool: :cool: (y) zie hier |
Toen Elizabeth en Sparrow op dat eiland zaten
Must’ve been terrible for you to be trapped here, Jack . Must’ve been terrible for you… Well it bloody is now! Briljant :D. Bedankt voor de quiz en scriptlink, bij de weg ;) . Ik was "Stop blowing holes in my ship!" |
Citaat:
stop blowing holes in my ship is ook geniaal!! :D |
Ik heb hem gezien in de bios in Londen, ontzettend leuke film!
Moet hem alleen nog een keertje gaan zien met ondertiteling, want hoewel ik het meeste wel begreep enzo waren er ook een paar stukjes die ik niet helemaal kon volgen.. En ik kan de quiz niet doen? :confused: |
Eens kijken of ik ergens Wav bestanden van die citaten kan vinden :D
|
Als die maar bevalt toch jeroentie
|
Jack:
Now...bring me that horizon. [hums and takes out his compass] And really bad eggs. Drink up, me 'arties yo ho. hehehe dat stukje kan ik wel 7645874579235686597625497634971264 keer horen :D hij is ook zo lekker... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |