![]() |
hoezo goedkoop??
hoe kan het dat Christina Aguilera de complete wereld over haar heen krijgt als ze weinig tot geen kleren aan heeft, terwijl bijv. Beyonce hier WEL mee weg komt?!?
http://www.thaisunday.com/images/Chr...era_dirrty.jpg http://jennyjones.warnerbros.com/img/11029/bk.jpg ik probeer het niet goed te praten, het is allebei bijzonder goedkoop en ze geven duidelijk een voorbeeld, aan het beeld op de straat te zien, maar waarom is de een 'slecht' bezig en de ander niet?!? maar aan de andere kant, waarom zou ik me er druk om maken?! |
Omdat christina er voor het grootse deel bijloopt als n hoer en beyonce bij uitzondering?
|
:rolleyes:
|
Omdat de ene ook in haar clips rare gasten loopt op te geilen, altijd met dr ass loopt te schudden, terwijl die ander niet altijd in zulke kleren loopt en er niet zo ontzettend hitsig bij kijkt als die ene dat doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
kvind die Jay-Z ook best een rare gast.. ;) |
Citaat:
ik weet nog dat ik een interview met DC las waarin de meiden vertelden dat ze OF een kort rokje OF een klein topje aandeden, maar nooit allebei *zucht* jammer dat hun mening daarover veranderd is. ;) maar ja, wat maakt het ook allemaal uit.. |
Citaat:
|
Nah, maar Christina praat er alleen maar over, zingt erover etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
christina doet het op een hoerige manier, beyoncé op een stijlvolle. vind ik dan.
maar bij hun staat het gaaf. jammer dat meisjes het na gaan doen en er niet helemaal het lichaam voor hebben. ai.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het geweldig (y)
|
Ik vind ze niet echt goedkoop, ik ben er zeker van dat hun kleertjes veel geld kosten ook al zijn eht er niet veel :p
|
Boeiend...zoalng ze het maar blijven dragen...naja Beyonce vooral....
|
Christina ziet er ook nog uit als een Sloerie, Beyonce minder
|
Citaat:
|
|
Citaat:
lijkt best op elkaar? en sorry voor de foto-quote. |
Christina doet het echt way over the top. Beyonce loopt er vaak ook ontzettend ordinair bij, maar nog net een stukje minder dan Christina, hoewel het niet veel scheelt. Het zijn allebei wijven die ik echt niet fijn vind om te zien.
|
Wel weer grappig vind ik dan dat Destiny's Child nog een liedje heeft gezongen over dat meisjes zich beschaafd moeten kleden:)
|
En toch vind ik het bij Christina beter staan dan bij Beyonce.
|
Christina loopt zo in het openbaar rond, op feestjes en premieres.
Beyonce alleen op de fotoshoot. Ik vind het tof, en die nieuwe fotoshoot van Britney in The Sun is ook geweldig :D (y) |
kom op mensen dit is toch geen lifestyle topic... djeez
|
Citaat:
Het gaat over de manier van kleden, en de reacties van andere mensen erop... Waar wil je het anders zetten..? |
Citaat:
|
Citaat:
|
beyonce gedraagd zich anders en beweegd anders
ze heeft soms van die hele sprokkjesachtige jurken aan echt prachtig en dan is ze net sneeuwwitje ik kan zo snel niet zo'n jurk vinde kus |
Christina heet supergeblondeerd haar en haar hele gezicht zit onder de prut-make-up. Dat geeft haar een ietwat sletterigere look dan Beyoncé die haar gezicht wat meer naturel laat.
Tijd voor een slotje dacht ik... waarom doet een forumbaas mee in zo`n onzinnig topic. Per twee idolen één topic lijkt me lichtelijk overdreven... |
Ow god ik heb natuurlijk weer gefaald. 10 minpunten voor mij.
Maargoed, jullie je zin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |